Cele doua orfeline

Standard

La unii vine Mos Craciun, la altii  Zana Maseluta,  la unii vine unchiul bogat din America, la altii Pestisorul de Aur… La mine nu stiu cine a venit (doar banuiesc ca-i mana vecinului!) dar ce mi-a adus e cel mai frumos cadou. Mai ales ca e in dublu exemplar!

Ieri dimineata ne-am trezit pe terasa din spatele casei cu doua pufosenii mici cat pumnul. Frumoase foc, sociabile si dornice de comunicare. Si moarte de foame!

Judecand dupa aspect si dupa comportament as putea sa jur ca-s progeniturile lui Yeti dintr-o relatie statornica cu pisica vecinului (care ultima data cand am vazut-o prin curtea noastra, acum vreo doua luni, statea sa fete). Nu stiu daca mama lor mai e sau nu in viata, banuiesc ca nu, altfel venea dupa ei pana acum. Asa ca vecinul cred ca s-a gandit ca are si Yeti partea lui de vina, deci trebuie sa-si asume niste responsabilitati si sa-i ia in intretinere, ca pensie alimentara n-are din ce plati. Tot e o dovada de maaare generozitate, de obicei astfel de probleme se rezolva simplu cu o punga si un butoi cu apa…

Inca nu-s foarte lamurita ce sex au, am studiat atent problema; doar ca problema e atat de mica si ambigua incat n-a fost un studiu edificator.🙂 Dar presupun , cu oarecare marja de eroare, ca cel mai mare si mai zapacit e baietel, iar cel mai mic si mai lipicios e fetita. In concluzie, au fost botezati, sper sa nu trebuiasca sa le schimb numele cand imi voi da seama ca m-am inselat ( am mai patit-o cu un caine luat de la stana, cand am crezut c-o sa fie un dulau ciobanesc zdravan  si l-am botezat Smart si s-a dovedit a fi o catelusa zapacita si piticoata.🙂 )

Si acum sa cante trompetele, sa bata tobele pentru marea prezentare. Taa-naa-na-naaaa!!

El e Taz! Si-a primit numele pentru ca asta mi-a sugerat de cand l-am vazut prima data, ca seamana cu un diavol tazmanian, nu are astampar, e mereu la panda,vigilent si gata de decolare verticala la orice sunet mai strident.Nu-i e frica de nimic si sare de la inaltime, exact ca Yeti.

IMG_4576

IMG_4569

Ea e Pitzi! E dragalasa foc, miniona (aproape minuscula), se spala toata ziua, se rasfata si vooorbeste, nenica, de zici ca e curtea plina de jucarii de-alea chitaitoare! Se lipeste de noi si vrea conversatie non-stop, exact ca Yeti.

IMG_4564

IMG_4572

Fiindca aveam o casuta pregatita pentru Yeti dar ramasa nefolosita fiindca puslamaua aia batrana are prea multe locuri in care sa stea tolonit, acum pisoiasii au si locuinta. Pe care si-au luat-o imediat in primire, mai ales ca le-am pus inauntru si un ursulet pufos, sa le tina de cald si de urat.

Ce vom face cu ei? Pai deocamdata ii mai tinem pana mai cresc putin, sa invete sa se descurce singuri. Si sa ma bucur si eu de ei la maxim. Intre timp le voi cauta stapani, deja i-am deparazitat (Doamne, ce de purici colcaiau pe ei, mititeii!) si sunt la cursuri de bune maniere; adica invata ca in castronul cu lapte nu trebuie sa te bagi cu picioarele si perdeaua de la usa nu-i facuta pentru alpinism felin.🙂

IMG_4584

21 responses »

  1. Băi ce mă enervezi. 🙂 Adică ar fi trebui să arunc cele două pisicuțe rămase pe o scară de bloc? La noi,nu la voi.
    Ps.Știi ce bine face torsul unei pisicuțe? Încearcă.
    PPs. Apreciez faptul că nu le-ai lăsat aiurea. Sper ca mâțucile să aibă noroc.

    • Pe aici lumea nu prea arunca puii de animale nedoriti, ii ineaca si…gata!😦 Asa ca astia cred ca sunt niste norocosi.
      Stiu ce face torsul pisicii, e un hipotensor si relaxant minunat. Iar Pitzi are deja doctoratul in tors.🙂

      • Vagaboanda curții e deșteaptă. Îi scoate de pe unde a fătat abia după ce sunt mari și nu se mai poate aplica procedeul propus. Să fie toți puiuții sănătoși și umanii generoși.

