Dulce razbunare

Standard

…sau cum isi plateste fiecare politele, dupa posibilitati. 🙂

 

 

Pacat ca n-am o filmare si cu Tedy, raposatul nostru pechinez care, de cate ori plecam de acasa fara el, iese in blcon si  urla latra vreo jumatate de ora, cat sa stie tot cartierul ca e arestat la domiciliu, apoi scotea toate hainele din sifonier de pe primele doua rafturi (mai sus nu ajungea), strangea covorul rulandu-l impecabil, smulgea din cleme cablul tv. , apoi insira toata hatia igienica prin casa,infasurand-o insistent dupa mobila! Acelasi ritual, de fiecare data… 🙂

Sa aveti o duminica relaxanta. Si nu va suparati animalele de companie, nici nu stiti de ce pot fi in stare!

11 răspunsuri »

  1. Bietul căţel … Ce şi-o fi zis şi el, săracul … „Băi…, greu cu oamenii ăştia… Le spui o dată, le spui de două ori, le spui de cinci şi pe ei tăt nu-i duce capul să priceapă mesajul… Şi se mai dau şi, sanchi !, superiori…”

  2. Animalele mele de companie sînt cuminţi, nu cer de mîncare, nu fac mizerie şi dezordine, nu fac gălăgie… Singura problemă e că sînt invizibile. Crezi că am nevoie de un psihiatru? 🙄 😀

    O duminică…. uscată, dacă se poate! 🙂

  3. Curtea este a lor, casa este a mea. Eu nu-i deranjez in spatiul lor, ei mai calca si in al meu si daca nu gasesc un ciorap, stiu sigur unde este. :))

  4. anul trecut am avut animal de companie 3 melci: Esca, Amentul, Juju. Amentul a fujit intr-o zi si nu l-am mai gasit pt 48 de ore – era sub o frunza in jardiniere. Cand plecam de acasa le inchid capacul la cutia de plastic, dar ei ce faceau acolo…zau ca nu stiu.

  5. Filmuleţul e grozav. Am râs cu lacrimi. Animăluţele astea sunt companii minunate, chiar dacă ne mai şi exasperează uneori. Ca bietul Teddy, care tare se mai „răzbuna” pentru „arestul” la domiciliu. Au şi animalele personalitatea lor! 🙂

  6. Wow ! M-a impresionat aia cu cimpanzeii, in care un copil cimpanzeu a impins alt cimpanzeu intr-o balta, si cum a venit imediat mama cimpanzeu sa isi ia repede puiul in brate si s-au adunat si alti cimpanzei bunici si alti parinti acolo repede sa rezolve si sa discute situatia respectiva !

Lasă un răspuns

