Femeia, eterna poveste

Standard

Stimate doamne, dragi prietene, superbe reprezentante ale sexului slab dar puternic,

n-am timp să scriu prea multe, nici să vă înşir toate gândurile bune şi urările de bine, vă spun doar că mă bucur că existaţi, că v-am întâlnit ( chiar dacă doar virtual) , că am mereu ce învăţa de la voi şi că vă citesc cu mare placere (chiar dacă nu atât cât aş vrea). Să fiţi sănătoase, voioase, să fiţi iubite şi apreciate la adevărata voastră valoare, să aveţi o primăvară senină şi o viaţă plină de aventuri şi împliniri!

Voiam să vă dedic un poem, o epopee, macar un sonet sau un catren, dar m-a pălit învăţatu’ la bătrâneţe şi mi s-a înecat muza în oceanul de noţiuni de fizică şi anatomie pe care trebuie să mi le pun la punct până joi, când dau prima testare la curs. Of, că-i tare greu, mai ales când a început să ţi se cam cojească mielina de pe neuroni!Noroc că în liceu a trebuit să învăţ anatomie precum învaţă fanaticii religioşi Biblia sau Talmudul, adică să nu se mai şteargă din memorie niciodată! Sper că la examinare să nu fie ca la biseică: când întreabă ei să-mi fac eu cruce şi când răspund eu să-şi facă ei. 🙂

Vă las un cântecel celebru şi plin de înţelepciune (cine ştie, cunoaşte!) să vă încânte seara şi să vă descreţească fruntea (deşi nu cred că aveţi nevoie de antirid, încă).

O seară frumoasă şi o noapte magnifică!

14 răspunsuri »

  1. La mulți ani, Adelino!
    Avem două zile în comun. Ce chestie!
    Pentru mine rămâi, pe vecie, „Femeia care a adus în discuție BARZODROMUL”.
    Adică ești mai tare ca „Omul care aduce ploaia”.
    Amin!

  2. Păi sigur, e eternă povestea asta. Adam şi-a pierdut o coastă pentru chestia asta, pe urmă a fost dat afară din rai pe mâna şarpelui, iar povestea continuă până-n ziua de azi…

Lasă un răspuns

