Visuri, taică!…

Standard

Eu n-aş pleca în vacanţă la Monaco, nici in Dubai. Mă lasă rece zgâraie-norii şi tehnologia de mileniu trei. Dar aş pleca chiar mâine, ba chiar azi, pe aici:

 

 

Sau, mai adaptat venitului meu de bugetar, aici:

 

Voua pe unde vă umbla gândul înainte să vă poate umbla pasii?

32 de răspunsuri »

  1. Adelină, pe mine mă bate gîndu’ să mă duc la dracu-n praznic, da’ cum nici hărţile lu’ guglă nu găsesc adresa respectivă nu pot decît să aştept să primesc cadou un bilet dus de la doamna Viaţă.

      • Buhuhu, mai bine mă trimiteai la Techirghiol să fac băi de nămol ca să mă obişnuiesc cu pămîntu’. 😛 Sau măcar la dracu’ cu cărţi dacă nu se poate acolo unde-a dus mutu’ iapa şi surdu’ roata.XD

  2. Dacă s-ar putea, undeva „sus, sus sus la munte sus…” vorba cântecului. Cer prea mult dacă zic Alpii elvețieni ori barem Anzii Cordilieri. Da’ nu la stațiuni cu ștaif, așa teleleu, doar o mică cabană din lemn, brazi și zăpadă… Atât 😀

  3. Fataaaa…..io vreau musai sa vad Ullan Bathor , in Mongolia , Tokio , in Japonica si Machu Pichu in …dracu stie unde , niciodata nu stiu daca e in Chile , Venezuela sau Columbia….Deci io aici mi-s cu gandu’.
    Cu pasu’ dau prin batatura , fata…aka in Iunie iau drumu’ Mediasului , ca lu’ musiu ii expira CI -ul…..aa ca vom bantui zona…

Lasă un răspuns

