Botez

Standard

Principala carcteristica a lu Pitzi e tandretea; toarce ore in sir si are o placere deosebita in a-si freca boticul de barbia mea. Asta cand nu apeleaza la forma maxima de linguseala  tandrete, adica sa-mi rontaie nasul…

Stateam dimineata in fotoliu si savuram o cafea, cat sa-mi inghit galbenusul si sa-mi fac planul de activitate. Pitzi, la datorie, in bratele mele. Cam la doua minute trebuie sa-si mai prezinte omagiile si sa-si fluture mustatile pe la gura mea. Doar ca si-a calculat prost momentul, exact cand eu duceam ceasca de cafea spre gura. Impactul fruntii pisicesti de fundul cestii si al cestii de dintii mei a fost naprasnic, cam ca ciocnirea placilor tectonice. Si neuronu’ adormit s-a cutremurat cu o magnitudine seismica maxima. Cat pe-aci sa-mi investesc marirea de salariu (inca neincasata!) pe o interventie stomatologica! Noroc ca am dantura buna, bine osificata in urma tonelor de calciu ingerate in copilarie, cand sapam cu ligurita pe sub pervazurile ferestrelor ca sa mananc tencuiala.

Ce mai, am scapat ieftin. Nici Pitzi n-a suferit mari avarii, doar i-am explicat pe indelelete cum e cu „zgura” si cu mama ei. Si s-a ales cu un nume nou, ca de capetenie indiana: Pitzi ,care sparge dintii!cat_with_boxing_gloves

13 responses »

  1. Adelină, Pacostea mea mi s-a pus piedică într-o zi, demult şi fiind cu mîinile ocupate am ajuns direct cu dinţii în carcasa monitorului, unul dintre ei făcîndu-se bucăţele. Dar el n-a ştiut ce face, n-a calculat implicaţiile – voia doar să-mi arate cît mă iubeşte, alintîndu-se. După sesiunea implicită de înjurături, l-am iertat. Ei sînt doar copii, atîta tot.

    • Si eu cam fac „balet” prin bucatarie, trebuie sa am grija sa nu calc vreo coada (sau codita) de motan. Mai rau e cand asta micu’ se catara pe piciorul meu ca in copac, daca n-am elastic zdravan la pantaloni ma lasa cu nudu’ gol si celulita la vedere.🙂 Dar macar pot sa injur corect „ce pisicii mei!”🙂

      • Deh, dacă nu le-ai făcut educaţie…😉 Al meu şi-a luat-o pe coajă la alea grele şi acu’ ştie unde „frige”.😀 Da’ tot mi-a făcut una ieri de-mi venea să-l toc ca pe salam: mi-a venit c-un pui de şoarec în bot (viu), s-a jucat cu el pe hol şi – cum era de aşteptat – l-a scăpat. Acu’ mă aştept la orice, că al naibii pisoi parcă l-a lovit Alheimeru’ şi n-are nici o gară să-l caute.

      • Mda, nu ştiu dacă pe şoarec ori pe mine…🙂

        Apropo, am pierdut un Z mai sus – se vede treaba că şi la mine avansează nenea Alz.:/

    • Hai, bre nenea Carcotasu, la valoarea lu matale umbli cu marfa de-asta ieftina, de doi lei? Ia si matale macar un Claritin de 20, ca bagi industria farmaceutica in faliment!… Oricum, aliluia ca ai gasit! Amin!🙂

  2. Am avut şi eu cândva un Pitzi (de la Piţurcă) negru cu privire de panteră. S-a dus acum mult timp, dar n-a omis să umple strada de urmaşi.
    V-aţi pupat de împăcare sau nici nu s-a pus problema de vreo neînţelegere?

    • Pitzi a fost botezat asa fiindca am crezut ca-i pitzipoanca! Acu ce sa-i fac, nu-i mai schimb numele, ramane asa si vad,poate-i lasa Iordanescu locul la nationala in sezonul viitor, macar la liga de juniori…🙂

    • Da, stiu ca acum sunt la moda funeraliile, dar eu n-am fost niciodata „in tendinte”.Stai sa vezi cand ne-o apuca taierea de mot! Astept eu pe unul la Sanatate, l-as scalpa cu foarfecuta de unghii…

Lasă un răspuns

