Eu nu vreau la Bruxelles !

Standard

Toata noaptea n-am dormit (aste e asa , o figura de stil , ca defapt m-am morfinat cu un antihistaminic si-am dormit neintoarsa) Gandurile negre nu-mi dau pace. Mai intai Nasu , care mi-a pus doliu pe suflet…Apoi chestia asta cu excursia la Bruxelles , mare excursie , domnule , de se inghesuie toti. Ce-o fi si cu Bruxell-ul asta nici o varza de el! Poate fiindca e all inclusiv si de 12 stele si cu covor rosu …Asa o inghesuiala la scara avionului nici la low cost nu s-a pomenit.

Ma gandesc si eu , ca tot poporul , cum o fi mai bine , cine sa se duca; s-o luam in ordinea numerelor de pe tricou, in ordine alfabetica , sa dam cu banul, sa dam cu bata…Daca eram eu responsabil cu imbarcarea la zborul spre  Bruxelles cui dadeam bilet si cui dadeam flit? Ca cine ma reprezinta pe mine?  Mult am mai analizat ,mi-am citit jurnalul pe ultimii 10 ani sa vad ce-am mai uitat , m-am uitat si-n gura unora sau altora…Si am ajuns la concluzia ca nu-l vreau nici pe Ponta nici pe Base ! Si nici un alt politician …Ca nu ma reprezinta , prea traiesc toti intr-o lume paralela , stiu doar din auzite cata jale si saracie e in tara asta.Nu cred sa fi dat vreunul din ei zi lumina cu sapa pe camp la 35 de grade pentru  cativa saci de grau. Si nici sa fi mancat mancare de la bucataria spitalului sau a  caminului de copii. Nu cred ca a stat cu orele la usa unei camere de garda sau s-a inghesui intrun autobuz de navetisti cu tabla incinsa si esapamentul pe post de fumigena.Si nici nu cred ca exista vreun politician care sa-si fi numarat banutii din chenzina sa vada daca-i ajung si de un kil de rosii si de medicamente. Deci asta cu „intelegem nevoile omului de rand ” s-o tina pentru campanii electorale.

Pai si atunci pe cine sui eu in avionul de Bruxelles?

Daca mi-ar face onoarea sa accepte sa ma reprezinte l-as trimite pe academicianul Dinu C. Giurescu.Cu el nu mi-ar fi rusine ,m-as simti si eu un pic european, un pic patriot.

La fel de onorata as fi sa mearga doamna Cristiana Anghel , ea cu siguranta stie ce inseamna foamea poporului asta.Un om dispus sa moara de foame din solidaritate sigur nu m-ar face de rusine , ar privi cu demnitate in ochii europenilor fitosi care vor sa-mi decida mie soarta fara sa ma intrebe , ca lasa , ca stiu ei mai bine…

Mi-ar placea si Claudiu Craciun ,tanarul protestatar care le-a mai dat odata clasa alora .Dar sa nu mearga singur , as umple avionul cu toti cei ce-au stat in ger atatea zile si au protestat si carora noi n-am stiut sa le fim solidari decat din telecomanda. Si as lua si niste lozinci cu talc de pe la noi, sa mai invete si Europa ce inseamna hazul de necaz si ca un popor care poate rade de durere nu poate muri!

N-ar fi rau sa trimit lotul de olimpici la diverse materii, cu medalii cu tot , chiar platind taxa de bagaje suplimentare.Ce mandra m-as simti cu consiliul european debordand de inteligenta romaneasca !

Imi dau seama acum ca mi-ar trebui cam multe avioane ca sa trimit la Bruxelles adevaratii mei reprezentanti dar eminentii aia mi-au atribuit doar un scaun.Nici macar un tron , asa cum ar merita emisarii mei.

Si uite cum sunt eu nevoita sa ma uit la un circ , in loc sa pun Europa cu botul pe labe si sa mai ramana fara cuvinte si madam Merkel , care a inceput sa ma cam enerveze! Parca i-ar fi lasat ma-sa continentul mostenire…Ca e mai rau ca administratorul de bloc , imi spune ea cata apa sa consum , sa sting lumina pe scare ca sa fac economie , nu conteaza ca-mi rup gatul  si imi si numara musafirii care-mi intra-n casa , sa mi-i treaca la intretinere.

Asa ca ce ma fac, ca-mi pleaca avionul gol.Daca n-am incotro si-i musai , ma sui eu, chit ca am rau de inaltime si nu merg nici cu liftul, dar maca eu ma reprezint mai bine decat variantele actuale. Si ii spun si Merkelitei vreo doua intre patru ochi ,nu s-o conving dar macar sa ma racoresc , fi-i-ar austertatea sa-i fie! Si daca nu pricepe, ii dau si semeseu!

Da, dar eu nu vreau sa merg la Bruxelles!Numai daca-i musai si ma trimiteti voi…

5 răspunsuri »

  1. Bravo!!!!Frumos si fara sa comentam. Articolul tau apare pe blogul lui Radu Tudor. Cineva a trimis si primesti niste felicitari pe acolo. Bravo, inca odata.

    • Daca stiam unde ajunge postarea iti dai seama ca o faceam muci pe Merkelta, ca din cauza ei zac de austeritate…Mersi de lauda si multumesc si cui a trimis articolul, fiindca l-a citit si l-a dat mai departe.

  2. Doar nu pleci singura. Insist sa mergem impreuna, pentru ca impreuna suferim.
    Colac peste pupaza, nu mai pot merge nici la Kilometrul Verde, ca nu au terminat autostrada. Deci, timp am destul. 😛

    • Sa pilotez bicicleta nu am ocazia acum, dar ma pregatesc pentru concursul de masinute. Daca nu se deterioreaza pista pana atunci, putem fura o masinuta, sa dam o fuga macar la un blogmeet la Bucuresti. 😛

Lasă un comentariu