Hobby de weekend

Standard

Ce-am mai făcut? Iaca, asta:(care cică e 3D)

 

IMG_4648

Vă doresc relaxare şi vreme bună!

Voi ce planuri aveţi pentru weekend?

 

19 răspunsuri »

  1. Adelina….io nu il vad 3 D. Poate daca ma uit prin niste ochelari de aia? 😕
    In fine….noi, de obicei , avem weekendurile pline : mergem sa cumparam mancare oe o saptamana , ne plimbam , vizitam magazine , chiar daca nu avem bani in buzunar , mergem pe centru…Azi am facut un mic ocolis si am adunat flori de soc , de pe coclauri…ca da , am pus de socata.

    • Pai are si o pereche de ochelari 3D in cutie, altfel n-ai cum sa vezi cum inoata pestisori. Bine, astia ai mei mai mult se bat cap in cap decat inoata… 🙂
      Daca faceai ocolisul mai mare puteai sa aduni flori de soc din gradina mea.

  2. Io aveam planuri să dorm adînc pînă tîrziu, da’ s-au dus dînsei de suflet cînd a început să sune telefonu’ şi soneria de la poartă. Am plecat la zece, am venit la zece şi nici măcar n-am fost la distracţie ci la treabă. Copilu’ a rămas nemîncat toată ziua, iar berea pe care-o beau acum e tot a mea, rămasă de aseară. Halal weekend! 😦

    Felicitări pentru puzzle, măcar ai avut ceva plăcut să te deconectezi. 🙂

      • Am şi uitat ce gust are o bonă… pardon… o ciorbă. XD

        Eu mă deconectez cu programarea, îmi aduc aminte că n-am dormit abia cînd se crapă de ziuă. 🙂

        Îţi doresc un weekend cît mai plăcut! 😉

Lasă un răspuns

