La medic, in weekend

Standard

doctor-with-stethoscope-smiley-emoticon

doctor

1) Descoperire medicala: romanii bolnavi se trag din romani sanatosi care au mers la un control medical.

***

2)Fericiti cei care nu fumeaza si nu beau, caci ei vor muri sanatosi!

***

3)-Domnule doctor, am nevoie de ajutorul dumneavoastra! Am incercat tot felul de tratamente dar tot nu raman gravida.

-Stati s-o luam metodic! Poate e o chestiune ereditara. Mama dumneavoastra a avut copii?

***

4)Ginecologul: -Vad ca 10% sunteti inca virgina. Sa va ajut?…

***

5)Un medic rezident, tanar si neexperimentat, asista prima lui pacienta la nastere.La sfarsit il intreaba pe profesorul care il asistase daca s-a descurcat bine. Profesorul, zambind, i-a spus:

-Pentru prima data v-ati descurcat destul de bine, dar pe viitor sa tineti minte: loviti peste fund copilul, nu mama!

***

6)Remediu neobisnuit:

-N-am inteles de ce doctorul mi-a prescris LSD pentru constipatie. DAr dupa ce am un dragon scotand flacari pe nari si m-am kkt pe mine, mi-am dat seama.

***

7)Sunt curios, cand o sa moara Stela si Arsinel, o sa mai aiba cineva incredere in Catena?…

***

8)Se intalnesc doi amici:

-Ce e, de ce esti trist?

-Sunt bolnav, nici un medic nu ma poate ajuta; fac pipi pe mine in pat.

-Incearca sa te duci la un psiholog, sigur o sa-ti fie de folos!

Peste doua saptamani, se intalnesc cei doi:

-Ei, cum e, ai rezolvat problema?

-Da, acum o fac cu mandrie!

***

9)-Doctore, am aceasta problema cu ochiul drept, clipesc intr-una, necontrolat.

-Nu-i nimic grav, e de la stres, trece cu o simpla aspirina.

-Stiu asta, dar toti farmacistii, cand le cer aspirina clipind asa, imi dau prezervative.

***

Sa aveti un weekend insorit si vesel! 🙂

nasterea_wireless-doctori-poze_haioase_cu_animatii-580x423

3 răspunsuri »

  1. :)) tehnologia wireless ramane de top, iar mandria de a face pipi in pat e de pus in orice manual de psiho. 😛 incontinenta ca lipsa de inhibitii merita o m(ic)ențiune.
    w-e fain si tie, Adelina! 🙂

Lasă un răspuns

