Luni, pe baricade

Standard

Prima zi de munca dupa doua saptamani de concediu! Si luni, pe deasupra! Azi am fost cam bezmetica, noroc ca n-a fost decat munca de rutina, n-a aterizat nici o barza (nu de alta, dar mi-era ca nu mai stiu pe care gaura vine copilu’, riscam sa ma uit ca proasta in gura gravidei! 🙂 )

Si n-am venit singura! Odata cu mine a venit si controlul de la DSP Prahova. Apai, daca-i bal, bal sa fie, nu? Dar a fost bine, n-am luat nici o amenda. Noroc ca ne-am ‘indulcit” ziua cu o inghetata, ca a fost ziua doamnei doctor (, Doctor de Romanica, cred c-o stiti!), motiv pentru care ii mai urez odata ani multi (si buni!), sanatate, bucurii si bomboane la copii!

Acu e liniste. S-a potolit si agitata, si canicula, timp potrivit pentru o pauza. Si pentru un moment de reflexie asupra motivelor care genereaza certuri conjugale.

 

Cum incepe cearta 🙂

 

Urmaream in pat, langa nevasta-mea, „Vrei sa fii miliardar?”

Ma intorc spre ea si o intreb: „Vrei sa facem dragoste?”

„Nu”, mi-a raspuns ea.

„Asta-i raspunsul tau final?”, am intrebat-o. De data asta nici nu m-a privit cand mi-a raspuns ca da.

Asa ca am spus :” Atunci as vrea sa sun o prietena”… si atunci a inceput cearta.

 

Nevasta-mea statea langa mine, pe canapea, in timp ce eu zappam canalele.

M-a intrebat: „Ce mai e pe televizor?”

I-am raspuns: „Praf”… si atunci a inceput cearta.

 

Nevasta-mea tot incerca sa-mi sugereze ce-si doreste pentru urmataarea aniversare. Mi-a spus : „Vreau ceva stralucitor, care sa ajunga de la 0 la 100 in 3 secunde.” I-am daruit un cantar…si atunci a inceput cearta.

 

Cand am ajuns aseara acasa nevasta-mea mi-a cerut s-o duc intr-un loc scump. Am dus-o in benzinarie… si atunci a inceput cearta.

 

Nevasta-mea m-a intrebat daca rochia ii face fundul mare. I-am raspuns ca nu asa de mare ca cea de ieri… si atunci a inceput cearta.

 

Nevasta-mea s-a dus la supermarket. Am rugat-o sa-mi ia un bax de Tuborg, de 18 lei. A cumparat in schimb o cutie de L’Oreal Derma Genese de 24 de lei. I-am spus ca berea ar fi ajutat-o sa arate mai bine in noaptea asta decat crema…si atunci a inceput cearta.

 

Nevasta-mea statea goala in fata oglinzii din dormitor. Nu se bucura deloc de ce vedea si mi-a spus: „Ma simt oribil! Atat de grasa si de batrana! am nevoie de un compliment.”I-am spus: „Vederea ti-a ramas perfecta”…si atunci a inceput cearta.

 

 

O vorba-n vant aruncata la nervi sau doar o gluma nevinovata e scanteia care aprinde samanta de scandal.  Voi din ce motiv v-ati certat ciondanit ultima oara?

Saptamana pasnica si racoroasa sa aveti!

14 răspunsuri »

  1. Of, eu m-am certat ultima oara, la fel ca si de cele mai multe ori pana acuma, pt ca am avut senzatia ca nimeni nu imi asculta punctul de vedere. Dar stiu ca e si vina mea pt ca nu stiu sa comunic in cuvinte in nici o limba in mod deosebit de adecvat. O duc mai bine cu mimica si gestica insa nu sunt de loc un bun orator sau scriitor. Cred ca daca eram actor de meserie as fi facut parte din cei care si-au pierdut relevanta atunci cand s-au introdus filmele cu dialog sonorizat.

    • Tu nu trebuie sa te certi, e de ajuns sa incepi sa argumentezi amanuntit, aventual cu o documentare serioasa de pe Wikipedia! 🙂 E buna si mimica, dar cu conditia sa nu-ti zboare repede mana din cot. 🙂

Lasă un răspuns

