Zambete de weekend

Standard

*Vodca luata la vanatoare a salvat mai multe animale decat Greenpeace.

 

*Caut partener pentru deschidere centru comercial.

Cerinte: cagula si ranga.

 

*Un chirurg moare , ajunge la poarta Raiului si se aseaza civilizat la coada. Sf. Petru il vede si zice:

-Furnizorii, poftiti la usa din spate!

 

*Azi mi-a picat netul si a trebuit sa petrec ceva timp cu familia mea. Par oameni de treaba…

 

*Fiecare femeie are dreptul de a hotari singura cati ani are!!

 

*Femeia are doua scopuri in viata: sa se casatoreasca si sa arate necasatorita!

 

*Ati priceput vreodata de ce astia de la banci isi tin pixurile de la ghisee legate?

Daca eu am incredere si imi risc banii cu ei si ei ar trebui sa aibe incredere sa isi riste pixurile cu mine.

 

*Daca ai femeie, ai o gramada de probleme.

Daca nu ai femeie, ai o singura problema: nu ai femeie!

 

*Biblia ne invata sa ne iubim aproapele iar Kama Sutra ne explica cum.

 

*Cand esti mort, nu stii asta, dar ii afecteaza pe ceilalti. La fel si cand esti prost…

poze-haioase-de-weekend

 

Sa aveti un weekend vesel si relaxant!

4 responses »

Lasă un răspuns

