Fac

Standard

Ce mai fac eu? Pai, aproape bine, daca n-as face rau. Adica fac o tura de noapte, fac niste migrene, fac niste guturai, fac niste galci, fac niste frisoane, fac niste nervi, fac riduri…Mai fac o cafea si ma abtin sa nu fuck niste politicieni.Da-le-as lor toti mucii mei si vedea-i-as plin de virusi de nici mama lu’ Norton si tata lu’ Avira sa nu-i mai salveze! (asta cu termeni tehnici era pentru tehnocratii lu’ Bruxelles peste, sa vada ca nu suntem chiar prosti de tot)

Cred ca m-au ajuns blestemele; de vreo luna tot umbla igienista spitalului cu oferta de vaccinare antigripala si eu tot zic „pas”, ca in toti anii, ba mai si rad de aia de s-au inghesuit sa se vaccineze DUPA ce mai zilele trecute zaceau de ziceai ca trag sa moara; asa ca acu o sa laude eficienta maxima a vaccinului dupa ce si-au pus singuri imunitatea la incercare. Eu, nu si nu, ca nu-mi bag virusi si mercur in mine! Iaca, virusii mi i-am procurat singura, din marea generozitate a sotului, care n-a putut sa si-i tina numai pentru el. Iar „argint viu” nu servesc, port destul de-ala mort… Asadar sunt virusata! Dar o supravietuiesc, nici de-a naibii nu trec in nefiinta acum, sa fiu umbrita de drama „colectiva”. Am ochii rosii, nasul rosu, gatul rosu , deci nici un pericol sa ma deochi cu atata rosu. In rest…sunt super, ba! Pardon, ca eu nu vorbesc cu „ba”! Si am scapat si o virgula aiurea…

Va doresc sanatate si weekend placut. Si va las si niste „culmi”; nu-s de progres si prosperitate (pe alea ni le promit minunatii tehnocrati), dar sper sa va starneasca un zambet.Si sa va sporeasca imunitatea.

Culmea auzului: sa auzi cum se crapa de ziua.

Culmea auzului (2) : sa auzi viteza sunetului.

Culmea inghesuielii: Parlamentul Romaniei; Sunt peste 500 de oameni in numai doua camere.

Culmea zgarceniei: sa-ti dai ceasul inapoi ca sa faci economie de timp.

Culmea agronomiei: sa faci sa infloreasca un boboc de rata.

Culmea politetii: sa bati la usa si cand iesi afara.

Culmea lacomiei: sa mananci bataie si sa nu te mai saturi.

Culmea tehnologiei:

-In Argentina dimineata intra cireada de vite pe poarta abatorului si seara ies conservele.

-In Japonia dimineata intra nisipul pe poarta fabricii si seara ies microprocesoarele.

-La noi in sat la ora 9 au inceput sa toarne fundatia la noua fabrica de spirt si la 10 erau toti beti-morti.

Culmea globalizarii: moartea printesei Diana.

O printesa britanica, cu un amant egiptean, a avut un accident intr-un tunel francez, intr-o masina germana, cu motor olandez, condusa de un belgian care bause whisky scotian, urmarita fiind de niste paparazzi italieni, pe motocicleta japoneze; tu citesti asta pe un monitor corean, la un calculator taiwanez cu tehnologie americana, asamblat de muncitori din Bangladesh intr-o fabrica din Singapore, transportat de indieni, descarcat de sicilieni si vandut de romani.

942533_459322057487434_528787757_n

32 de răspunsuri »

  1. Pot sa mai adaug niste culmi? Asa pentru cresterea imunitatii?
    „Culmea lenii: sa te asezi pe marginea patului si sa-ti fie lene sa te culci.”
    „Culmea geneticii: sa imperechezi o capra de taiat lemne cu un tap de bere.”
    „Culmea recuperarii: sa torni asfaltul si sa recuperezi groapa.”
    „Culmea fumatului: sa fii indragostit lulea.”

    Iti urez sanatate multa. Cred ca tot usturoiul este cel mai tare virus distrugator!

    • Nu m-as vaccina de nimic, poate doar de holera daca plec prin India; nu de alta, dar mi-e sa nu fie criza de hartie igienica pe acolo. N-am prins decat o tura in care am fost afectata de raceala, dar am umblat cu masca de protectie si mi-am limitat cat am putut contactul cu pacientii; as fi facut un schimb de tura dar, din trei cate suntem toate acum , n-aveam cu cine.
      Partul de furnica nu l-am auzit, tropaitul insa il aud sigur. Si nici de mirosit nu-l pot mirosi inca, am inca nasul infundat. „)

  2. Multa sanatate! Optimismul si umorul ne ajuta mereu sa trecem mai usor peste boala, deci, nu le lasa deoparte. Adauga-le langa o cana de ceai, o cutie cu batiste de hartie si o frectie cu carmol. 🙂

  3. Ăsta-i blestemu’ ţuicii, Adelină, c-ai trecut pe lîngă ea şi n-ai băgat-o în seamă la Festival! 😛
    Dacă „lingeai” cîteva păhărele atunci şi pe parcurs, nu se mai lipea boala de tine, neam!
    Da’ nu te înveţi minte odată… 🙄 Acu’ dă-i cu usturoi şi ceapă! 😉

  4. io acuma numai ce am scapat de virusul lui peste prajit, ca de mult nu m-am mai simtit asa rau. Am zacut o saptamine si in primele 3 zile nici scoala n-am facut, spre dezamagirea ( auzi tu!!!!!) copiilor.
    asa ca ,te inteleg bine de tot. Iti doresc insanatosire grabnica . Hugs!!!

  5. Te rog sa revii cat mai curand pt a-mi sustine opinia ca s-a facut o mare greseala cand s-a retras propunerea dlui A Baciu pt postul de Ministru al Sanatatii.

Lasă un răspuns

