Munca in echipa

Standard

GIF026Sunt o gospodina norocoasa. Am eu ajutor in bucatarie? Am! Ca n-apuc sa cotorogesc vreo cratita, sa zdrangan vreo lingura sau sa dau un bip la cuptorul cu microunde si imediat imi vine ajutorul. Si inca ce ajutor! Unul care ajunge cu labutele fix cat sa-mi tina pestele de coada cat il curat sau care miorlaie isteric insistent fix cat sa nu uit sa intorc snitelul si sa-l ard! Yeti cred ca stie pe de rost tot retetarul, a urmarit de sute de ori tot procesul tehnologic al obtinerii unui ostropel gustos sau al unei sarmale pufoase, probabil ca ar reusi si el sa prepare toate astea, doar ca l-a pagubit Creatorul de deget opozabil, iar coada stufoasa nu i-ar folosi decat, cel mult, la adunat spuma unei ciorbe de perisoare.

Acum trupa de subalterni s-a dublat. Adica a mai aparut in peisaj si Pitzi, care a preluat misiunea starpirii panzelor de paianjen din locurile stramte, greu accesibile. Face ce face si o vezi cu mustaile pline de panze prafuite sau scoate de pe sub mobile cate un somoiog de praf pe care il transforma in jucarie si il plimba prin toata bucatria. De, avantajul faptului de a avea garda joasa si a te putea strecura pe dupa si pe sub dulapuri! Ca ma face de ras cu rezultatul „arheologiei” ei, asta e alta poveste, important ca e si ea utila pe langa casa omului (care om inca n-a apucat sa faca curatenie de toamna, cred ca o sa faca direct curatenie de Craciun). Eh, daca as reusi s-o invat pe Pitzi si sa zboare, as rezolva-o si cu paianjenii aia mici si nesuferiti de prin colturile tavanului! Dar am rabdare, e inca in antrenamente la modulul 1, adica „cum sa zburam de sus in jos, de pe casa”…

animationer-11_22112214

 

PS. Noaptea trecuta Pitzi mi-a mai predat o lectie: cum trebuie rontait  pe la ora 3 a.m. nasul unei persoane care abia a reusit sa adoarma si care ar trebui sa se trezeasca la 5.30. E minunat sa cresti pisici in casa!!

18 răspunsuri »

    • S-ar putea ca si ele sa ne considere animalele lor de companie si sa incerce sa ne educe dupa codul lor de bune maniere. Te pomenesti ca maine-poimaine o sa incep sa torc! Ca de tricotat…nici o sansa! 🙂
      Bun venit in vizita!

  1. Pisicuta mea a murit acum o saptamana. Cand ti am citit postul mi am amintit cum se plimba dupa mine toata ziua si cum „povesteam” amandoua toata ziulica. Animalutele astea ofera bucurie si dragoste pura,fara sa ceara nimic in schimb. Mersi,mi ai facut ziua mai frumoasa.

    • 😦 Imi pare rau ca ai suferit asa o pierdere. mi-ar fi placut sa ti-o ofer pe Pitzi in loc, tot sunt in cautarea unui camin pentru ea. Dar sigur vei gasi un alt animalut care sa-ti insenineze zilele!
      Bun venit in vizita, usa mi-e mereu deschisa si o pisica e mereu pe prag sa intampine oaspetii!

  2. Deci Pacostea mea e „parfum”, în comparaţie! 🐱
    Prin bucătărie nu mă prinde decît două-trei minute cînd îi dau lui de mîncare, că mie… 🙄
    Iar cînd m-am băgat în pat la somn nu mai zice nici ‘miau’, o tuleşte la ale lui pe-afară sau el ştie unde şi abia cînd îl întăreşte foamea pe la ceasurile prînzului trecute mai îndrăzneşte să mă atingă uşor cu lăbuţa pe obraz ca să mă trezesc. 🙂

    • Pitzi e relativ cuminte, doar ca e micuta, are prea multa energie si e dornica de socializare, iar dintre toti membrii familiei eu sunt cea mai disponibila sa-i acord atentie. Si rasfat! 😉 Noaptea trecuta chiar a exagerat cu alintatul, asa ca a trebuit s-o dau afara ca sa pot dormi si eu putin. Cred ca stramosii ei or fi fost eschimosi, altfel nu inteleg de unde obiceiul asta sa-si frece nasucul de al meu. 🙂

      • Frecatul nasului e un semn de mare afecţiune, să ştii. Mi-a spus şi mie cineva cu experienţă în pisici. Şi ăsta al meu face la fel, da’ numai dacă scapă necertat pe ziua respectivă, ceea ce se întîmplă cam rar. 😀 Nu mai zic că dacă-l cert sau îl uşchesc, cînd îmi prinde mîinile mă agaţă cu ghearele şi mă muşcă de degete – nu rău, ci doar cît să-mi arate că nu e de acord cu tratamentul primit. 🙂

        Nu mai zic că e gelos pe… mouse! Dacă nu-i acord suficientă atenţie fiind ocupat cu ceva teste pe computerul cu Linux, se urcă pe canapea şi se insinuează între mine şi tastatură/mouse ca să nu mai pot lucra. Degeaba-l mîngîi cu stînga, că el vrea şi de la dreapta aceeaşi afecţiune. 😄

    • Chiar veselie! Inainte sa ma apuc de vreo treaba trebuie sa adun jucariile, sa nu ne impiedicam. Si nici n-are nevoie de jucarii, improvizeaza din orice, de la scobitori la papuci sau servetele.Insa cea mai tentanta jucarie tot coada cea stufoasa a lui Yeti ramane, lucru pe care Yeti nu-l suporta deloc, asa ca se lasa cu maraieli si cearta. 🙂

    • Chiar au rol terapeutic! Torsul pisicii regleaza ritmul cardiac si se spune ca pisicile sunt „bureti” care absorb energiile negative. Asa ca iti dai seama cat de ‘pozitiva” sunt, un plus mare cat crucea de pe Caraiman! 🙂

  3. a noastra rontaie doar degete de la picioare. nas il prefera pe al copilului, ca e mai fraged. dar cu arheologia se ocupa si ea din plin. unde nu reuseste sa ajunga dante cand se taraste pe jos reuseste freya. deci fac munca de echipa :). distractie placuta alaturi de Pitzi!

Lasă un răspuns

