Rolul amantului in viata unei femei

Standard

Imi iau zilnic doza de bloguri. Pe unele le „servesc” mai rar, pe unele mai des, in functie de timp; dar unele sunt ca si anticonceptionalele, trebuie luate zilnic ca sa te simti protejat. Cam asa e Mixy. Doar ca ea nu e anticonceptie, dimpotriva, iti starneste… idei.

poze_haioase_despre_femei-printul-regeleDe exemplu acum mi-a dat un motiv serios de gandire nascut din dilema ei. De ce isi iau femeile amanti si ce fac cu ei? „Ce fac” nu in sensul ca ce manufactureaza, produc sau reproduc ei impreuna ci in sensul cum le gasim rostul si rolul in viata de zi cu zi. Cum nu-s asa buna psiholoaga cat sa pot scruta mentalul colectiv feminin o sa incerc sa vorbesc in nume propriu si scrutand doar propria constiinta si fantezie.

Deci: de ce sa ne luam un amant? Daca avem deja un consort, un titular de contract, de ce avem nevoie si de banca de rezerve? Sa zicem ca omu’ e om normal: are minim doi neuroni conectati, stie si vreo 100 de cuvinte nu doar onomatopee si interjectii, are doua maini si trei doua picioare, poseda un salariu minim pe economie si are vicii rezonabile, nu mai mult de 2-3 pachete de tigari si 2-3 sticle pahare de vin pe zi. Ce-i mare lucru sa-l hranesti, sa-i speli sosetele si sa-i zambesti din cand in cand, cat sa vada ca nu esti chiar stirba, ba ai toti incisivii la locul lor? Daca nu te bate, nu te injura in clar, se pricepe sa schimbe un bec, sa repare o priza ba stie si sa faca integrame pentru avansati si-ti da si cardul cat sa faci  piata pentru gatit(ceapa, cartofi, margele, farduri, rujuri…) atunci esti o norocoasa. Si chiar daca nu-i tocmai un lord cred ca poti sa ai o viata tihnita si sa-ti faci treaba cu el. Nu?

Dar sa zicem ca as fi eu cea mai norocoasa femeie din lume si mi-ar iesi in cale un mascul SF, de-ala modificat genetic dintr-o combinatie de creierul lui Einstein, muschii lui Tarzan, fundu’ lui Van Damme, zambetul lui Bruce Willis, vocea lui Bocelli si vrajeala lui Copperfield. Poti sa dai cu piciorul la oferta? Eu, de fraiera ce sunt, as da. Adica de ce sa-mi complic eu existenta pentru cateva clipe de admiratie si extaz? Sa ma chinui sa inventez motive pentru plecatul frecvent de acasa si sa-mi fortez memoria sa nu uit ce naiba am mintit? Ca nu poti sa zici ca mergi la cosmetica din doua in doua zile pentru epilat mustata, nu se regenereaza nici aia asa de repede.

Si oare n-as fi mai nefericita daca ar trebui sa oscilez vesnic intre parfumul suav  „de firma” si cel mai putin suav al cepei prajite, sau intre lenjeria sexy de matase neagra si budigaii tetra? Cum sa vii din bratele amantului si sa alini febra musculara a amaratului care a spart un camion de lemne acasa? Cum sa schimbi capsunele cu sampanie pe micii cu mustar? Asta nu-i fericre, bre, daca esti cu trupul intr-o locatie si cu sufletul in alta! Mai bine integrata in absolutul banalitatii cotidiene decat dispersata in universul fanteziilor erotice!

0471c9a024981bbc1ea76c5c457215a9f5148e825ac2fd0c5d3637ed-300x185Si-apoi eu sunt fidela, nu tanjesc dupa muciomeni! Ma lasa rece Brad Pitt cu pletele lui nespalate si ochii de guvide fiert. Daca inima mea s-a agatat de Bruce Willis ca un scaiete de izmenele unui cioban, apoi acolo ramane! Asta e, n-o sa vina Bruce pe ulita mea niciodata sa-mi demonstreze ce greu de ucis e dar pot sa-l aduc eu, in subconstient , de cate ori vreau. Si daca mai astept sa-mi cheleasca consortul, ii rad si mustata si sting si 98107042lumina pot sa-mi traiesc fantezia din plin. Va dati seama ce penibil ar fi sa incep sa strig, intr-un moment de fericire „o, Brad”! Sau, si mai rau, „o brad frumos, o, brad frumos”? Ar zice omu’ c-am ramas captiva in atmosfera craciunului, ca bradul s-a dus de mult, nici bomboanele n-au mai ramas de el. Pe cand cu „o, Bruce!” o scot mai repede la capat, zic ca m-am inecat tocmai cand voiam sa zic „o, bruta mica ce esti!”. :))

Nu, dom’le, amorul extraconjugal e prea complicat pentru mine. Asta e, o sa mor femeie fraiera si monogama…Ce ziceti, doamnelor, gaina vecinului vi se pare mereu curca si va atrage? Sau cocosul din ograda proprie vi se pare un vultur daca va uitati cu drag la el?

