Zen

Standard

Salutare, lumee!

Între oboseala de la serviciu, o ciorbă de perişoare, o conversaţie (inteligenă, evident!) cu Piţi şi alte activităţi din rutina zilnică, am găsit articolul ăsta, care mi-a plăcut aşa de mult încât n-am rezistat să nu vi-l arăt.

În rest…concluzia zilei de azi : e mult mai inteligent să faci pe prostul decât să te străduieşti să faci pe deşteptul! Doar că e şi mult mai greu. Dar zău că merită să încerci, poate îţi reuşeşte şi vei fi scutit de multe sarcini şi de multe griji. Aveţi altă părere?

semn-circulatie-

19 responses »

      • Oamenii încă nu au înțeles că ura, la fel cu frica, ne sunt cei mai mari dușmani. Chiar dacă nu vom ajunge să iubim în mod biblic, măcar să nu-i urâm pe cei din jur și tot ar fi mai bine. Și pentru ce? Că în final tot în același costum plecăm toți, așa cum am și venit pe lumea asta.

  1. Ca tot traim vremurile astea, ideea ca nu trebuie sa ne fie frica este colosala! La urma urmei, cand e sa te ia dracu’ te ia si din usa bisericii! Nici problema cu nebunia nu-i departe de a fi geniala.
    Multumesc pentru ca prin trimiterea la articol m-ai linistit, credeam ca sunt un pic defect!

  2. Iti multumesc de readucere aminte a site-ului din care ai citat articolul!
    Cred ca nu mi-ar placea compania persoanelor apartinand categoriilor mentionate de tine!
    Poti spune ca sunt cam mofturoasa? 🙂
    Zile frumoase de primavara!

    • Poate ca nu ne place compania ipocritilor, dar nu de disconfortul nostru era vorba ci de confortul lor. Pana la urma, ne plac sau nu, noi facem si treaba lor. Si lor le merge bine…Asa ca as vrea sa experimentez si eu metoda.🙂

  3. Mah „colega” mie mi-a placut articolul tau si am mai aflat niste treburi din el. Totusi nu cred , in mintea mea , ca tot ce este ca invatatura si indemn se poate appica in lumea in care ne invartim noi , nu doctorul ala.
    Sa ma ierti , da’ dimineata imi pregatesc frumos zen-ul , ma imbrac feng-shiu si vinenun bou/vaca de coleg cu capsa pusa ,care tine mortis sa-mi futa toata armonia. Oaresa nu imi doresc sa ii vad calcati de TIR pe pietoni? Intreb si io…😜

    • Pai de-asta ziceam ca-i bine sa faci pe prostul dar e si cam greu! Trebuie exersat, nu-ti iese din prima. Si cum mie nu-mi prea plac esecurile, cam abandonez repede… Dar un pic de invidie pe cei care reusesc tot imi ramane.

  4. Ar fi mult de discutat aici. Imi permit o singura remarca: Ghinionul ar fi sa faci pe prostul si sa ramai asa. In rest poate aduce numai avantaje.
    Sa nu uit! Buna zicatoarea. Am sa mi-o notez in carnetelul cu expresii frumoase. 🙂

Lasă un răspuns

