Doua, ma? DOUA?

Standard

Pubertatea mea s-a dus de mult. La fel si acneea juvenila. Parca-mi amintesc, era cam inainte de Potop si Noe tooot numara la animale mai rau ca aia de faceau recensamantul la colectivizare si eu numaram doua-trei cosuri, plus patru-cinci puncte negre pe la baza nasului, cam cat sa arat ca un zar norocos.  A trecut Potopul, a acostat Noe cu arca si s-a trecut si acneea mea…

De atunci n-am prea avut astfel de probleme. Rar imi mai inflorea cate-o bubita, cat sa-mi fac si eu de lucru zgarmand ceva , de obicei in zone mai putin expuse privirii publicului. Ca o respectabila doamna ce ma cred sunt, nu-mi permit sa zic c-am avut o buba-n c**, dar cate o bubita  miiica-miiica pe laterala vreunei fese, am mai avut.Asta cand nu era o bubita maare-maare pe care mi-am facut-o prin forte proprii cand s-a intamplat sa-mi fac singura tratament injectabil si nu reuseam decat intr-un singur loc. Dar hai, ca m-am intins la vorba si nu  bubele mele erau tema discutiei. Ideea e ca am avut un ten curat fara cosuri, fara bube, fara riduri , fara alte probleme dermatologice. Si imi era bine asa, mai ales ca sunt atenta la demachiere si la cosmeticele folosite!

Asta pana mai ieri. M-am trezit dimineata cu senzatia ca m-ar fi ciupit ceva de fata, era o zona rosie, putin dureroasa. N-am facut mare caz, se mai intampla sa ma intersectez cu vreun paianjen si sa ne agresam reciproc. Mai spre pranz mi-a iesit o oglinda in drum. Si m-am uitat. N-am intrebat ca ma-sa lu’ Alba ca Zapada oglinda, oglinjoara, cine-i cea mai frumoasa din tara, am scapat doar un crampei de injuratura. OMG, ce-am patit? Fac vreo boala contagioasa , ma transform intr-un mutant sau iar mi-au schimbat martienii cip-ul dar acum au schimbat si locatia (sa fie mai aproape de maselele de minte si sa le stimuleze cresterea tardiva)?

N-aveam un cos, aveam DOUA! Maricele, bine inmugurite si asezate perfect simetric in mijlocul fiecarui obraz. Ca si cum cineva Sus Pus facuse o gluma proasta si picurase niste maclavais rosu iar apoi imi pliase fata exact pe linia mediana.Ca sa ma exprim cat mai mitaforic -si avan in vedere ca am niste obrajori destul de rotunjori- parca-mi crescusera doua tzatze pe fata si alea erau sfarcurile! Dar cum sutien de obraji inca nu s-a inventat si nici cu feregeaua pe fata nu puteam sa umblu ca sa nu fiu luata drept refugiata islamica si sa ma trezesc expatriata prin Siria, a trebuit sa ma duc asa la munca.

Nu m-a intrebat nimeni, nimic. Ori trec neobservata, ori n-a avut nimeni curaj sa-si exprime curiozitatea de teama unui raspuns socant. Si eu, care ma pregatisem sa explic ca sunt suruburile cu care mi-am prins dintii de vampir si abia astept sa le fac proba pe jugulara cuiva!…

Sau s-or fi gandit ca asta e o noua moda, astept sa vad daca in zilele urmatoare mai vine cineva cu cate-un zbenghi pe fiecare obraz.

 

PS. Cand scriu aceasta postare deja arat a om normal, nu mai am decat o umbra discreta pe un obraz, deci nu va pot pune poze. Si, daca ma gandesc bine, eram chiar draguta.🙂

1769757351

14 responses »

  1. Se mai întîmplă la schimbarea (bruscă a) alimentaţiei, printre altele. Păţesc şi eu, dar mă feresc de oglindă ca de popă (că dracu’ mi-e frate, oricum😈 )

Lasă un răspuns

