Cand te musca musca

Standard

Ne-am tot vaitat ca nu mai vine vara adevarata, ca e inca frig, ca n-am renuntat la invelitul cu patura noaptea, ca… Ete ca a dat navala si canicula! Noaptea trecuta am simtit pentru prima data in vara asta ca mi-e foarte cald. Si m-am frichinit, si m-am frichinit, pana spre dimineata cand, in sfarsit s-a mai racorit.  Cum Sotu’ se scoala cu noaptea in cap si paraseste dormitorul spre a-si bea cafeaua odata cu rasaritul de soare, patul a ramas liber, total la dispozitia mea, care mi-am luat in primire diagonala , in cautarea unui petic mai rece de asternut. Si cum mi-a lasat si usa deschisa sa intre racoarea diminetii, totul parea perfect, juram c-o sa dorm cu vise pana pe la ora noua.  Si chiar m-as fi tinut de cuvant, doar ca…

Lunecarea spre lumea viselor mi-a fost franata de-o gadilatura pe varful nasului. Muc n-avea cum sa fie ca nu-s racita! Si chiar de-as fi fost, gravitatia l-ar fi facut sa ma gadile, in cel mai rau caz, pe buze, nu pe nas, nu? Si nici o sarutare de la Mamare, din astralul prin care toot bantuie, nu-i, ca ea nu ma prea saruta nici cand era in carne si oase, d-apoi acu, cand e numai buhuhu duh!

Nu era nimic fiziologic si nici metempsihotic, era o musca! Lua-o-ar naiba mustelor ,de insecta infecta ce e! Nu ma deranjeaza asa tare gandul ca inainte de a poposi pe nasul meu e posibil sa fi poposit pe alte reziduuri organice (cu mot sau fara), cat faptul ca nu-si gaseste alt loc decat asta in care ma gadil teribil! Adica daca se incurca putin in breton , ce avea? Sau daca patina pe o unghie de la picior? De ce tocmai pe nas?  Si nu-i numai gadilatul asta care te trezeste si din morti, mai e si prostul obicei de a bazai cat un bombardier la decolare! Vrei sa gadili, gadila naibii in liniste, nu mai tura motoarele in halul asta, ca mi-ai bruiat toti neuronii si mi-ai imprastiat toate visele!

desene_animate_muste1N-am mai putut sa dorm. M-am trezit in niste aplauze frenetice. Nu, nu erau admiratorii mei la capul patului sa-mi ureze ‘buna dimineata”, erau palme care se chinuiau sa prinda afurisita de musca. Ba chiar au sosit si intariri, s-a chinuit si Sotu’ (care are reflexe mult mai bune ca ale mele, eu nu-s in stare sa pocnesc nici un melc anchilozat), dar fara succes. Musca a jucat un simultan mai ca a lui Kasparov si ne-a invins detasat…

Concluzie: musca e un element de tortura inventat de Dumnezeu ca pedeapsa pentru cei care nu se scoala sa-si faca rugaciunea de dimineata odata cu rasaritul soarelui! Da’ si Raidul a fost inventat pentru necredinciosii puturosi!…

26 responses »

  1. Ha, ha! Am râs cu lacrimi, aşa ce plină de umor este relatarea despre „bombardierul matinal”. Exact aşa păţesc şi eu, şi tocmai atunci când aş vrea să mai zăbovesc puţin în pat.. Şi ce rare sunt aceste ocazii. Ultima deşteptare forţată a fost datorită cocoşului pitic al vecinilor de la parter, care a reuşit să se urce chiar pe pervazul de la dormitorul meu şi aşa ce alarme trăgea din plisc, tocmai la 5,30 dimineaţa. I-am urat să-l văd… ciorbă, cât mai repede, că aşa ce trâmbiţă avea, taman la geamul meu!😀

  2. Absolut superb! A` propos, stiai ca pana a incepe sa materializezi gandul de a ridica ziarul si sa pocnesti o musca, aceasta deja a si zburat ? Explicatia consta in viteza de reactie. Sa nu crezi in filmele acelea in care un ninja taie pe rand, din doua lovituri bine alese, cate o jumatate de aripa a unei muste aflate in zbor 😀

Lasă un răspuns

