Un zambet la sfarsit de saptamana

Standard

***

Copiii se laudau care a fost cel mai frumos cand era mic:

Ionel: eu am fost cel mai frumos din tot salonul!

Gigel: eu am fost cel mai frumos din toata clinica!

Bula: eu am fost cel mai frumos din tot orasul, da’ i-au dat maica-mii altul!

***

Sotul catre sotie:

-Exceptionale ciuperci! De unde ai luat reteta?

-Dintr-un roman politist.

***

O blonda se duce sa-si ia permisul de conducere. La examen politistul o intreaba:

-Stiti cum functioneaza motorul masinii?

-Pot sa spun cu cuvintele mele?

-Da, desigur.

-Bruuuuummm, bruuuuummmm, brruuuummmm….

***

-Scuzati-ma, imi puteti spune cum pot ajunge la Spitalul Municipal?

-Desigur! Inchideti ochii si traversati bulevardul.

***

-Tati, eu de unde am luat inteligenta?

-Cred ca de la ma-ta, ca eu inca o mai am intreaga.

***

Cum ii spui sotiei ca s-a ingrasat:

Cand te-am cunoscut erai ca o floare; acum esti ca un buchet…

soacra-lui-bula

 

 

 

Sa aveti un weekend minunat! 🙂

7 răspunsuri »

  1. Aia cu inteligenţa e bestială!

    Acu’ stau să mă gîndesc: a naibii coincidenţă că adineauri am gătit ciuperci aduse de mătuşă-mea care are un raft întreg de cărţi poliţiste pe care le-am citit şi eu cînd eram mic… 🙄

  2. Ieri am aflat si eu un banc misto, pe care l-am pus pe fb.
    pe un vapor, echipajul obisnuia sa se „destinda” cu cateva oi pe care le tineau pentru lapte.
    numai musul (marinar tanar, fara experienta) nu indraznise sa faca asa ceva. asta pana intr-o zi cand n-a mai putut, a pus mana pe-o oaie si da-i.
    Il vede capitanul si incepe sa rada de el
    – De ce razi capitane? Stiam ca tot echipajul o face?
    – Pai da ma, da tu numai pe curva aia ai gasit-o?

Lasă un răspuns

