Să luăm aminteee!

Standard

Nu sunt prea îndemânatică, am două mâini stângi şi alea cu falange fracturate. Bine, asta când nu ne referim la jocuri pe calculator, goblen sau puzzle… 🙂

Dar în bucătărie sau la alte treburi casnice n-o să iau niciodată vreun premiu. Aşa că îi invidiez şi îi admir pe descurcăreţi şi pe inovatori. Şi încerc să învăţ de la ei. Ceea ce vă doresc şi vouă!

Dacă mai aveţi idei, împărtăşiţi-ne şi nouă.

8 răspunsuri »

  1. Foarte faine! Mi-ar placea sa le si tin minte… 🙂 Cel mai mult imi place aia cu separarea albusului de galbenus, mi-a iesit. Usturoiul, in schimb, nu se descojeste decat daca e mare. Cu cel mic, no way! Nici cu ouale fierte nu prea mi-a iesit. Iar daca reuseste careva sa stranga tricoul ala exact ca in imagini, are o ciocolata de la mine! 😀 O chestie pe care n-am vazut-o aici si care ma salveaza de fiecare data cand am vase arse e folia de aluminiu – o strang in pumn si fac din ea un guguloi – inlocuieste perfect buretele de vase din sarma. 😉

Lasă un răspuns

