Râdem fără discriminare

Standard

arab-smileAvem bancuri cu olteni?Oleleee, avem! Da’ bancuri cu moldoveni avem? Cam avem! Şi bancuri cu ardeleni avem? D-apoi cum nu!
Păi dacă tot e să avem concetăţeni arabi, de import, e musai să avem şi bancuri cu ei. Că altfel o să fim acuzaţi de discriminare.🙂
Numele dumneavoastra?
– Abdallah Hamid.
– Sex?
– De 4 ori be sabtamana…
– Nu, domnule, barbat sau femeie?
– Barbat, femeie, cateodata si una camila.
–––––––––––––––––––––––––––––
Un seic arab se plimba in desertul Arabiei Saudite.
Cu 50 de metri in fata e sotia cestuia.
Se intalneste cu un alt seic,  care suparat intreaba:
– Ce faci Ahmed? E scris in Coran ca femeia e cu 50 de
metri in spatele barbatului, nu in fata.
– Ai dreptate prietene, dar cand era scris Coranul nu
existau mine in desert.
–––––––––––––––––––––––––––––
O femeie nu voia sa-si marite fata cu Abdul.
Incercand sa-l faca sa se razgandeasca, ii spune:
– Daca vrei sa te mariti cu fiica mea, adu-i un Mercedes.
– Abdul iubeste, Abdul doreste, Abdul aduce Mercedes!
Aduce Abdul Mercedesul, mama, disperata, incearca
din nou :
– Fata mea nu se marita cu tine decat daca o
sa aiba vile la munte si la mare.
– Abdul iubeste, Abdul doreste, Abdul cumpara vile!
Cumpara Abdul vile, mamei ii vine o ultima idee  :
– Fata mea nu poate sa se marite decat cu cineva care o
are de 30 de centimetri!
– Abdul iubeste, Abdul doreste, Abdul mai taie!

 –––––––––––––––––––––––––––––
Stiti de ce a castigat Bin Laden partida de sah cu Bush?
Pentru ca arabul i-a luat doua turnuri.
–––––––––––––––––––––––––––––
Un arab batran traia langa New York . Ar fi vrut sa cultive
cartofi, dar era singur si garbovit. Fiul sau studia in
Paris , asa ca decise sa-i scrie un e-mail.
„Draga Ahmed, sunt foarte trist ca nu pot planta cartofi in gradina. Sunt convins ca daca ai fi fost aici, m-ai fi ajutat si am fi sapat toata gradina.”
Ziua urmatoare primi raspunsul la mail.
„Draga tata, te rog nu te apuca sa sapi in gradina.
Acolo am ascuns „CHESTIA”. Ahmed”
La 4 dimineata se trezeste batranul cu CIA, FBI si Armata
in gradina.Cauta si  scotocesc fiecare milimetru din gradina, dar nu gasesc nimic.
Dezamagiti, pleaca toti.
A doua zi primeste arabul un mail de la fecior:
„Draga tata, sper ca intre timp gradina noastra sa fi
fost sapata sa poti cultiva cartofi. Mai mult decat atat nu am putut face pentru tine”
–––––––––––––––––––––––––––––
Ambasadorul irakian la Natiunile Unite tocmai a terminat un
discurs si iese pe hol, unde se intalneste cu presedintele Bush. Isi strang mainile si irakianul zice:
– Stiti, am si eu o intrebare apropo de cultura Americii.
– Excelenta, daca pot sa va ajut o sa o fac cu mare placere,
raspunde Bush.
– Fiul meu se uita la filmul asta, Star Trek, si acolo sunt si rusi, si negri, si asiatici, dar niciodata arabi.
La care presedintele Bush rade, se apleaca la urechea
irakianului si-i sopteste:
– Pai asta e din cauza ca actiunea se petrece in viitor…
–––––––––––––––––––––––––––––
Un cetatean, care arata ca fiind de origine araba, merge la
casa de bilete a aeroportului J.F.K. si ii spune domnitei de acolo:
– Un bilet pana la Pentagon as dori si eu, va rog!
– Pai, stimabile, avionul asta nu merge la Pentagon…
– Pui pariu ca merge ?…

5 responses »

  1. Băi şi e a doua oară cînd urmăresc seria originală Star Trek, cum naiba de nu mi-am dat seama?!?😄

    Acu’ n-aş vrea să cobesc da’ adu-ţi aminte de Charlie Hebdo.🙄

  2. Ba văz că sunt, cum nu? Da’ sunt şi cu berze!
    Alinuţa curioasă
    Într-o zi Alinuţa, abia întoară de la joacă o întreabă pe mama ei:
    – Mami, eu cum am venit pe lume?
    – Te-a adus barza.
    – Dar Ionel de la 3 cum a venit pe lume?
    – Şi pe el l-a adus barza!
    – Da’ Valentina de la parter?
    – Şi pe ea tot barza a adus-o, Alinuţo!
    Alinuţa nerăbdătoare şi indignată de răspunsurile mamei:
    – Auzi, mami, da’n blocu’ ăsta nu se mai f*te nimeni?

Lasă un răspuns