Aceasta postare e un pamflet. Orice asemanare cu fapte si personaje din realitate e absolut intamplatoare.

-oaaare-oaaare-oaaareeee…

Bai, ecou, tu ce te bagi in vorba? Doar am spus ca nu-i nimic adevarat, totu-i poveste!

-eeestee-esteee-esteee…

Bai, taci, ca-ti dau una de zbori pan’ la Buzau!

-zaaaau???

76 de răspunsuri »

  1. 🙂 🙂 🙂 Hai c-am râs bine de tot! Ai dreptate, cei care se complac în minciună, fie femeie fie bărbat, nu pot să fie fericiţi. Cel puţin aşa văd şi eu situaţia.
    Deci Bruce, da? Ăsta bag de seamă că e greu de ucis şi-n vis. Na! că ieşi şi cu rimă. 🙂 🙂 🙂

  2. Nu cred ca toate femeile au nevoie de amant decat in situatia cand se lanseaza o moda ….si asta este moda ,de!. Si cele care au un cuplu fara contract uneori au nevoie de un amant. Amantul sau amanta nu trebuie sa fie SF. Trebuie sa ofere ce iti trebuie. Multi se cupleaza nu doar pentru dragoste si atunci raman neimpliniti,cu o suparare in suflet. Apare setea de adrenalina si se ravneste la fructul oprit (pe furate este mai ok). Ex ai musafiri din alta localitate,soacra… si tocmai atunci te apuca treaba cand baia este mereu ocupata si cand scartzaie toata mobila.Unele sunt mai energice si partenerul este prea preocupat de serviciu,jocuri ,bambilici sau de tzuica.Cineva trebuie sa rezolve starea nervoasa. Mai sunt situatii cand oamenii au fantezii pe care nu le pot satisface in cuplu pentru ca ori nu exista comunicare ori nu agreaza fantezia femeii sau se lasa cu interpretari tzaranesti.Sunt sigur ca si aici pe bloguri multi incearca sa comunice ce nu pot acasa si apar un fel de amanti virtuali pentru psihocucu. In Romanica sunt tot atatia amanti si amante pe mp cat si in alte tari, doar ca la noi toata lumea ii blameaza. Cand femeia sau barbatul nu mai simte dragostea acasa iese la ocazie si acolo gaseste amantul. Nu vb de amantul sponsor. Nu au nevoie de amanti sau amante cei care pot fi usor acuzati de port ilegal de cuc sau pasarica

    • Apropo de diferenta de mentalitate: noi il barfim pe Base ca-i intr-o idila cu Udrea desi nu avem dovezi iar francezii, dupa ce l-au prins pe presedintele lor in bratele amantei nu-i reproseaza nimic, ba chiar i-a crescut cota de popularitate.
      Chestia asta cu adrenailna eu n-o prea inteleg, daca ii lipseste cuiva se poate face intravenos, se gaseste in fiole. 🙂

  3. Eheee, si cati nu sunt care calca stramb. Unii din plictiseala, altii din curiozitate, si dupa mine e treaba grea cu inselatul. Mi s-ar parea ca ma mint pe mine, si nu ar avea niciun farmec. Raman la iubitul meu!

