Multumiri si spovedanii

Standard

In ultimele zile am primit doua nominalizari pentru un premiu.Dar prinsa cu ale mele n-am apucat nici sa raspund, nici sa multumesc.

photo-versatile-blogger11

Am spus ca voi respecta doar jumatate din reguli, adica nu voi da leapsa mai departe, mi-e geau sa fac 15 nominalizari. Sa fiu iertata pentru nerespectarea protocolului.Sau sa fiu penalizata cu indulgenta.

Deci multumesc pentru nominalizarile primite de la Andreia si de la Fairytale, ma simt onorata.

Acum sa trecem la spovedanie, adica sa ma conformrz regulei care cere sa spun 7 lucruri despre mine.

– nu mananc chestii verzi, fie ele fructe sau legume; exceptie face inghetata de fistic.

– desi nu stiu sa inot nu pot sa ma inec; la 11 luni am cazut cu caruciorul intr-un elesteu inghetat, s-a rupt gheata si m-am dus la fund printre sloiuri dar m-a scos un baiat de 11 ani.M-a mai scos odata salvamarul la mare si bunicul dintr-un ochi de rau, tragandu-ma de par(avantajul de a avea plete!).

– sunt afonul perfect, nu pricep nimic din muzica si daca nu se inventa nici nu bagam de seama ca nu exista.

– pana la 30 de ani am purtat ca bijuterie doar cerceii din copilarie; apoi am descoperit placerea de a schimba des brizbrizurile, imi place orice tinichea stralucitoare, iubesc argintul si nu port niciodata aur. S-ar putea sa uit sa ma spal pe ochi dar nu pot sa scot tomberonul la poarta fara cercei si margele.

– ca orice Peste care se respecta am doua picioare defecte; am platfus din nastere si ambele glezne fracturate sau luxate ulterior.Acum dau genuchii semne ca incep sa scartie plus niste sciatici cu crize de personalitate.Deci n-o sa am incotro si o sa trebuiasca sa invat sa levitez.

– de vreo 15 ani tot zic sa scriu o carte si cred ca ar fi timpul sa trec de la vorba la fapta; macar sa-mi fac pe blog o rubrica permanenta si sa scriu cateva pasaje pe zi. Daca voi avea mai mult de 5 cititori voi zice ca m-am adresat publicului larg(public ingust nu vine pe blogul meu).

– cand o sa-mi expire viza de flotant pe planeta asta si o sa trebuiasca sa ma duc sa fac cuib la vreo barza chioara si tembela din alt univers vreau sa dispar instantaneu, nu sa ma descomun in etape. Si cum Dumnezeu mi-a arata ceva bunavointa pana acum  cred ca o sa-mi satisfaca doleanta si o sa ma pulverizeze in milioane de particule albastre. Asa ca daca o sa va gadile vreodata un fluturas albastru pe nas sa stiti ca sunt eu, vreau sa va mai smulg un zambet!:))

Chiar si fara nominalizari daca doreste cineva sa „rezolve chestionarul” este invitat sa-l preia.Hai, dragilor, poftiti la spovedanie ca am patrafirul proaspat imbalsamat cu Cocolino…

20 responses »

  1. 😀
    Nu ti se infecteaza urechile de la tinichele? Eu am purtat in studentie,dar nu mergea,aveam urechile vai de capul lor.De atunci nu mai port decat aur alb.

    Si zici ca nu poti sa te ineci? Si totusi,zic sa nu mai incerci sa vezi,ajunge :))

    Inghetata de fistic…mmmmm.Minunata!

    • Ei, vorba vine tinichele…Dar n-am avut probleme niciodata cu cerceii, cred ca urechile „nemuzicale” sunt imune si la infectii.:)
      Ba ma inec des, dar cu cafea!Nu IN cafea.:)

  2. Eu m-am spovedit acum cateva zile, merci de invitatie! :))
    Hai, apucate de scris cartea ca eu voi fi sigur unul din cititorii din publicul larg!🙂
    zi faina!

  3. Ce spovedanie faina! Si sincera!
    Nu te pot egala, sincer! Eu visam sa fiu scriitoare cand eram copil, dar se pare ca nu sunt suficient inzestrata!

  4. Si eu port brizbrizuri de tot felul, ador bijuteriile, insa eu nu pot iesi fara sa fiu data cu dermatograf pe la ochi:) Fiecare cu ce-l doare:) De inotat stiu, n-am avut vreun accident acvatic, sa speram ca nu voi avea.Numai bine!

  5. Zorzoane zici?😀 Buna treaba!
    Cand publici cartea aia?Hai ca ne apuca vesnicia si nu mai apuc sa iau autograful!😆
    De ce nu man’ci chestii verzi? Adica nu tu varza , nu tu patranajel , nu tu spanac…nimica de astea?😛 Valeeeeeuuuu! Pai stai prost cu hemoglobina , bag seama!😆
    Si gluma sau nu…sincer sper sa nu ma gadile fluturasu’ albastru prea curand si sa mai citesc o buna bucata de vreme din scrierile tale! Asa scartzaind pe la genunchi cum suntem!😀

    • Nu ma gandesc cand public, intai sa imi ascut creioanele, sa-mi cumpar hartie si sa ma apuc de scris. Promit sa iti dau tie primul autograf si daca se vinde bine ti-l dau pe un cec substantial!:))
      Asa e, nu mananc verdeturi, mararul mi se pare ca seamana a picioare de musca, varza o mananc decat inrosita cu bulion, spanac si alte frunze nici sa nu vad iar hemoglobina nu mi-o controlez ca sa nu vad cum stau.
      Bine, sa nu te gadile fluturasul dar nici sa nu te ciupeasca nici o capusa!:))

  6. Eu sunt ca tine cea de pana la 30 de ani, port aceeasi cercei, minusculi, de argint, de vreo 10 ani, in rest nici o bijuterie, doar ceasul de la mana. In ce priveste ultimul punct, cu viza de flotant, frumos tare ai scris, dar speram sa fie asta peste vreo 200 de ani🙂

    • Pai nici eu nu ziceam ca o sa fie maine, ca inca n-am inceput sa-mi fac bagajele si imi ia muuult pana imi impachetez margelele.;))Si ai timp destul sa dai jos cerceii mici sa sa incerci si din cei mai mari…Prima data e mai greu.

  7. Dacă-ți trece prin cap să faci cursuri de… nu știu cum să-i spun, de spirit de-ăsta tonic și viu și care te înalță, te rog să mă strigi. Vin!

Lasă un răspuns

