Picătura…chinezească

Standard

Da, mai trăiesc! Şi încerc şi să mai scriu, printre picături.Mai am două săptămâni până la examen şi pe urmă scap de orice grijă, o să şed la gura sobei şi-o să toooot povestim. Dar până atunci, una scurtă . Şi reală, chiar dacă nu pare.

 

Doi oameni oarecare, cam neieşiţi din locul natal, au fost într-o excursie de câteva zile în China. La întoarcere, ca tot omu’ entuziasmat de ce a văzut, nu mai conteneau cu povestitul. Că ce minunat a fost, că ce alea-alea au văzut…

I-a ascultat şeful lor cât i-a ascultat, dar la un momentdat s-a cam săturat de poveşti aşa că le-a tăiat-o scurt:

-Mă, da’ la Huedin aţi fost?

-‘Aide, sefu’, că China-i aşa mare şi n-am stat decât câteva zile, când să ajungem până la Huedin!!….

 

Chiar: a fost cineva la Huedin? 🙂

36 de răspunsuri »

  1. Musai as vrea sa mai gasesc partea unde povestea Florin Piersic cum o patit el cu Aiudu 🙂 . Multe din povestile lui la tv sau la radio ce mi-au amuzat serile post marea plumbuire.

    Deci era in turneu marele Florin cu alti actori si ajunsesera intr-un orasel, pe vremurile plumbuitului, si inainte de spectacol erau toti bine cinstiti de localnici si bauti. Sufleurul beat dormea.
    Iese in fata Florin Piersic sa zica poezia, si incepe:
    „A fost careva la Aiud?”
    Si aici i s-o taiat memoria alcoolizata si restul poeziei a disparut in meandrele neuronilor lui. Si sufleorul dormea.
    Florin mai repeta o data,mai tare, poate poate o auzi sufleorul si i-o zice versul 2:
    „A fost careva la Aiud?”
    Nimic. Sala fara suflare, sufleorul fara suflare. Si ridica mana din primul rand unu: buna ziua, sunt secretarul de partid, nu am fost la Aiud dar promit sa fac lista cu toti din sala care au fost! „

  2. Eee! Avantaj eu. Fost de multe ori la Huedin (varianta locală Hodin). Dar ar fi mai a la India, să vezi ce case cu turnulețe prin zona invadată de mai oacheșii noștri conlocuitori. Eh! 😀
    Mi-a fost dor de tine.

      • Am inteles ca ai host la Huedin, tocmai de-aia ziceam c-o fi fost foarte palpitant. Spre rusinea mea, habar n-am cam ce se gaseste acolo. Pacat ca nu vin mai multi straini sa guste „aventura” romaneasca, e aproape un antrenament la cursul de supravietuire. Plus o doza mare de umor, cum nu gasesti nicaieri in alta parte. 🙂

  3. Am trecut eu prin Huedin, în drum spre Oradea, dar în China nu mă duc nici picată cu ceară!
    (La Huedin pentru mult timp preot reformat a fost soțul unei verișoare de-a doua de-ale mamei mele)
    Spor la treabă și succes la examen (pe urmă schimbăm tematica bancurilor!)

    • Ba eu m-as duce si maine in China (chiar recand prin Huedin! 🙂 ), am senzatia ca am mai trait macar o viata acolo; multe as face pe acolo, un singur lucru n-as indrazni sa fac: sa mananc ceva cu specific local. Nu de alta dar n-as fi sigura ca e ceva mort de-a binele sau inca viu. 🙂
      Multumesc de urare si abia astept primul banc „radiologic”, sau macar…radiant! 🙂

  4. Adelină,impresionează-i la maxim,dă-i gata…mult succes!!
    ” Pacienţii nu ştiu niciodată cît de importante sînt radiologia, microbilologia şi anestezia. ”
    Eu n-am fost decît pe Huedin,aia colț cu strada Reșița :))

  5. Nici eu nu am fost la Huedin… insa anul trecut mi-am vazut pentru prima data localitatea in totalitatea ei… la virsta de 42 de ani… De atunci inca nu am scapat de depresie… banuiam ca stau intr-o localitate mizerabila…dar nici chiar asa ! 😦

  6. Am trecut pe acolo în weekend. Nu e de stat în orașul acela. Moooama, plin de case țigănești goale, neterminate, un oraș putrezit pe când ar fi dat să înmugurească, așa l-as descrie.
    Felicitari pentru examen!

Lasă un răspuns