    • Poi amantul nu este doar calcat stramb. Este o relatie, un cuplu care functioneaza pe langa cel oficial. Ce spui tu sunt accidente in cuplu cand de ex el nu te mai vrea si te inseala iar tu intalnesti pe cineva care te vede frumoasa ,te vrea si incolteste si o razbunare pe sotul infidel. Cand se raceste accidentul se revine si intamplarea devine o amintire frumoasa la batranete

    • N-am fost inspirata, trebuia sa zic ceva de pedichiura si bataturi, ca mustata n-am… :)Dar cred ca cel mai bine ar fi sa zic ca ma duc la shopping, sa stau 4-5 ore, ca orice femeie care se respecta si sa ma intorc acasa triumfatoare ca am fost economa, m-am abtinut si n-am cheltuit nimic. As merita si aplauze. 🙂

      • Ei nu, vezi de treabă… e de ajuns să spui c-ai plecat după capsule de autosifon şi n-o să zică nimic cînd te-ntorci dup-o săptămînă cu mîna goală! 😆

  4. Eu nu am prea inteles articolul, care pare a nu raspunde ceva legat direct de utilitatea amantului, asa cum propune titlul, ci mai mult legat de metodologia si moralitatea utilizarii amantului deja ales, inclusiv avantaje si dezavantaje, insa doresc sa comentez ca si mie imi place Bruce Willis mai mult decat Brad Pitt, numai ca sincer nu prea inteleg rolul fanteziilor sexuale bazate pe stele de cinema dincolo de adolescenta. Adica eu daca mi-as face o fantezie in timp ce am activitate sexuala fie in 1 fie in 2 bazat pe un VIP in viata, chiar si unul simpatic si atragator pt mine, mie mi s-ar parea oarecum ridicol, ca si cum mi-as face fantezii cu Basescu sau Putin. Insa asta e poate si pt ca stelele de cinema de
    azi nu mai au aura de mister pe care o aveau
    cele de la inceputurile industriei
    cinematografice. Eu cred ca dintotdeauna am
    preferat fantezii bazate mai mult pe
    personaje istorice de mult decedate vazute in vreun portret sau personaje pur fictionale din literatura, (care astea au fost interpretate poate de diversi actori, fiecare interesant poate in felul lui). Insa nu cred ca imi fac fantezii in timpul activitatii de sex in 2, mai mult doar in 1, desi nici asta nu stiu cat tine de faptul ca sunt baiat, cat tine de faptul ca sunt lipsit de imaginatie si nu sunt bun la multitasking, sau cat tine de faptul ca eu nu fac f des sex in 2, si in nici un caz pe termen lung cu aceeasi persoana, asa ca poate fi vorba si de lipsa de antrenament sau
    experienta. Pe de alta parte nu cred ca
    utilitatea unui amant e aceea de a indeplini o
    fantezie, pt ca insasi scopul unei fantezii de a
    oferi placere nu poate fi indeplinit decat daca
    fantezia ramane fantezie. Plus cel mai mult
    imi plac fanteziile consensuale in 2, numai ca
    in asa ceva nu cred ca m-as angaja cu
    oricine,doar cu cineva cu care am inceput deja o comunicare dincolo de una simplu sexuala, si asta e, desigur, in cazul meu, destul de rar. Dar despre amant propriu-zis, asta e doar unul cu care ai o relatie paralela unei deja stabile plus contractuale de baza, asa cum au presedintii francezi, deci pur si simplu nu mi se pare ceva f apropiat cultural de cultura si experienta mea personala. Ca asa am mai avut relatii paralele plus si altii le aveau fata de mine, insa eu nu m-am angajat contractual exclusiv serios cu nimeni, si chiar si daca eram indragostit, oricum stiam din prima ca relatia respectiva nu va dura pt ca nu era cazul. Am incercat la modul principial nici sa nu prea intru in relatii cu barbati deja insurati, numai ca in Romania e cam dificil pt ca destul de multi gay sunt casatoriti cu femei, sau cel putin erau acum vreo 10 ani, habar nu am cum s-au mai schimbat chestiile de atunci, pt ca eu nu am prea vrut sa particip in acest fel de cultura.

    • Remarc ca am utilizat cuvantul „cultura/cultural” de o gramada de ori…sincer cred ca eu inca sunt oarecum nefixat asa in cadrul unei culturi anume specifice…dar e si pt ca ptmine personal aspectele culturale au fost mai mereu ceva superficial, si pt mine a fi gay e ceva f concret, care nu tine de cultura decat pe straturi relativ superficiale…asa ca poate si fanteziile mele au tendinta de a fi oarecum nu asa de usor incadrabile si nici de a reprezenta o parte ff stricta a sexualitatii
      mele…nu stiu sa explic ce vreau sa zic, nu am vocabularul necesar…poate ca ar fi cazul sa mi-l mai dezvolt inainte de a ma considera pregatit de vreo insuratoare plus si de a comenta pertinent asupra topicului notiunii de amant…

