Zi de sărbătoare, mai ales la mare

Standard

Azi mai toată ţara e în chef. Că Măria e Mărie chiar şi fără pălărie!

Urez tuturor celor ce îşi serbează onomastica multă sănătate, bucurii şi bomboane la copii, plus alea-alea…..(a se completa de fiecare pe linia punctată în funcţie de preferinţe şi necesităti)

În mod special am un gând bun către toti marinarii aflaţi în porturi sau pe mări şi oceane. Să-i ocrotească Neptun şi Maria, să aibă vânt bun din pupa şi să-i pupe cine le e drag! Urare valabilă şi pentru cei care au părăsit marea dar au rămas cu amintiri, nostalgii şi…reumatisme!

Sărbă(u)toriţi ferciţi!

la-mulţi-ani-bătrân-marinar

12 răspunsuri »

    • Nici eu nu inteleg de ce Adormirea Maicii Domnului e mai sarbatorita decat Nasterea Mariei! Mai ales ca Nasterea e cea care deschide calendarul crestin ortodox iar Adormirea e cea care-l inchide!
      Deci…traiasca marina romana! (ma rog, ce a mai ramas din ea)

  1. Să fie aşa precum zici!

    Eu nu mi-s nici Maria (ca la nemţi/francezi/spanioli/etc), nici Marian ca la noi şi nici măcar marinar – deşi tare mi-aş dori să mă fi făcut aşa maică-mea, atunci demult. Aşa că o să beau de unul singur, fără vreun motiv anume, decît poate… uitarea.

    Aniversare fericită cui i se potriveşte!

  2. E hai ca asta-i prea de tot! Numai pe BaSecu nu-mi imaginam ca-l vei felicita. Dar na, e optiunea ta si ti-o respect, desi personal i-as ura de sa nu-l mai faca bine nici popa. 😆
    In rest, „cinta un matelot la prora” „printre sute de catarge” cind „barca pe valuri pluteste usor” 😉

    • Doamne ferste, unde ti-a zburat gandul! De parca ala ar fi singurul marinar! I-as fi urat si lui „multi ani”, dar cu executare. 🙂 Eu sunt nascuta si traita vreo patru decenii pe malul marii si am multi marinari in familie (mai ales sotul!), asa ca pentru ei era urarea.
      Ai uitat slagarul cu „toti marinarii au murit de sete ca n-au avut macar un tirbuson”. 🙂

      • N-o fi el singurul, da’ daca le-ai urat tuturor marinarilor, fosti si actuali, la cine altcineva sa ma duca gindul, cind eu numai p-ala-l stiu de marinar, lovi-l-ar Moby Dick-ul de dick head 😆

Lasă un răspuns

