An nou

Standard

Anul Nou să vă aducă

Cozonac cu multă nucă

Că în cel ce s-a gătat

Am găsit cam mult…rahat!

Să v-aducă bucurie,

Prieteni mulți, măcar o mie,

Să v-aducă sănătate,

Mierea să înoate-n lapte,

Să v-aducă rod și spor

Și-n cămări, și-n dormitor.

Să vă ningă praf de stele

Ca să fiți feriți de rele

Și de-o fi și vreun dușman

Să vă doară-n …olecran,

Iar de vorbe de ocară

Doar la bască să vă doară!

Iar în anul care vine

Mai poftiți și pe la mine;

Nu dau dar, nu dau pomană,

Doar storc din cuvinte zeamă,

Ca albina dau puțin:

Un strop miere, un strop venin.

Însă tuturor, cu drag,

Îmi pun sufletul pe prag.

 

Și în rest…sorcova, morcova, toate bune otova!

 

La mulți ani!

22 de răspunsuri »

  1. Adelina mea! Mulțumim pentru așa urare frumoasă. La mulți ani sănătoși și să ne scrii mai des decât ai făcut-o anul acesta, când ne-ai cam lăsat fără zeamă.

    • Numai ganduri bune pentru tine, draga Ana! Anul trecut tu ai fost „ceasul meu desteptator”, cea care m-ai scos de cateva ori din hibernare. Si-ti multumesc inca odata pentru asta! Sper sa fiu mai harnica in anul asta si sa tin zeama calda pe un ochi de plita. Daca nu proaspata, macar calduta… 🙂
      La multi ani!

  2. La multi ani, Adelina, iti sarut mana cu drag si iti doresc din suflet multa, multa sanatate si fericire tie si familiei tale ! An Nou fericit !

    • Niciodata n-o sa am destule urari de bine pentru tine, Ninule! Doar ca urarile nu tin de cald, nici nu topesc zapezile… 😦
      Am speranta ca 2019 va fi un an mai bun pentru toti, eu sunt pregatita sa-i astept surprizele placute.
      Sa fii sanatos, sa ai parte de liniste si de iubire! An nou cu bine!

    • Sunt cam zgarcita, dau cu stropul, nu cu kilogramul, parc-as fi spiter, nu angrosist, 🙂 Dar dau din suflet, chiar daca gustul nu-i intotdeauna dulce. Ca si viata, trebuie sa fie diversificat altfel devine monoton sau toxic…
      Si la tine e mult suflet si multa sinceritate, de-aia iti trec pragul cu mult drag.
      Un an exceptional sa fie!

  3. Mulțumim pentru urare, plină fosta-i de-ndurare, n-ai dat cu parul prea tare.

    Pentru tine ce să spun: să ai parte de-un an bun iară cei de vor urma buni să fie OTOVA!

    Un pupic și-o-mbrățișare, Adelina-i cea mai tare!

    • Bun venit in casa mea,
      Mult imi place muza ta!
      Multumesc de vizita , de urari si iti doresc un an nou cu toate cele bune in el…… Si la „cele bune” completeaza tot ce doresti pe linia punctata; se aproba anticipat! 🙂

  4. Nu mă doare-n olecran,
    nici măcar în carbaxan,
    c-aşa fuseră toţi anii:
    s-au dus dracu’ precum banii
    şi s-or duce şi de-acu’.
    Sănătoasă să fii, tu!
    Io rămîn cu-ai mei mîrtani –
    hai noroc şi la mulţi ani!
    🙂

    • :))
      Esti bantuit de muze la inceput de an, vecine!
      Sa inteleg ca ai casa plina de…flocosenii? Sa-ti traiasca si sa te bucure!
      Si sa ai parte numai de lucruri bune. Sau, hai, sa nu exageram: de lucruri bunicele! 🙂

      • Mi-s bîntuit de multe, nici n-ai idee cîte. O mai fi şi cîte-o muză berleuză, uneori, rareori.
        „Nepoţei” am avut 5+7; mai sînt 2+6. Restul au plecat să colinde printre stele, cel mai probabil – pe doi dintre ei i-am îngropat cu mîna mea tremurîndă, ceilalţi doar au dispărut brusc, dar şansele să mai fie în viaţă…
        Tot ce-i mai bun pentru ei să fie, de-o fi – eu mă mulţumesc cu resturile, ca de obicei.
        Sănătate şi un an plin de bucurii fără urmă de ghilimele!

Lasă un comentariu