      • P.S. Ha ! Ha ! Ca de obicei, am citit neatent si pe repede asa ca nici nu am remarcat decat acum ca de fapt nici nu mi se ceruse vreo parere in legatura cu mine, sau pertinenta asa mie personal, ci in legatura cu un subiect despre care stiu chiar ff putin, si anume sexualitatea feminina, deoarece titlul nu era „rolul unui amant”, asa cum imi placuse mie sa-mi fac initial impresia, ci „rolul unui amant in viata unei femei” !! Si desi am avut cateva relatii firave cu femei, zau, nu era nici una maritata sau aflata in vreun concubinaj serios !! Ha ! Ha ! Ce subiect chiar bun pt o fantezie ultra super misto pt mine !! O relatie cu o femeie maritata ! Zau, pai asta ar reprezenta cred un subiect demn de un adevarat roman !!

      • P.P.S. ma duc sa caut un portret istoric de femeie maritata ca sa am material pt o viitoare fantezie total inedita ! Zau, in sfarsit cred ca am gasit un subiect bun de distractie pt cel putin cateva saptamani, mai ales ca eram cam mofluz in ultima vreme pt ca am inceput sa ma indragostesc de inca unul cu care o relatie reala e improbabila, si nu mai stiam cum sa mi-l scot din minte ca de o saptamana adorm si ma trezesc numai cu el in gand si pur si simplu nu reuseam sa gasesc vreo alta fantezie potrivita pt a ma mai relaxa !!

      • Ha ! Ha ! Am GASIT ! Citind astazi despre biografia d-lui William Congreve, (un poet si dramaturg britanic care isi serbeaza ziua de nastere pe 24 ianuarie si care a scris niste piese de teatru cu titluri care mi se par deosebit de bune pt cantece sau chiar filme de mare succes, ca de ex Love for Love, Mireasa indoliata, etc),am aflat ca desi dansul nus-a casatorit niciodata a avut relatii cu o doamna maritata, si anume Henrietta Godolphin, a 2a ducesa de Marlborough nee Churchill. Uitandu-ma si la portretele acestor simpatici protagonisti ai secolului 18, zau daca nu mi s-a parut adecvata o fantezie sexuala deosebit de placuta intre mine, costumat preferabil asa ca dl Congreve, si doamna Henrietta din portret ! Ma rog, recunosc ca m-ar tenta chiar mai mult un 3-way cu mine + Congreve + Henrietta, dar asta o las pt weekend !

        D-na Henrietta Godolphin, http://en.wikipedia.org/wiki/File:HenriettaMarlborough.JPG

        Dl Congreve, http://en.wikipedia.org/wiki/File:William_Congreve_by_Sir_Godfrey_Kneller,_Bt.jpg

      • Sorry, erata re plasarea istorica a protagonistilor mai sus mentionati (care sunt inca la moderat ca am dat linkuri la portrete), nu chiar sec 18, ci sf sec 17- inc sec 18.

  5. Îţi dai seama că toate comentatoare vor subscrie spuselor tale: „Mai bine integrata in absolutul banalitatii cotidiene decat dispersata in universul fanteziilor erotice!” Doamne miluiește-ne cu frigiditate şi ne păzeşte gândurile păcătoase! 😆

  6. Antonela,bun raspuns :)))
    Da’ chiar asa,o veni cineva sa zica ca de fapt gaina vecinului i se pare o struto-acvila? 😀 Si ca tare i-ar mai placea un copan condimentat cu sos de sampanie si garnitura de capsuni?

    • N-ai sa vezi! Intr-un an, la un revelion la local, s-a cantat tampenia aia cu „cine-i nascut in ianuarie…” si la sfarsit s-a cantat ‘cine si-a inselat nevasta, hai sus, hai sus, hai sus!” S-au ridicat cativa teribilisti care au fost aplaudati la scena deschisa. Cand s-a cantat si varianta opusa, cu „cine si-a inselat barbatul…”, de ciuda ca toate faceau pe mironositele m-am ridicat eu. Sa-ti mai spus ce soc a fost pana s-au prins ca-i gluma? 🙂

  7. Păi bine, măăăă!… Eu cu gândul la limbrici, tu ai ajuns la staruri hollywoodiene?? Şi dacă mie-mi place Hugh Jackman, cum îi zic omului meu ? Hiu? Hiuuu, ce tare eşti ?!! :))))))

  8. ,,Rolul amantului in viata unei femei,, Poi rolul de baza este acela de linistitor iar pentru partenerul din contract acela de stres. Mai apare o categorie PSA adica partenerul este prieten,sot si amant. ,,3 in una ca cafeaua,,

  9. Revin on topic cu cifre dintr-un articol de azi din massmedia oficiala daneza. 37 la suta din femeile daneze care au participat la un sondaj recent initiat de o publicatia daneza gratis din metrou (cum era ziarul Ring in Bucuresti) au zis ca lor le place sa isi faca fantezii sexuale cu VIP-uri reale contemporane, pe cand procentul din randul barbatilor este 17 la suta.

