O atentie, o maslina VIII…

Standard

Am ajuns la Hapi.Ei, cu ea trebuie sa fiu atenta in mod deosebit, ca de la ea am castigat un premiu.Si cine stie, poate mai initiaza si altele si nu vreau sa ma taie de pe lista din start.

Stiti ca Hapi a avut o problema cu sinusurile si cu un corp strain.Bine ca s-a rezolvat, poate acum scapa de ticul de a-si mai freca nasul.Si daca are mainile prea ocupate ii recomand pe cineva specializat in scobitul in nas(daca surubul ala scos a avut si piulita?)

Mai stiu ca esti foarte cocheta si amatoare de bijuterii deosebite.Pai mai deosebite de atat n-am gasit.Dar iti recomand sa nu le porti pe acasa ca al tau s-ar putea sa nu te mai atinga doar cu o floare ci si cu pliciul:)) Sau, mai rau, sa-ti dea cu flit(Raid)…

Atata ne-ai facut capul mare cu canapeiul tau, incat m-am simtit datoare sa iti fac si eu un dar pe masura.Doar sa nu te asezi cand esti nervoasa si nici sa nu incepi s-o dezmembrezi cand ti-oi trece eu pe sub geam!:))

11 răspunsuri »

  1. „Tare” conopeiul! 😉
    Acu’ sa vedem daca-i place si lui Hapi 🙂
    P.S.- Ti-am tradus o strofa din poezia lui Minnie…Am facut-o si cu rima, sa fie si mai frumoasa 😉 Du-te acolo, e cu dedicatie 🙂

  2. Bine zice, Vienela, tarziu mi-l oferi, acum cand am si dulap si telefon nou….desi nu mi-ar strica doua laite de-astea in camera sa fiu sigura ca telefonul aterizeaza cu touchscreenu pe moale cand il arunc….
    Bijuteriile , pastreaza-le ca sunt iesite din trend, asteptam primavara cu alta colectie…..si pana atunci incercam sa ne bucuram de toamna – iarna

  3. ia uite ce recoltă zdravănă de măsline e acilea la tine. bag de seamă că ăstora le place căldura şi seceta 😉 .
    da totuşi…nişte laviţe mai moderne, mai din piele, mai cu briz-briz-uri, nu ai găsit? că doar Happi are gusturi rafinate 🙂 .

  4. Pingback: colţul european – 27 « Colţu' cu muzică

Lasă un comentariu