Managerul omoara muza si elibereaza leapsa

Standard

Sunt la munca, managerul misuna prin spital desi e duminica.Si sunt in pana de idei, m-am molipsit de la Vienela…Deci doua motive serioase sa nu postez azi nici o capodopera.Oricum, ultima a fost cam epopeica, abia va las ragaz sa va trageti sufletul pana ma va bantui iar un uragan de muze.Eei, as prefera eu de muzi, de-aia cu patratele pe piept si budigai minusculi, dar cred ca aia stimuleaza altceva decat intelectul…:))

Pana pleaca sefu’ si vin muzii, hai sa-mi fac temele , ca daca nu rezolv leapsa de la Probiu, inventata de Anarkali, jar mananc…

Deci…sa-i dam drumul!

Ce faceti cand:

1. …sunteti deprimat(trist, necajit)?  As putea sa doinesc a jale, sa-i deprim si pe cei din jur,sa se solidarizeze cu mine.Dar mai bine imi amintesc un film indian, de-ala de care plangi pana te pufneste rasul.

2. …sunteti nervos(furios frustrat) Bomban si in gand si cu voce tare pana epuizez repertoriu.Doar ca nu-l epuizez prea repede,pot oricand sa meditez un birjar in prag de pensionare…

3. …sunteti socati(revoltati, perplexati) Ma sochez greu, dar ma revolt repede, deci am doua reactii diferite.La soc trebuie sa-mi aduc aminte ca nu sunt anaeroba, deci trebuie totusi sa respir.La revolta…fugiti, fratilor si ziceti mersi ca n-am mitraliera!Sau macar astupati-va urechile daca nu vreti pensie de handicap hipoacuzic…

4. …sunteti dezamagit?  Ma uit cu lehamite ca curca-n lemne si ma gandesc sa-i dau un sms lui Nasu’…

5. … sunteti fericit? Zbor, ca de-aia mi-am luat ozeneu!Si ma cred vultur chiar daca ma agit ca pasarea colibri.

6. …nu va simtiti bine dpdv fizic( dar nu necesita interventie medicala) La mine interventie medicala necesita doar la autopsie, in rest nu pupa ei, doctorii, un pacient ca mine.Zac in suc propriu si cu perna in cap pana se plictiseste boala si pleaca.

7. …sunteti surprins placut sau neplacut?  Sa nu fiu surprinsa in flagrant, ca in rest reactionez bine: ori casc ochii a mirare, ori casc gura a injuraturi.

8. …sunteti criticat, judecat, ridiculizat? Pai, mai avem si lipsuri, tovarasi…Cine n-are loc de mine, sa stea mai inghesuit! Si de-aia mi-a lasat natura un posterior mai generos, sa muste toti aia cu negru-n cerul gurii.Ridiculizat?Ha! Sa vad daca il tin balamalele intr-un duel verbal, ca-i dau si un premiu…

9. …va este frica, sunteti anxios sau ingrijorat? Cel mai frica mi-e de tzunam, nu stiu ce o sa fac cand o sa fim fata in fata.Si de paianjeni mi-e frica dar daca n-are cine-i omori, ma retrag cu demnitate si inchid usa dupa mine sa nu ma urmareasca. Anxietati n-am.Ingrijorari? Pai de la criza mondiala,la sfarsitul lumii si de la sa nu mi se arda placinta in cuptor la cat se mai scumpeste benzina, toate grijile sunt ale mele, numai eu pot sa le rezolv.Noroc ca nu ma ia nimeni in seama…

10. …sunteti intr-o situatie neplacuta in public? Mai neplacut decat cand aveam 10 ani, eram timida si a trebuit sa vorbesc brusc in fata a vreo 200 de oameni la o adunare de pionieri, nu cred ca exista.De atunci m-am imunizat…Dar ar fi jenant sa vina PRO TV-ul sa filmeze acum cum muncesc eu la serviciu si sa nu fiu proaspat rujata…

Leapsa e la liber pentru toti cei interesati de autocunoastere si de psiho-terapie de grup.

12 responses »

  1. Si nu te-a prins managerul ca stai si scrii iar a nu stiu cata „leapsa” adresata oamenilor fara idei?
    Stimuleaza si tu cumva „muuzii” aia ca nu mai vreau sa citesc „leapsa’ !
    Glumesc, e blogul tau si scrii ce vrei….. DAR TERMINA O DATA CU LEAPSA ASTA!!!! 🙂

  2. Cred ca vrei doar sa ma incurajezi pe mine, cand spui ca ti-au fugit muzele si muzii. :))
    Nu as vrea sa intru in vreun conflict cu tine, dar tare mi-ar placea sa fiu martora la o descatusare de-a ta. :))

Lasă un răspuns