    Intrebati daca au si facut sex real cu un VIP, 7 % din nr total de participanti (atat barbati cat si femei) au raspuns afirmativ, pe cand 2% au raspuns ca nu stiu si 4 % au raspuns ca doresc sa ramana discreti si sa nu zica nimica.

    Imi pare bine ca massmedia daneza ia in seama subiectele de interes din blogosfera romana si raspunde atat de prompt si de constiincios, mai ales la solicitarea bloggerului cunoscut la nivel international Adelina Iliescu.

  10. Ciudata statistica ai. Cum vine asta 2% au raspuns ca nu stiu daca au facut sex real cu un vip? Poi cred ca au facut statistica la o crasma dupa ce se trezeau din betzie clientele. Poti sa iti faci fantezii reale? Fantezia este fantezie!

    • Ei, poate din acei 2 %, cca 1 la suta nu au inteles intrebarea sau inca isi pun intrebarea filozofica pe care si-a pus-o societatea inca de la vremea pres Clinton, ( din cate pot sa tin eu minte, ca poate si-o fi pus-o si mai devreme), a in ce constitue de fapt a avea sex, si 1 la suta poate nu erau siguri daca vreunul din cei cu care au facut ei sex o fi VIP, ca asa sunt
      destui multi VIPi pe lume si nu avem cum sa-i
      stim chiar pe toti, mai ales ca doar nu e
      comun sa intrebi pe toti cu care ai putea
      teoretic avea sex daca sunt cumva VIP, ca
      uneori nici macar nu-i intrebi cum ii cheama
      sau nu poti tine minte exact in anumite
      circumstante, ( nu tu, asa in general, ca ma
      gandesc si la mine ca de ex eu fiind afon habar nu am destui VIPi muzicali, sau fiind neinteresat de politica habar nu am probabil de destui VIPi de tip politician local, primar, etc, sau in plus e adesea mai important pt mine personal ca inainte de sex, in caz ca mi
      se ofera vreodata ocazia…rar ce-i
      drept…sa fac screening de competenta de
      consimtamant si de sanatate generala mai
      ales neuropsihiatrica dar si cardiovasculara,
      decat cum ii cheama exact sau daca
      seamana cu cineva, ca asta ar mai lipsi sa
      trebuiasca sa ofer primul ajutor in caz ca face
      atac de cord sau vreo migrena mai rara mai
      severa, sau Doamne fereste vreo apoplexie
      de la un anevrism cerebral chiar tocmai
      atunci cand pot fi eu acolo de fata),

      • Desigur asta e asa mai mult in cluburi re one night stand…ceea ce desigur ca nu e recomandabil…si eu am lasat-o mult mai moale cu asa ceva in ultima vreme, mai ales asa ca nu poti nici sa te duci mereu in aceleasi cluburi, dar nici in unele noi unde nu cunosti pe nimeni si nu cunosti nici cultura locala nu e chiar asa de usor sau de placut de facut screening asa in continuu si de securitate si de sanatate, mai urla si muzica, nu stii ce droguri se gadesc pe piata locala sau cat de rapid poate raspunde politia sau salvarea in caz de ceva…zau, nu e asa de usor sa fii promiscuu zilele astea oricata experienta ai credea ca ai…asa ca zau, cine mai sta sa mai si intrebe daca ala care pare cat de cat sanatos si cu risc scazut de complicatii si mai e si dispus sa se angajeze in sex in 2 cu tine o mai fi si VIP…desi cred ca daca se intrezareste un interes pt o relatie asa pe termen mai lung decat 1 simplu one night stand, recunosc ca daca intrebi pe cineva, Esti cumva VIP ?, felul in care raspunde acea persoana poate fi chiar util informativ…

        Insa repet, nu in cluburi e locul preferat pt a forma relatii mai de durata. Poate la Londra sau intr-o metropola de marime similara, insa nu de la nivel de Munchen in jos, nici in Bucuresti. In Copenhaga nici atata. Eu de ex am de gand ca in viitor, daca voi dori sa imi fac relatii pe termen mai lung, sa incerc sa vad daca pot deveni membru al unei congregatii bisericesti sau al unui club de hobby…nu am reusit inca sa imi aleg nici religia preferata nici un hobby, dar cred ca e ceva asa la care as putea reflecta in viitor.

