Aniversari

Standard

Ar putea fi o zi oarecare; nici nu ninge, nici nu plouă, nici nu-i soare, nici nu-i ceaţă. E o zi ca toate zilele. Doar că e ziua unei persoane deosebite şi nu vreau să ratez ocazia de a-i ura tot binele din lume, linişte şi armonie, fericire şi noroc, sănătate, bucurii şi bomboane la copii!

La mulţi ani, dragă Cleo, arakeliană de Bruxelles! Şi…toată lumea să traiască. numai noi să nu murim!

 

PS.  Peste fix 50 de ani o să vă invit la petrecera mea de aniversare a centenarului. Da’ să nu asteptaţi lumânări pe tort şi nici să nu veniţi cu flori, n-am nevoie de jerbe şi coroane. Hai, să ne vedem sănătoşi atunci!Să nu vă pună naiba să îndrăzniţi să lipsiţi, că jar mâncaţi dacă îmi stricaţi petrecerea!!Vă pup!

stai-calm-viaţa-merge-înainte

Tocmai am aflat ca trebuie sa-i spun „La multi ani” inca unei persoane dragi mie (Doamne, toate persoanele speciale sunt nascute azi! Hai ca punem de-n acvariu cu atatia Pesti!).

Draga Renata, iti trimit un gand bun, o imbratisare si toate urarile de bine. Stiu ca esti consumatoare (si cunoscatoare!) de muzica buna, dar eu nu ma pricep, s-ar putea s-o dau rau in bara cu „dedicatia” mea, asta mi s-a parut potrivita acum, pe moment.Sper ca Pasarile Paradisului sa-ti ghideze pasii si paradisul sa nu fie un vis prea indepartat.

La multi si buni ani!

32 responses »

  1. Stăi, măi, ia-mă uşure… să nu ameţesc. Care-va-s’zică şi tălică tot azi… juma de sicol? Păi să nu vă fie de deochi, aşa concentraţie mare de peştoaice pe metru’ patrat?
    Păi să vă fie de bine, s-aveţi sănătate şi bucurii multe. La mulţi ani!

  2. Io te-am urat (nu urât – vezi cît contează diacriticele?!😉 ) mai de dimineaţă aşa că ce să mai zic acu’ decît… rămîne cum am stabilit: La mulţi ani!🙂

  3. Pingback: La multi ani, Adelina! | arakelian

    • No, bine ca ai confirmat, pot sa trimit invitatiile la scris. Le dau din timp, ca mi le ciopleste-n piatra si cu scriere zecimala, ca nu se stie ce limbaj mai supravietuieste inca 50 de ani.🙂

    • Te referi la trompa lui Eustachio, aia din urechea interna, sau la trompa uterina?🙂
      Daca nu ne-om intalni „in viu” se poate sa ne intalnim si-n spirit, pe vesnicele plaiuri ale vanatorii.

Lasă un răspuns

