Atentieee!(nu mai am masline)

Standard

In sfarsit, am ajuns la olandeza mea nezburatoare!Greu mai ajunge omul in Tara Morilor de Vant.Bine te-am gasit, draga Minnie!

Tare greu mi-a fost sa ma hotarasc ce daruri sa-ti aduc.Initial m-am gandit la o basmaluta de bunicuta serioasa sau la un revulsiv pentru oase intepenite.Dar pe urma m-am uitat mai atent la noi si mi-am dat seama ca nu suntem chiar batrane, inca mai avem sharm…:))

Asa ca n-am m-ai cautat prin bazarul meu bizar nici un cadou palpabil ci m-am gandit sa vin cu ceva special, cu un premiu.Asa am simtit eu ca se cuvine, nu te supara ca n-ai primit nici o margica, nici un obiect util.Pentru tine am o diploma:

Si fiindca zorii bat in geam, eu tocmai imi termin garda iar tu tocmai te trezesti sa petreci un week-end linistit, te invit la o cafea proaspata.Buna dimineata!:)))

11 responses »

  1. Vai Adelina, multumesc pentru cafea!🙂 Cred ca aroma cafelei tale ma trezit ptr ca azi noapte nu stiu ce am avut dar nu am putut sa dorm! Diploma si fotografia cu pisoiul le iau si le pun pe blog la mine! Sa te scoli odihnita draga mea! Pacat ca s-au terminat maslinele ca mie tare îmi plac ! Dar poate aranjezi ceva cu Becali pentru tura viitoare …. el are oi multe!!! :)))
    Multumesc pentru daruri!🙂

Lasă un răspuns

