Absent motivat

Standard

Ca să nu mai păţesc ca data trecută, cand am fost dată dispărută fără urmă fiindcă am lipsit cam mult de pe blog, de data asta îmi anunţ anticipat absenţa. Gata, mi-a venit şi mie rândul să plec în vacanţă! Unii pleacă în Thailanda, alţii prin Italia sau Bulgaria, eu…p-aci, pe aproape, pe la Covasna. Sau, hai, ca să sune mai exotic sau cosmopolitan, în Ţinutul Secuiesc.Că tot n-am nevoie de paşaport sau viză! Încă…

Vă doresc un sfârşit de vară minunat, să munciţi cu spor şi să vă relaxaţi cu şi mai mult spor. Promit să fac o mofetă şi pentru voi ( aşa sunt unii defecţi, intră de bună voie în camera de gazare!)

Dacă n-o să am acces la internet (ceea ce e foarte probabil) o să ne citim cu bine după 15 septembrie. Poate chiar în limba maghiară.🙂

sezi-bland-si-vezi-ca-s-in-concediu

 

10 responses »

Lasă un răspuns

