Mister!

Standard

Se pricepe cineva la depanat masini de spalat? Nu stiu de ce naiba producatorii le-au dotat din fabricatie pe fiecare cu un Triunghi al Bermudelor in care dispar, misterios, sosetele. Si tare as vrea sa ii decuplez functia asta din programator…

Pana atunci , am gasit o singura solutie: sa bag la spalat cate trei sosete de un fel, asa o sa recuperez o pereche intreaga cand intind rufele. Altfel o sa umblu precum masonii la depunerea juramantului, adica cu un picior gol. Off, trebuie sa ma epilez pentru asta!…

Si cateva modele de masini de spalat care mi s-au parut interesante:

cea-mai-noua-inventie_poze_haioase_prietenas.ro_1

romanul-ii-intrece-pe-toti

1383553931d3ea30bf

www_poze-haioase_ro__1237169844_506267

22 de răspunsuri »

  1. despre piticii care fura sosete numai de bine. Si la noi vin. Le baga prin cerceafuri, prin fete de perna, prin buzunare, dar si in cutia de papusi, dupa dulap. Un timp credeam ca e caloriferul mancator de sosete.
    Acum imi cumpar aceeasi marca, aceeasi culoare.

  2. si o remarca la adresa pozei no2: injinerul care a montat masina de spalat deasupra toaletei e tare preocupat cu ecologia (recicleaza apa cu detergent prin toaleta) dar eu nu m-as aseza pe tron cu asa coroana deasupra capului :))))))))))

  3. Nu am pierdut sosete in masina decat de doua ori si atunci le-am gasit in filtrul masinii. Cele foarte mici ale Marei trec pe langa garnitura de pe usa si ajung in filtrul de jos in final. Si produc probleme, masina nu mai merge cum trebuie. Deci cate sosete sa pierzi si sa nu bagi de seama? :))))

    • Nu le pierd chiar de tot, doar ca nu-mi ies la socoteala cand le intind pe sarma. Si incep munca de cercetare rascolind toate ungherele masinii sau cutele rufelor mai mari… De obicei le gasesc, daca nu cumva mai ramane vreuna in cosul de rufe si nici macar n-am spalat-o. 🙂

  4. Si noua ne dispar sosetele, si in masina de spalat, si pe drumul spre ea :)). Cu cele din masina am rezolvat, le bag in saculeti speciali si gata, nu mai au unde sa se „evapore”. Fenomenul e cunoscut, aruncati un ochi la http://www.einzelsocke.de („soseta impara”). @Alexandra, sa stii ca ale mele sosete pierdute nu erau in filtru, cica prin frecare se rup in bucatele atat de mici incat trec de filtru.

Lasă un răspuns