  11. Ce spui tu nu este o practica inventata recent. Au gasit picturi in piramide , desene pe vase de lut in Grecia antica. Se pare ca la Casa Alba nu Clinton a fost primul asa ca bancu-i vechi doar prostul nou si se crede modern. Pana iti gasesti eul mai citeste statistici si poate asta devine hobby. Io zic sa gasesti o prietena care sigur o sa te duca pe drumul cel bun

    • Eram sigur ca povestea Clinton va societatea nu e chiar asa de noua, doar am dat-o ca exemplu relativ recent cunoscut de mine pt a incerca sa gasesc o cauza plauzibila care sa raspunda la nedumerirea ta de ce e posibil totusi ca 1 din cele 2 la suta din persoane sa raspunda „nu stiu” la intrebarea mai sus mentionata, desi desigur ca pot exista si alte cauze pt care e total OK pt oameni in general sa raspunda „nu stiu”, la diverse intrebari care li se pun sau care si le pun, (adesea chiar mai multi de fapt decat numai 1- 2 %, in mod destul de realist si chiar recomandabil). Am raspuns asa mai in gluma pt ca mi s-a parut oarecum ciudat ca cineva nu parea de a putea admite ca e total OK si chiar natural si comun ca unii oameni sa raspunda „nu stiu” la orice intrebare, nu numai una bine sau expert alcatuita.

      Ca sa nu te mai framanti inutil din cauza mea, (desi nu e interzis, deoarece e o atitudine morala sa iti pese de semenii tai oameni, dar zic doar asa pt ca sa nu cheltui efort excesiv inutil), pot raspunde si celorlalte observatii ale tale ca:

      Am deja o prietena cea mai buna de cand am 4 ani, care e de neinlocuit, care desigur ca ma conduce pe drumul cel mai bun de vreme ce avem o relatie cvasi-fraterna reciproc ocrotitoare plus reciproc educativa inca de la bun inceput.
      Am si ego de mult format si ala de neschimbat de vreme ce e destul de solid.

      • P.S. sorry de greseli de typo si gramatica mai grosolane.
        Nu m-am suparat pe tine. Sunt doar usor tafnos si usor distrat deoarece sunt usor indragostit (de altcineva decat tine, adica nu e vina ta).

      • Daca poate fi vb de o framantare, atunci ea este legata de intelegerea a ce ai vrut sa imi spui In sensul ca te contrazici singur in afirmatii Sau poate folosesti tehnica,,daca nu poti sa-l convingi atunci zapaceste-l,, Finalul era o recomandare si nu cerea explicatii justificari. Sa ai o zi buna!

      • Zau, unde naiba m-am contrazis ? Atunci cand am prezentat statistica ? Am crezut ca am prezentat-o chiar fidel celei din presa plus on topic si politicos omagial fata de articolul Adelinei…dar poate ca nu m-am exprimat corect, sau usor inteligibil, ca recunosc ca asta e o problema pt mine, insa sincer m-am straduit ca de obicei asa cum pot. Am avut impresia ca ai fost nedumerit de ce 2 % au raspuns cu Nu stiu la intrebarea a 2a a sondajului, care era Ati facut vreodata sex cu un VIP (deci nu doar fantazat in legatura cu a avea sex cu un VIP, care asta era prima intrebare din sondaj). Si, deoarece chiar m-a intrigat intrebarea ta ulterioara re de ce 2 % au raspuns cu Nu Stiu ( ca
        mie nu mi-ar fi dat prin cap sa ma intreb asa ceva), chiar am pierdut ceva vreme sa speculez in mod, recunosc, cam suprrficial si lejer, insa totusi constiincios, asupra intrebarii tale de altfel interesante si poate chiar optimiste (daca presupune ca 100 % din oameni ar avea mereu un raspuns clar la o intrebare oarecare si mai nimeni nu ar zice niciodata Nu stiu). Sincer nu am vrut sa fiu nepoliticos, ba chiar m-am straduit sa raspund pe un ton amical si chiar asa sociabil, (desi recunosc ca nu sunt de loc talentat la comunicare).

Lasă un comentariu