Gata!!

Standard

Dragă lume,

Doar proverbiala mea modestie (şi faptul că nici nu ştiu cum!) mă opreşte să nu pun în fundal un marş triumfal sau măcar nişte trâmbiţe şi nişte tobe ca să pot să anunţ că gata!, am terminat cursul de radiologie. Şi nu l-am terminat oricum, să bifez că l-am făcut şi atât, ci l-am terminat în glorie. După aproape un an de navetă la Bucureşti, de descoperit meandrele nesuferitului de metrou, de uitat ca_ curca-n crăci la butoanele de la masa de comandă, de repetat tot ce uitasem din anatomia învăţată acum mai bine de trei decenii, de luat notiţe pe caiet, pe carneţel, de orice foaie găsită la îndemână, de înfruntat gândul că niciodata n-o să-i dau de cap afurisitei asteia de radiologii, iată că a venit şi examenul final. Şi nu m-am făcut de ruşine, am terminat cu 9,67! Adică un 9,75 la examenul practic şi un 9,60 la cel scris. Da, tovarăşi, ştiu că era loc şi de mai bine, îmi fac autocritica de rigoare şi promit că data viitoare când mă mai apuc de un curs o să iau zece curat(asta dacă o să mă apuc de cursul Dunării sau măcar al Teleajenului, că mi-e mai la îndemână!🙂  ). Ce să-i faci, perfecţiunea nu-i de mine, dar oricum am ieşit un fel de şef de promoţie, dacă promoţie s-o fi numind asta care nu-i 2+1 gratis…

Aşa că de azi înainte, dacă vă apucă vreun junghi când treceţi prin Văleni, dacă vă fracturaţi vreo unghiuţă sau vreun fir de păr, sau dacă pur şi simplu vreţi să vedeţi ce splendid arătaţi pe dinăuntru, apelaţi cu încredere la serviciile mele, am ţidulă că-s pui de radiolog, nu mai facem treabă de amator! Ei, dacă pe urmă o să căpătaţi o uşoară tentă verzuie, presupuneţi că aţi făcut oarece fotosinteză, nu că v-am dat o doză cam mare de radiaţii. Că dacă şi la prieteni ne mai zgârcim şi ne apucă spiritul de economie…🙂

40 responses »

    • Multumesc, o sa revin la scris. Si la citit, desigur!
      Ce nu-mi place la metrou? Ca merge pe sub pamant (si eu ma simt ca o rama!), ca nu prea ma descurc pe trasee noi, ma orientez mai greu dupa afisaj, ca e mult curent si vajaiala, ca,ca… Nu-mi place si gata! Dar recunosc ca e rapid si nici nu te ploua cat stai in statie! A, mai imi place ca e un excelent laborator de studii sociale si comportamentale, exact pasiunea mea: benoclatul si analizatul oamenilor!🙂

  1. Să fiu al mamii de te-oi vizita vreodată! Nu de alta da’ nu sufăr culoarea verde neam, başca pe propria-mi piele (de drac)!😄

    În altă ordine de idei, dă-l în mîne-sa de metrou-ou-ou-ou-ou… şi ia de colea niscai congratulaţiuni pentru meritoria concluzionare a cursurilor.🙂
    Baftă în continuare şi cît mai puţine „verzituri” nedorite!😉😀

  2. Metroul si pe mine m-a ametit nitel cu noile magistrale vara asta, dupa ce nu l-am mai folosit din studentie. Felicitari, e nota chiar foarte mare!🙂

    • Cu statiile simple ma mai descurc, dar cu cele care fac legatura intre doua linii de metrou…of, Doamne!🙂
      Multumesc, e o nota maricica, dar daca as calcula impartind pe kilogramcorp, nu mai e cine stie ce de ea.🙂

  3. Bravo Vero! Acum nu ma mai simt asa de singura in cursuri la… varsta senectutii! Ca eu, de doi ani, am prins gustul! Abia astept sa incep anul trei la teologie!🙂
    Intrebare: practici sau a fost pentru … incununare?

    • Teologia m-a tentat si pe mine la un momentdat, doar asa, pentru cultura personala si ca hobby, dar n-a fost sa fie. Poate ca nu-i tarziu, cred ca as putea termina o facultate si in prag de sase decenii. Cu conditia sa nu fie una de educatie fizica si sport!🙂 Asa ca multa bafta!
      Da, practic. Ca pana acum mai mult teoretic…🙂
      Si bun venit in vizita!

