Balada unui deget mic

Standard

Eram si eu ca frate-miu din dreapta

Purtam inel, deci nu stateam degeaba

Insa duminica potrivnica-mi fu soarta

Si capul mi-a cazut amestecat cu iarba.

 

Macar daca-l pierdeam prin fina polizare

Nu retezat tesit ca o surcea!

M-au dus indata la spital(fara Salvare)

Sa-ncerece sa repare ce s-o mai putea.

 

Si-am patimit mai rau ca la castrat

Sa scap de verigheta nu a fost usor

Nici cu sapun, cu geluri sau scuipat

Si fara bijutier in bloc operator!

 

In fine, mai ciopleste, taie, coase,

Apoi ca pe-o mumie m-au impachetat

Parea ca suntem multi, macar vreo sase,

Desi patru si-un sfert ieseam la numarat.

 

Acuma soarta ce s-o mai blestem

Ca am pierdut mandrete de-unghiuta,

Ca fruntea mea prin iarba e ghiudem

Si-ara precum de nou-nascut o…putza!

 

M-am resemnat si nu mai comentez

Din zece-s cel mai mic si mai beteag

Dar in vreo zece zile ma cicatrizez…

Sa mor eu daca la tuns iarba ma mai bag!

degetel

39 de răspunsuri »

  1. Deci… nu pot să cred! Bietul deget a suferit și încă mai suferă, iar eu râd cu lacrimi. Ultimul vers este morala întregii întâmplări? Atunci este cu happy-end. Omul tău a scăpat de tuns iarba.
    Și off topic. Zicea cineva că nu există coincidențe? Eu comentez aici și hop! o notificare că tu ai făcut același lucru pe blogul meu. 🙂

      • Ups! E a doua pe ziua de azi. Pe un blog fusei divină (sau poate di vină, încă nu mi-e prea clar), la tine ajunsei geniu. Or fi venit extratereștrii azi noapte și m-au schimbat?

  2. Ca să vezi! Vorbeam cu omu’ meu, nu-s 10 minute de-atunci, cât de mult a evoluat tehnologia, printări 3D de organe, din ţesutul tău se pot obţine celule stem cu care mai apoi ţi se pot „fabrica” organe perfect compatibile cu tine, că ăştia, cercetătorii (nu ai noştri) cercetează cum de salamandra, după ce-i rupi coada cu tot cu şira spinării, îi creşte la loc…chestii dintr-astea. La un moment dat ajungem la o fază: unul şi-a tăiat o bucată dintr-un deget, fratele-cercetător:D de profesie îi dă un praf din maţe de porc.După ce îşi aplică praful nenorocitul cu degetul tăiat, acesta îi creşte la loc- regenerare celulară. După care intru la tine pe blog:))
    Şi, care-i faza? Păi cum, care? Dacă avea omul tău un frate cercetător să-i dea praf din ăla să-şi pună pe deget(sau ce-o mai rămas din el), acum nu mai scriai poezia. În plus, eu vorbeam de degete tăiate şi tu la fel:)

    • Adica toata lumea e obsedata de degete taiate?Sau numai noi, astia cu minti luminate(ce, la tine nu e becul aprins?)De unde frate cercetator? si de unde mate de porc, ca noi n-avem decat caine si pisica..

    • Daca respecti modelul intr-o vara termini si iarba si degetele.Dar ai noroc, cica va fi seceta vara asta si va creste iarba mai greu, poate iti mai ramane un deget de tastat toata iarna.O, doamne fereste!:)

  3. Au fost odată un ţăran sărac şi femeia lui. Mereu oftau că nu au copii, ba femeia spunea chiar că s-ar mulţumi şi cu un copilaş cât degetul şi că l-ar iubi din toată inima. Şi ce mai veste, poveste, până la urmă rămase grea şi aduse pe lume un băieţel mic cât un degeţel. Şi chiar Degetel l-au şi numit. Băiatul mânca zdravăn, dar nu a crescut deloc, a rămas atât cât era când s-a născut. Numai mintea îi creştea, de se minunau toţi ce isteţ era…

  4. Buna! Ei romanul s-a nascut poet, uite asa mai apare un Luceafar( al blogului),sau al sanatatii ?Felicitari si asteptam si alte opere de arta. Silvia, pupici si sanatate multa.

  5. Inainte de Craciun s-a dus Ionut la taica-su, sa ii ureze cate ceva si s-a intors profund marcat de ceea ce vazuse. Taica-su si-a pierdut nu unul, ci doua degete (bine, doar prima falanga) in timp ce taia lemne. Si mereu ii spuneam, pe vremea cand eram impreuna, sa nu mai faca treaba cand e treaz, ca o pateste! 🙂

  6. Pingback: Dureri inaBUSITE | O zeama de cuvinte

  7. Pingback: S-au aprins luminile! | O zeama de cuvinte

  8. Pingback: Complexitatea simplitatii | O zeama de cuvinte

  9. Pingback: Farame de suflet | O zeama de cuvinte

Lasă un răspuns

