Mai mult decat o gluma

Standard

Marketing 
Un tip tanar se duce la un supermarket sa se angajeze. Managerul il intreaba: „Ai ceva experienta in vanzari?” 
Tanarul raspunde: „Da, am fost comis voiajor.” 

Managerul, placandu-i tanarul, ii spune: „Bine, esti angajat ! Incepi de maine iar la sfarsitul programului am sa vin sa vad cum te-ai descurcat in prima zi.” 

A doua zi se prezinta omul la treaba, isi vede de ale lui, iar la sfarsitul programului vine managerul si il intreaba: „Ei, cate vanzari ai facut astazi?” 
„Una.” Raspunde tanarul. 
Managerul: „Cum una? Media de vanzari pe angajat la noi este de 20-30 pe zi ! De cat ai vandut ?”

Tanarul : „De 101.237,64 dolari.” 

Managerul: „101.237,64 dolari ?!?!? Da’ ce i-ai vandut ?” 

„Mai intai i-am vandut un carlig mic de pescuit. Dupa aia i-am vandut unul de dimensiune medie. Dupa aia i-am vandut o lanseta. Pe urma l-am intrebat unde merge sa pescuiasca si mi-a spus ca pe coasta, asa ca i-am zis ca are nevoie de o barca, deci l-am dus la raionul de specialitate si i-am vandut salupa aia cu doua motoare. Pentru ca mi-a zis ca Honda e prea mica ca sa remorcheze salupa, l-am dus la raionul auto si i-am vandut un Jeep Grand Cherokee….

Manageru’, stupefiat: „Cum, a intrat un tip sa cumpere un carlig mic de pescuit si tu i-ai vandut o salupa si un 4 X 4 ?!” Tanarul: „Aaa, nu. Tipu’ a intrat sa cumpere o cutie de aspirine pentru nevasta-sa, iar eu i-am spus ca daca tot urmeaza un weekend nenorocit , ar fi mai bine sa se duca la pescuit !

8 responses »

  1. Da. Varianta pe care o știam eu e mai umană. Fraierul care intră în hipermarket nu voia decât un pachet de tampoane pentru nevastă-sa. Prin urmare, femeia nu era abandonată pe timpul weekendului într-o stare patologică, ci într-una fiziologic normală. În rest, istorioara e cea mai bună și succintă lecție de marketing.

  2. Ha, ha! Ca să vezi la ce poate să ducă o banală durere de cap! Dar și tipul, expert în vânzări, a fost tare de tot. Unul ca ăsta, ți-ar vinde scump și pielea ursului din pădure, cioara de pe gard, praf de stele, vidul din capul unora și câte și mai câte!🙂

Lasă un răspuns

