Inteligenta care ne conduce

Standard

Iohannis este primit in vizita la regina Elisabeta a II-a.
Impresionat de personalitatea reginei, o intreaba:
– Majestate, cum reusiti sa aveti un leadership de acest nivel?
– Simplu, ma inconjor de persoane inteligente.
– Si cum va dati seama daca sunt inteligente?
– In functie de raspunsul pe il dau intrebarilor mele. Sa va arat.
Regina puna mana pe telefon si-l suna pe David Cameron.
– Buna ziua, domnule prim-ministru.
– Buna ziua, majestate.
– Domnule Cameron, am o intrebare pentru duneavoastra. Parintii dumneavoastra au un copil, acesta nu este nici fratele dumneavoastra nici sora dumneavoastra. Cine este acesta?
– Foarte simplu, majestate, sunt eu
Se intoarce Iohannis la Bucuresti si-l cheama la el pe Mihalache.
– Mihalache, am o intrebare pentru tine.
– Sigur, domnule presedinte, va ascult.
– Mihalache, parintii tai au un copil care nu este nici fratele tau si nici sora ta, cine este acest copil?
Dupa cateva momente de pauza Mihalache raspunde:
– Domnule presedinte, nu este o intrebare simpla, va rog sa-mi dati un pic de timp sa ma gandesc la ea.
Cheama Mihalache toti consilierii presedintelui la consultari, dar tot nu reusesc sa gaseasca raspunsul. Atunci, unul mai istet are ideea sa-l sune pe Plesu.
– Domnule Plesu, vrem sa va adresam o intrebare. Parintii dumneavoastra au un copil care nu este nici fratele si nici sora dumneavoastra. Cine este acest copil?
– Foarte simplu, acel copil sunt eu.
Alearga Mihalache intr-un suflet la Iohannis sa-i dea raspunsul.
– Domnule presedinte, am raspunsul. Acel copil este Plesu!
– Mihalache, esti un bou, nu este Plesu, este Cameron!
 (Primit pe mail. Si foarte corect! 🙂 )
iohannis
10 răspunsuri »

  1. I-am pomenit numele si nu am reusit sa postez comentariul! Mare pozna! Scrisesem ca sunt dezamagit de el ca nu are consilieri alesi pe spranceana, ca bancul e bun dar cine sa il spuna?
    Si mai ziceam ca e a doua mare dezamagire dupa Radu Vasile. Nu ca ceilalti m-ar fi multumit cu ceva, dar macar nu am avut asteptari de la ei. Cum sa spui la un popor al carui conducator esti ca esti „ingrozit” de teroristi? Ce consilier i-a scris asta?

  2. Bancul e bun și vechi. Merge în toate regimurile, orânduirile, doar că mereu se schimbă Cameronii și Pleșii.
    Am avut proasta inspirație să-l reproduc azi în micuțul meu colectiv. Speram să obțin 3 hohote de râs. Am obținut două și o pereche de sprâncene ridicate: „Păi, și cine era de fapt?”
    Moment în care mi-am amintit că o situație mai ingrată decât aia în care spui un banc și nu râde nimeni e asta în care n-1 râd și 1 cere să-i explici poanta.

    • Da’ ai marcat persoana care a cerut explicaţii? Ia spune-l tot acolo şi pe ăsta:
      „- Nu-mi place deloc de prietenul ăsta nou al tău, tu o blondă frumoasă, el un pierde-vară, de la depărtare părea prost însă când s-a apropiat m-a convins, unde l-ai cunoscut, își întreabă tatăl fiica.
      – La discotecă, dar să ştii că nu-i adevărat tăticule, e un băiat deşept şi îmi face atât de bine, în plus m-a şi vindecat de boala aia pe care o aveam în fiecare lună…”
      Dacă mai vrea să-i explici poanta, nu mai e nicio speranţă! 🙂

  3. Zau, acum de cand am citit bancul asta, am ramas totusi cu o nedumerire…cine este Mihalache si al cui copil este el ? Ha ! Ha ! Zau daca nu am dat Google ca sa incerc sa aflu, asa de tare m-a framantat aceasta nedumerire, nici nu am mai avut stare si timp sa zambesc la banc !

Lasă un răspuns