  2. La tine a venit Pestisorul de Argint, Adelina. Ala de aur vine doar la manelisti, dar lasa ca e bine: de multe ori, multi dintre noi habar n-avem ce ne dorim cu adevarat…
    Tare sunt scumpi pisoiasii , sa fie sanatosi si sa-i faci mari!🙂

    PS: Asa se face … prezentarea? Cu Taa-naa-na-naaaa!, sunt e acord, dar nu intai si prima oara se prezinta d-soara? Fetita adica, aia presupusa. :))

    • Pai atunci: toti Pestisorii de Argint sa vina la mineee! Si daca nu indeplinesc vreo dorinta i-as folosi in loc de cercei, ca argintul e pasiunea mea.🙂
      Era mai politicos sa prezint intai domnisoara dar am zis sa cresc suspansul si sa las ce-i mai frumos la sfarsit, ca o ultima impresie.

    • Si inca nu-i fotogenica, in realitate e mult mai dragalasa!🙂 In timp ce Taz e razboinic, vaneaza, maraie, se antreneaza in lupte, Pitzi e toata numai rasfat si linguseala, cel mai mult ii place sa se catere pe noi sa sa doarma pe umar, lipita de gatul nostru.

      • Mie-mi spui, care şi eu m-am căptuşit c-un pisoi pe la începutul lunii?🙄 Ce eram eu mort de foame, da’ acu’ mi-s şi mai rău, c-am cheltuit deja puţinii bani primiţi de la mătuşă-mea ca să-i iau pisoiului peşte, ficaţi de pasăre, parizer, lapte (iar eu urăsc laptele!) iar eu tot parizer bag în mine. Am primit cadou şi-un kil de „bombonele” Whiskas de la un amic da’ nu vreau să-l învăţ pe aşa ceva şi să-i distrug şi rinichii, aşa că alea-s doar ca supliment.

        Dacă n-ar fi oamenii ăştia care se cred atît de superiori permiţîndu-şi să schilodească animalele „pentru binele lor”, mai că mi-aş dori ca în următoarea viaţă să fac parte din tagma felinelor.

  3. Vaaaaaaaiiiiii……cat sunt de frumusei si scumpici , dragalasii de ei! 😍
    De ce nu ii pastrezi , Adelina? Vor sta in curte si cum au si casuta , nu te vor deranja prea mult….
    Tare scumpi sunt!

    • Off, tare i-as pastra! Ba i-as aduna pe toti abandonatii de pe strazi!… Dar locuiesc intr-o curte comuna, nu-mi permit s-o umplu de pisici; plus ca Yeti e gelos, sufera si a inceput sa vina pe acasa doar cat sa manance, in rest fuge de cum ii vede. Nu le face nici un rau, nici macar nu le mananca mancarea, dar nu-i suporta, simte ca ii iau locul.Iar azi, ca sa-i fie necazul si mai mare, s-a ranit urat intr-un gard de sarma, aproape ca si-a smuls toata carnea de pe o labuta din spate, abia s-a oprit hemoragia.😦

  4. parol! perdeaua e făcută tocmaaaai pentru alpinism felin. scrie la manualul de bune mainere feline: să te cocoți oriunde vezi cu ochii! am citit chiar eu (și maya dădea din coadă că da).

  5. E greşit dacă-mi vine să-i mănânc? :))) Sunt minunaţi, iar Pitzi e superbă. Am avut şi eu un motan negru, tot Pitzi, dar nu a avut o viaţă prea lungă, însă, atât cât a avut-o, a făcut în aşa fel încât să umple întreaga vecinătate cu urmaşi la fel de negri ca el.
    Viaţă frumoasă pisicuţelor, plină de lăptic şi oameni buni!

    • N-ai ce sa mananci din ei, fata, ca-s doua gemotoace de blanita si cateva grame de carnita!🙂 Nici nu stiu unde depoziteaza atata energie, cred ca functioneaza cu baterii solare, ca fac ce fac si se mai intind sa”alimenteze” la soare!

Lasă un răspuns

