Rusinea-mi rumenii obrazul

Standard

Am facut un calcul mental (bine ca n-am facut unul biliar!) si mi-a iesit ca zumzai prin blogosfera de vreo 16 luni.Si in tot acest timp n-am nascocit decat o singura leapsa. Adica numai atat ma duce pe mine capul? Si-am zis ca ar fi vremea sa mai „mosesc” una…

Nu ma pricep sa pun intrebari inteligente care sa va zgaltaie neuronii. Si adica de ce v-as da posibilitatea sa va dati destepti, chiar geniali ? Sa ma umbriti pe mine? Nee, nu fac eu de-astea.  Pe de alta parte trec pe-aici prea multi oameni spontani, dezinhibati si cu simtul umorului ca sa nu ma dau mare (ca si sunt!) cu amicitia lor. Asa ca va propun o leapsa a penibilului. Vreau sa vad cam pe unde ma situez eu in raport cu voi, minunatilor! Hai ca-i simplu, incumetati-va!

Ce ati face daca v-ati afla intr-una din ipostazele neplacute de mai jos?

1. Lucrezi in gradina (dezgropi cartofi sau ingropi bulbi de zambile) , esti cu mainile pline de pamant si stranuti zdravan, cat sa-ti atarne mucii pana-n gura..

2.Esti la o cina de afaceri cu oameni importanti, discutia e animata si observi in ultima clipa ca seful a „pescuit” cu lingura o musca din mancare si o indreapta spre gura…

3.Tii un discurs motivational, publicul e captivat si te urmareste atent si te inteapa o albina facandu-te sa scapi o expresie neacademica de genul „baga-mi-as” sau „f*-tu-te”…

4.Mergi in vizita la o familie de snobi aristocrati si cusurgii, si trebuie sa folosesti toaleta (la modul consistent-exploziv!) iar apoi constati ca nu curge apa…

5.Care a fost cel mai penibil moment din viata ta cand ai rosit instantaneu?…

tumblr_mfpn12kBsk1qzl4ifo1_500

 

Promit sa raspund si eu dar dupa ce vap „capodoperele” voastre. Nu nominalizez cui o dau mai departe, mi-e teama sa nu ranesc pudoarea sau sensibilitatea cuiva. Dar stiu ei cine-s aia pe care ma bazez sa raspunda. :)) Hai, curajosilor, dati o lectie de spontaneitate! Hai, delicatilor, ziceti „pas” si dati-o mai departe!  In orice caz e obligatoriu sa zambiti. E admis chiar si ranjetul. 🙂

9 răspunsuri »

  1. Ce ati face daca v-ati afla intr-una din ipostazele neplacute de mai jos?

    1. Lucrezi in gradina (dezgropi cartofi sau ingropi bulbi de zambile) , esti cu mainile pline de pamant si stranuti zdravan, cat sa-ti atarne mucii pana-n gura..

    Raspuns: Ma intorc repede cu spatele la eventuala audienta si ma sterg cu maneca de la haina apoi o rulez pana ajung acasa sa o pun la spalat !

    2.Esti la o cina de afaceri cu oameni importanti, discutia e animata si observi in ultima clipa ca seful a “pescuit” cu lingura o musca din mancare si o indreapta spre gura…

    Raspuns: In nici un caz nu intervin, nu o sa-i dauneze la sanatate si ar fi penibil pentru el fata de tine si restul oamenilor importanti care nu au vazut faza !

    3.Tii un discurs motivational, publicul e captivat si te urmareste atent si te inteapa o albina facandu-te sa scapi o expresie neacademica de genul “baga-mi-as” sau “f*-tu-te”…

    Raspuns: Cine e atit de inteligent ca sa poata tine un discurs… poate sa se si abtina de la asemenea expresii, insa daca îi scapa, trebuie neaparat sa faca o gluma autoironica ca sa nu lase mintea celor din audienta sa aprofundeze gafa facuta !

    4.Mergi in vizita la o familie de snobi aristocrati si cusurgii, si trebuie sa folosesti toaleta (la modul consistent-exploziv!) iar apoi constati ca nu curge apa…

    Raspuns : Ce-a mai putin probabila dintre intimplari, daca sant snobi cu siguranta cand nu curge apa au deja apa in bidoane pentru pus in WC in caz de urgenta, daca nu au e de datoria celui care foloseste toaleta sa o si curete, chiar daca asta implica mers la magazin dupa un bidon de apa plata !

    5.Care a fost cel mai penibil moment din viata ta cand ai rosit instantaneu?…

    Raspuns: Cand am avut musafiri ultima oara si miscandu-ma prin casa, am trecut din greseala, neatentie si graba…cu roata de la fotoliul rulant peste piciorul unuia… si am doar vre-o 70 de kile in viu !

    • 1. am mâncat muci (proprii, se înţelege, da ?), nu-s chiar aşa naşpa la gust. În armată am mâncat chestii mai greţoase.
      2. să-i fi e de bine. Dacă nu dă semne i-a plăcut, îi mai pun şi eu, pe blat, două-trei în farfurie.
      3. de la o amărâtă de înţepătură de albină, ca un mascul feroce ce mă simt, nu scap ever astfel de expresii. Da’ dacă-mi place vreo duduie din auditoriu, folosesc şi astfel de expresii. De ce să nu spunem lucrurilor pe nume ?
      4. Ies şi anunţ în gura mare : nu vă merge veceul, bă ! Ruşinea lor va fi mai mare, că d-aia ei sunt snobi şi eu un căcăcios oarecare
      5. glumeşti, nu ? Amici, amici da’ nu suntem atât de intimi, daaaa ? 👿

  2. Nu lucrez în grădină, nu ţin discursuri, iau cina, dar nu de afaceri, nu roşesc, am obrazul gros. 🙂
    Chestia cu nespălarea mâinilor ar fi extrem de deranjantă, fiindcă am o obsesie cu chestia asta şi o fac de multe ori în 24 de ore. Am scris pe tema „cât de nebun sunt”.

  3. Mai strănuți o dată și dai cu mucii de pământ, deci mâna cu zambile rămâne îngropată la locul ei.
    Muștele sunt și ei oameni; deci să nu facem discriminare când se nimerește în lingura șefului, va considera că e o firimitură de fruct de mare, să zicem.
    Depinde cine e în public, s-ar putea să-i placă intenția.
    Bine că mi-ai zis! Nu mai merg.
    Ultima oară m-am înroșit când m-am tăiat cu aparatul de ras, da’ mi-a trecut, n-am rămas așa. 🙂

Lasă un comentariu