Antistres

Standard

2786656703Un zambet la sfarsit de saptamana:

Doi lupi se hotarasc sa fure oi. Ciocanitoarea ii aude facand planul si ii paraste ciobanului care se pune la panda. Seara ajung lupii la stana si vor sa intre pe o gaura din gard.Primul lup baga capul iar ciobanul ii arde o bata peste bot. Pune lupul laba peste bot de durere si se intoarce catre celalalt lup spunandu-i:

-Intra tu primul ca pe mine ma bufneste rasul!

***

Bancnota de 1 leu se intalneste cu cea de 500 lei.

-Si, ce-ai mai facut? intreaba cea de 500 pe cea de 1 leu.

-Eh, pai prin cazinouri, am fost si intr-o croaziera pe Dunare, m-am plimbat apoi cu o tipa misto prin mall-urile din Bucuresti, am fost si in provincie, la Pietroasele, am fost si pe la munte, de-astea… Tu, care mai e viata ta? intreaba si bancnota de 1leu.

-Mno, cele obisnuite: biserica, biserica, biserica…

Weekend placut si racoros, va doresc! Si nu uitati sa zambiti. Cat inca mai aveti dinti…🙂

PS. Uitasem sa va „tratez” cu ceva anticanicular: va poftesc la o inghetata! Pofta mare!inghetata

20 responses »

  1. Ptiu, fi-ţi-ar şoricleţii ai naibii, numa’ pă îngheţată puteau să stea, să-mi taie avîntu poftii de bine ce se născu?!😀

    Ai cu rîsu’ e de antologie, aia cu banconetele – de plîns.🙂

    • Na că mi-a dat Doamne-Doamne peste deşte c-am vrut să fac mişto de casa lui!😛
      Ziceam:
      „Aia cu rîsu’ e de antologie, aia cu bancnotele – de plîns”. Acu’ dă şi vreo furtună cu trăznete să pice curentu’ ca azi-noapte…🙄

    • Daca nu-ti place inghetata poti sa servesti doar cireasa din varf.🙂
      Mie mi-a placut primul banc si ca anecdota dar si ca morala: de multe ori „prietenii” si-o iau peste bot si, in loc sa te avertizeze, te fac sa traiesti si tu aceeasi experienta, sa aiba si ei de cine face misto…

      • Păi e cam acelaşi lucru cu „capra vecinului”.😉

        Aseară n-a fost furtună, tocmai, că a picat curentu’ din senin, tocmai cînd pregăteam două rînduri triste pentru m(î)ine. Ghinion de neşansă, c-aşa mi-a fost viaţa de cînd mă ştiu.

  2. Ha ! Ha ! Mie bancul al doilea mi s-a parut si el de ras, nu de plans ! Primul m-a cam speriat ca era cu lupi fiorosi delincventi care se pacaleau unii pe altii, dar eu nu am treba cu lumea lor, eu sunt purcelus nu lup, in povestile cu lupi, (nici chiar miel nu pot fi, nici ied din pacate, pt ca mi-ar place, pt ca nu am gratie si detenta asa ca iezii, eu cel mult sunt, intr-o zi buna pt mine, magarus, vitel mai rar si numai daca sunt ff cuminte, cel mai des ma identific cu unul din purcelusi, dar nu ala cel mai intelept care-si face casa de piatra, nici artistul creativ cu casa din surcele, ci ala care-si face
    casuta din paie de o sufla lupul imediat !)

    • P.S. daca trebuie neaparat sa fiu animal salbatec, atunci eu sunt iepuras…idolul meu e de fapt Bocanila, (din Bambi)…dar nu sunt eu chiar asa de simpatic ca el…ce mai, asta e realitatea, nu ma pot impotrivi, sunt un purcelus dupa cum ziceam…cu suflet de iepuras salbatec…ca de fapt mie mi-e frica pana si de porcii mari, si aia mi se par fiorosi, (de mistreti ce sa mai zic…nici nu as vrea sa vad vreunul o data asa de aproape, nici
      macar la zoo, am citit ca sunt fff fiorosi)…iar pe Internet ca Avatar desigur ca mi-am ales sa ma falesc in mod deosebit de exagerat cu imaginea celui mai fioros si periculos animal salbatec de pe planeta, ursul polar…dar am pus pui de ursulet polar ca totusi nu puteam sa exagerez chiar in halul ala ! Dar eu chiar si cand beau un suc sau o cafea sunt purcelus, nu exista zi fara sa ma patez pe maieu sau pe camasa, de obicei tocmai pe unele noi noute si abia scoase din cutie, plus mai alrs pe alea de fibre de lux super naturale de pe care e imposibil sa cureti vreo pata de cafea sau de suc colorat artificial nici nu mai zic…nu
      rezista nici una sa nu o patez chiar in prima zi, in primele ore…recordul de purtat o camasa de calitate superioara, sau Tshirt nou de bumbac, sau chiar pulover de cashmir
      amestecat cu matase total noi, fara a le pata cu suc, cafea, maioneza, sos de sardele, etc, (nu vin, ca vin beau mai rar), este cca 4,5 ore…chiar daca rezista asa la prima cafea a zilei, plus la cateva firimituri ulterioare, zau, e imposibil sa nu se intample ceva, o fractiune de secunda de neatentie, si efectiv s-a dus si tricoul ala ! Si am unul care-mi place asa de mult, si la culoarea oliv-taupe, si la materialul bumbac asa mai flausat din tari exotice, si la unghiul exact al deschiderii in V usor curbata
      ca o ogiva la gat…zau, are o pata de ulei exact langa inima mea, desi abia se vede, am incercat sa o curat cat am putut, dar tot se vede asa ca o umbra, plus stiu eu de ea, si asa acum nu pot purta acel tricou decat in casa sau in timpul liber, prin cartier. si ma simt exact ca un purcelus de cate ori ma imbrac cu tricoul ala, inclusiv si acum !

  3. Sex-surpriză:
    Propunere de caz: violatoril din Vaslui. Mai mult, cazul justiției din județ. Cun s-a putut ca o femeie (investită cu funcția de procuror – Ingrid Botezatu) să nu facă recurs și acești criminali să scape de arestul preventiv ??? Dacă aveți răbdare citiți măcar primul articol …

    http://adevarul.ro/news/societate/corespondenta-bruxelles-romania-sub-charia-1_55ad117bf5eaafab2cc18d4b/index.html

    http://adevarul.ro/locale/vaslui/draga-vaslui-povestesc-despre-bestia-viata-mea-Si-despre-judecata-n-a-fost-1_55ae16ccf5eaafab2cc7ec00/index.html

    http://adevarul.ro/locale/vaslui/scrisoarea-profesoare-eleva-violata-sapte-bestii-vaslui-da-ti-voie-simti-innebunesti-pierdere-devine-mai-suportabila-timp-1_55aa8f05f5eaafab2cb08e9d/index.html

  4. Pingback: Albă ca Zăpada la Vaslui | Gara pentru noi

    • Mie nimic nu-mi taie pofta de inghetata!Imi amintesc de primul an de mancat la cantina, cand era sa mor de foame fiindca eram foarte ‘siloasa”, daca vedeam un fir de marar in mancare credeam ca e picior de musca si nu mai mancam nimic; apoi m-am obisnui sa scot si mustele-adulte din ciorba si sa mananc tot!😉

Lasă un răspuns

