Lectia zilei

Standard

Avea tata o vorba: n-oi fi destept cum ma cred eu, da’ nici prost cum ma cred altii! Si azi m-am trezit ca sunt putin mai desteapta decat ieri, deci sunt pe drumul cel bun. Adica am mai invatat ceva, un cuvant nou:Akismet!

Pana mai ieri, daca auzeam chestia asta as fi crezut, dupa rezonanta nicidecum dupa stiinta, ca e vreun personaj istoric, ceva de origine hindusa sau araba. Ia nu radeti ,mai, ca nici eu nu rad de voi daca nu stiti ce e scorul Apgar, da? Si care te crezi prea destept spune repede ce e phenilcetonuria!:))

Dar acum, uitandu-ma eu ca matza-n calendar prin panoul ala de control am descoperit cine e Akismetul asta si ce treaba buna face. Asa cum te apara umbrela de ploaie(desi iti flescai galosii) si asa cum te apara lamaia de raceala(desi iti mai curg mucii), tot asa te apara akismet de spam! Aproape total. Buna treaba face!

Anul trecut pe vremea asta, cand abia dadusem si eu primul racnet in lume, nici nu stiam ce e ala spam, m-as fi gandit eventual la niste rumegus, ceva rezidual. Si vad acum in statistica  si ca nu aveam asa ceva in dotare. Dar acum, mai ales in ultimele doua luni, e un fel de El-nino de spamuri pe capul meu. Cu ce am gresit, Doamne, de s-au napustit peste 9000 pe capul si pe blogu meu?

Atatia Hermesi, Vuitoane si Gucci neam de neamul meu n-a visat! M-am plictisit sa-i tot sterg, simt nevoia de o schimbare, sa ma mai asalteze si o Prada, un Dior, ceva…Aproape ca-mi doresc (din patriotism, desigur) un Mihai Albu, un Botezatu, o Levintza. Sau inca n-am suficienta valoare sa ma bage autohtonii in seama?

Acu, ca am aflat ca Akismet n-a fost maharajah nu pot decat sa-i multumesc ca m-a scutit de vreo 8000 de delete-uri. Si, ca sa ma linistesc definitiv ca nu sunt eu supusa  unui asalt din pricina coplesitoarei celebritati sau ca as fi victima unei conspiratii mondiale ce isi propune sa umple second-handurile cu Vuitoane, sector pe care il mai frecventez si eu ocazional, va intreb pe voi: cum stati cu spamurile?S-au inmultit? si cum scapati de ele?

15 responses »

    • Alea de te asalteaza la comentarii in asteptare, care sunt numai linckuri spre cine stie ce balarii…Nu sunt eu in masura sa-ti spun despre spamuri ca abia m-am dumirit ce-s alea, inca nu m-am lamurit cum ajung la mine.;)

      • Te rog să mă ierți, am omis ghilimelele, de fapt, eu nu am încă spam pe blog. Mai apare pe căsuța de mail, dar acolo se ocupă alții de el și-l separă de scrisorile utile!

  1. se pare ca posed si eu pe domnul despre care aduci vorba aici, ca eu de marci din astea n am avut parte. am avut parte de unii care vroiau sa ma slabeasca (desi eu oricum sunt mai mult piele si os, adica nimerisera pe alaturi, nu stiu pe cine cautau de fapt) si nu oricum, ci in daneza :)). In rest mai nimeresc in spam prieteni , nu stiu cum se intampla asta. ii scot repede la lumina🙂.

    • Prietenii vad ca nimeresc drumul corect, nu pre se mai duc la spa-m. Ma vaitam ca m-am saturat de Gucci si as vrea o Prada. Ete ca a venit si Prada!!…vreo 15! Deci sa am grija ce-mi doresc.:)

  2. Blogspot e mai bun din punctul asta de vedere, le alege singur🙂 Le trimite la spam fara sa ma doara capul. De sters. de acolo, daca nu ma deranjeaza…nu m-am pasionat pana acum sa le sterg. Unele sunt amuzante. Rau :)) Si n-am multe, inca nici 800 de bucati…

Lasă un răspuns

