Numai pentru destepti!

Standard

E cam ora 3 a.m. Adica e noapte de-a binelea, toata lumea doarme. Cred ca si voi dormiti, mai ales ca stau eu planton sa va apar de strigoi, vampiri, talhari la drumul mare, nuntasi beti, berze chioare si ce-o mai bantui la ora asta pe strazi.

Si fiindca eu nu-mi permit sa dorm, trebuie sa fiu  desteapta vigilenta, imi tin mintea in alerta facand teste de matematica si perspicacitate. Vreti sa incercati si voi? Asa o sa incepeti saptamana mai vioi si mai destepti. Doar sa-mi spuneti si mie daca v-au iesit sau nu calculele.

Sa aveti o saptamana minunata si o minte agera!🙂

21 responses »

  1. Adelina , io zic pas la matematica! Nu mi-a placut niciodata , n-o sa-mi placa taman acum , la batranete….Dar pe la ora aia cand erai tu vigilenta , io beleam ochii pe pereti…ca nici io n-am somn si nici sa ma manifest nu poci , ca deranjez casa….nah!
    Si tie o saptamana usoara ,fata draga!

  2. Eheee, eu abia am început să mă bucur de faptul că am scăpat de matematică, aşa că nici măcar nu încerc. În mintea mea e blocat tot ce ţine de cifre, căci mie îmi plac literele. Dar nu în calcule, ci în fraze.😀

  3. nu stiu… nu mai folosesc de mult betisoare, nici aromate, nici chibrituri.🙂 oricum, io la scadere ma ‘ncurc mereu- cre’ ca ar tre’ scoasa din aritmetica operatia asta. :)))

Lasă un răspuns

