Lim_uzina mea

Standard

Salutare, lumee! Iaca, m-am devirusat. Sunt aproape de foarte bine, doar ca nu las cartierul sa doarma noaptea fiindca sforai ingrozitor.Imi cer scuze pe aceasta cale, n-am scapat inca de fabrica de muci si sper sa nu primesc si o amenda pentru tulburarea linistii publice.Sau o perna pe fata…

In alta ordine de idei (de parca ideile mele ar fi avut vreodata vreo ordine!), fiindca tot am dat lovitura si m-am pricopsit in urma majorarii de salariu si ca sa profit de ea pana ce nu mi-o taie Ciomu Ciolos, m-am gandit ca ar fi timpul sa-mi iau masina. Visul meu de-o viata era sa-mi iau un Volvo X80 sau macar un Audi Q7, dar m-am razgandit. Din patriotism, evident, ca nu ma uitam eu la bani si la softuri modificate… Asa ca m-am decis sa-mi iau un Duster. E cel mai potrivit pentru strada mea si pentru viitorul autostrazilor din Romania. De care Duster? Ete, de-asta:

Deci, care vrei sa faci „liniute” cu mine? Hai, ca pe islaz e liber. Si poate avem noroc sa si ploua.🙂

21 responses »

  1. Doi nemţi discută într-un showroom:
    – Ce-i asta, Dacia Duster?
    – Duster…da
    – Românească, nu?
    – Da, românească..
    – Bună, nu? Garda înaltă, cauciucuri groase…
    – Mda..
    – Măi, ce ţi-e şi cu românii ăştia…ar face orice numai să nu-şi repare drumurile.

    • La mine se accepta, eu nu stau „la oras” si iarna chiar mi-ar trebui o senilata ca sa ajung la serviciu. Dar ca sa nu ma bagi in rand cu_cocalarii promit s-o trec pe gaz sau pe ulei de rapita, sa nu zici ca fac risipa de combustibil.🙂

  2. Alooo! Păi stai aşa, că dacă zici c-o treci pe gaz înseamnă că-i pe benzină şi nu e 4×4, deci e cum e un trabant. Dacă o vrei pe ulei de rapiţă, atunci s-ar putea să fie şi 4×4, da’ ştiu io pe cineva, p-acolo, care se descurcă cu un Logan!🙂

Lasă un răspuns