  4. Hai să te felicit şi io da’ să ştii că nu ca să-mi pun o pilă la o verzitură cu reducere, chiar e din inimă şi chiar e serios. Mă pot da şi eu mare că te cunosc? Zic că-s din partea ta, da?

    • :)) Pai daca nu vrei verzitura la reducere pot sa-ti ofer si negritura la supra-pret, ca s-a scumpit kilovoltu’!🙂 Poti sa zici ca esti din partea mea dar depinde carei parti te aresezi, ca intr-un intreg nu toate partile se simpatizeaza.🙂

    • Multumesc, Cristian. Crezi ca as mai avea vreo sansa in Marea Britanie? Din cauza brexitului, vreau sa zic, ca nu de competenta si profesionalismului meu mi-ar fi teama…🙂
      Inca nu mi-au dat dozimetru, asteapta sa-mi incastreze unul intr-o medalie. Sau mi-l tatueaza direct pe piele pentru economie de material.🙂

      • Si dupa ce vor iesi, tot vor cauta asistente medicale, nu e ca si cum se bate lumea aici sa devina asistent medical. Poate cu noile competente de asistent medical in radiografie ar fi un pic mai dificil de obtinut o echivalare a studiilor, dar nu e nimic imposibil.

        Intrebam de dozimetru pentru ca aici au toti acelasi model standard (un hexagon banal – exemplu aici: https://umhsheadlines.org/wp-content/uploads/2016/09/Luxel_-_hi_res_18.png). Iar in Bucuresti am vazut ca fiecare isi lua dozimetrul lui, care de pe unde apuca.
        Ma intrebam daca s-a mai schimbat ceva intr-un an🙂

  5. la mai mare, Adelina!
    Iar de-o fi să ajung pe la tine, dorința mea ar fi să mă transparentizezi oleacă pe la zona lombară, să văd ce se întâmplă pe acolo.
    Altminteri, verde mi-s, că mi-e tinerețea-n toi (de ducă).

    • Care „mai mare”, Mugur, ca deja mai am putin si o sa trec la categoria „luptatori de sumo”!🙂
      Te-am trecut in agenda, ai rezervare pentru o radiografie de coloana lombara fata si profil, plus, bonus, una de bazin (daca nu-ti faci piscina pana atunci!)

    • Haide, mai Petru, doar o steluta la valoarea mea!?! Mureai daca dadeai o stea intreaga? Putea sa fie si aia a lui Becali sau „steaua sus rasare…”Lasa, vezi tu ce dau cu raza-n tine cand treci pe-aici!…🙂

  6. Bravo, colega! Maxime felicitari si mult succes in cariera de radiolog!
    Si mai in gluma,mai in serios…bag seama ca ai patalama la mana si avantaje : nu numai ca ai sa invarti mai cu spor in cazan, ba inca ai sa ii vezi si pe dinauntru pe bietii nenorociti 😂😂😂😂😈😈😈😈😈

    • Ce invartit, mai colega! Acu sunt cu tehnica la zi, lucrez pe automat, nu manual; cand oi baga parametri si-oi apasa butonu’ sa vezi valvataie ce iese. Hiroshima-i nimic pe langa ce pot eu!

  7. Felicitări!
    Cât despre dorinţa ta de a fi ajuns să lucrezi la morgă, vreau să-ţi zic, se pare că nu ştiai, că acolo ajunt nu numai „morţi proaspeţi”, da’ se-ntâmplă să ai de lucru şi cu deshumaţi…, care-au fost ei „proaspeţi” da’ cu ceva timp în urmă. Şi cum ai ţinut o dizertaţie despre mirosurile bătrânilor…😦

    • Saru’mana, nenea Carcotasu! Stiu cum e cu morga, unii „pacienti” vin chiar lichefiati, ii aduni cu buretele de pe jos. Dar nu-s prea simandicoasa, percep mirosurile dar nu dau ochii peste cap pentru niste materie descompusa sau viermanoasa. Mortii au dreptul sa miroasa, de cei vii imi e mila…

Lasă un răspuns

