Masina de…

Standard

Mi-am amintit o scena de acum vreo 2-3 ani. Niste copii din vecini se jucau cocotati pe gard. Trece o masina mare, un fel de camion cu prelata. Fetita vecinilor incepe sa tipe:

-Maa-sina de inghetata! Maa-sina de inghetata!…si ceilalti reiau in cor.

-Nu-i masina de inghetata, le zice vecina.

-Nu? Maa-sina de painee! Maa-sina de painee!…si corul duce ecoul.

-Nu-i nici de paine, fata! zice maica-sa.

-Nu? Maa-sina de tziment! Maa-sina de tziment!…

Masina se pierduse de mult in zare si copiii tot incercau s-o identifice stigand-o in fel si chip. Asa si eu azi, cand am vazut vidanja la poarta, mi-a venit sa strig:

-Maa-sina de kkt! Maa-sina de kkt!

N-am strigat nimic, numai m-am uitat cum se insira cei 50 de metri de furtun prin care se absoarbe continutul fosei septice. Care fosa septica a fost golita pentru prima data dupa 12 ani si abia era plina pana la jumatate, fiindca pare sa aiba dimensiuni de bazin olimpic, cand am construit-o n-am fost siguri daca va fi canalizare sau buncar antiatomic. 🙂

In nici jumatate de ora operatiunea de vidanjare s-a incheiat cu succes si la un pret absolut decent. Apoi masina s-a pierdut in zare, doar un usor iz „fecaloidputrezicios” demascand continutul cisternei. Da, bai, nu doar dragostea pluteste-n aer!…

Vidanja-Coca-Cola

28 de răspunsuri »

  1. doamna, sa va fie de bine cacarea. Acum clar fosa nu mai este constipata :)) a trecut pe la ea 2 linguri de ulei de ricin sau 2 cani de apa cu sare amara :)))

    Si zau, o fi fost mare fosa, dar uite ca stiu pe unii cu o fosulica si la fiecare 6 luni le vine cisterna.

    P.S. cat ati platit pt rahatul din ultimii 5 ani?

  2. :)) mai ca-mi vine sa-ti zic ‘ rautate…’
    daca aveai douazeci de ani, ai fi scris acest post? ai circumstante atenuante si oricum mi-esti simpatica, asa ca doar rad…

    ps: pe mine nu ma incurci! 😛 nu fac nicio asociere intre bazinul olipmic si suma fecalelor unei comunitati de bipezi, pen’ ca… mie imi place sa ma balacesc!! anatomia am invatat-o, chiar tocit-o, fir-ar ea sa fie :))- so, suntem mamifere, cu aparat digestiv, dar recunoaste ca dragostea exista. 😀

    • D-apoi ce nu te lasa sa zici! Ca nu-s asa de sensibiloasa cat sa ma pun pe plans pentru o rautate , mai ales daca e si cu simpatie! 🙂
      La 20 de ani ma gandeam la multe chestii, dar in nici un caz la circuitul kktului in natura, mai ales ca stateam la bloc, nu ma interesa la ce se intampla dupa ce trag apa. Si la varsta aia eram si foarte pudica, nu indrazneam sa zic kkt, nici cu „c”, nici cu „k”. :))

  3. Când venea vidanja la noi pe stradă, era momentul cel mai prielnic să ne jucăm ascunselea. Fugeam cu toții cât mai departe cu putință, iar cel care punea ochii, săracu’, ne înjura de mama focului pentru că până număra el la 10, nu doar că se împuțea tot, dar fiecare se ascundea cât mai departe și izolat: acasă. :))))

  4. Cremenală poza, iar povestea aşişderea! XD XD XD

    Dincolo de asta, şi eu vreau să ştiu cît a costat, că s-ar putea să-mi vină rîndul cît de curînd să golesc „eprubeta” – s-a tot adunat „îngrăşămînt natural” de vreo şase-şapte ani.

    Şi zici că au furtune aşa lungi ca standard, sau a trebuit să menţionezi că-i distanţă mare, cînd i-ai chemat? Că şi la mine ar fi vreo 25-30 de metri.

    • A costat putin, doar 250 lei. Daca fac un calcul raportat la cei 12 ani cat au trecut de cand e fosa septica revin mai putin de 2 lei pe luna, deci mai ieftin decat daca as fi avut racord la canalizare si plateam si apa menajera.
      Cei mai multi cica au furtun de 30-40 metri, dar astia aveau vreo 70 disponibili, nici n-a trebuit sa bage masina in curte, doar au intins furtunul. Si mai au si un furtun prin care baga apa, sa se dilueze ” materia organica”, sa se poata aspira mai bine. 🙂 Firma era din Plopeni, deci mai aproape de tine decat de mine.

      • Mulţam fain, pentru o sărăcie ca mine e cam mare „scorul” dar la nevoie oi găsi un sponsor, sper. Afurisită chestie: am dat bani să-l produc, acu’ dau bani să scap de el, da’ nici că mi-a fost de vreun folos vreodată. Hm, dacă mă gîndesc mai bine, ce-ar fi să-l scot eu singur şi să-l împrăştii în grădină? Să vezi la anu’ monştri de corcoduşe, vişine, piersici, zmeură şi ce-oi mai pune dac-oi pune! XD
        Îi fac cadou şi lu’ vecinu’ ăla binevoitor care a încercat să mă scape de pomii care-l deranjau – şi ca să fie o surpriză, mă duc noaptea cînd doarme şi-i umplu portbagaju’ de la Dacia aia 1300. Să vezi ce-o să se bucure! XD XD XD

    • Nasoala pentru ei dar indspnsabila noua! Si destul de rentabila.Uite, la noi s-au mai adunat inca 2 familii care au vrut vidanjare (daca tot era masina la poarta!) asa ca au luat 7milioane jumate in vreo ora. Si fara prea mare efort. Doar cu putin miros. 🙂

Lasă un răspuns

