Glumita de seara

Standard

Simpla deductie1926548398
Dimineața, în drum spre serviciu, un evreu vede în stația
de autobuz un domn bine făcut și foarte bine îmbrăcat.
Prezența lui îl intrigă. Un domn astfel îmbrăcat nu se duce
la serviciu la această ora a dimineții.
Dacă nu se duce, înseamnă că vine de undeva. De unde
poate veni în zori de zi un domn astfel îmbrăcat, decât de
la o damă. Un domn bine, vine de la o damă bine.
La noi în cartier sunt trei dame bine: Natașa, care însă-i
plecată la Leningrad, Rashela, dar de la ea vin eu… și
soția mea. Soția mea are trei amanți: directorul ei (firesc),
directorul meu (normal) și pe un oarecare domn Abramovici.
– Bună dimineața, domnule Abramovici!
– Bună dimineața. Dar de unde mă cunoașteți?
– Ei, simplă deducție!…

4 responses »

    • Si numai un evreu putea fi personajul principal! Ca, daca era un romans de-al nostru aparea si un cutit sau briceag in peisaj.Sau macar o sticala de bautura pentru imbunatatirea diplomatica a relatiilor…

Lasă un răspuns

