Ciup-ciup

Standard

Doamne, fac penitenta si-mi marturisesc pacatul! Iarta roabei (adica decapotabilei!) tale Adelina pentru crima ce a comis. Si mai iarta si cruzimea, caci nu fara voie a ucis, ci cu premeditare si sange rece. Dar , Doamne, in legitima aparare am fost si s-a platit cu sange pentru sange, ca ochi pentru ochi nu m-am priceput, nestiind pe unde se aflau ochii victimei!

Acu, ca mi-am luat bolovanul de pe suflet sa duc spovedania pana la capat. Sedeam mai adineauri intr-o pauza de siesta si simt cum ma furnica ceva pe picioare. Nu, nu era un tremur placut si nici vreo nervaciune-n trup desi urca repejor spre genuchi in sus. Era un purice, bre! Si vazandu-l cum topaie ca Sergei Bubka la saritura cu prajina si mai vazand cele 5-6 urme lasate de confratii lui pe care nu i-am putut surprinde in flagrant n-am putut rezista si l-am palit! O palitura crancena, apoi un storcosit rapid intre degete, ca asa stiu eu ca se face la purici, direct autopsie cu unghia. Nu cred ca a realizat ce i se intampla, nu s-a chinuit. Da, am fost miloasa, nu l-am supus la torturi inutile, nu l-am facut sa se scarpine , nu i-am produs mancarimi mai crancene decat raia, ciuma si lepra la un loc, precum a facut el si confratii lui.

Si pentru toate aceste chinuri, plus mustrarea de constiinta pentru pacatul uciderii, trebuie sa-i multumesc lui Yeti, motanul meu. Ca i-am zis mereu sa stea acasa, sa nu se mai duca la curve si la centuriste… Pai da, sunt si matze centuriste, ca avem un vecin care toarna centura la casa si nefiind nimeni sa locuiasca acolo, e stabiliment de pisici in calduri… Dar vezi sa nu asculte Yeti! El mai mult comenteaza decat asculta. Si el s-a ales cu placerea, eu cu ponoasele, ca n-a venit cu mana goala acasa, a adus si niste „suveniruri”, vreo doi purici.

Am un succes nebun la insecte! Mai ca la babe octogenare si puradei de prescolara… Daca e un tantar in toata localitatea  din dulceata sangelui meu vine sa se adape; daca e o singura furnica pe toata tarlaua pe glezna mea fina doreste sa-si tatueze numele; o singura musca in toata cladirea si sigur pe nasul meu se va aseza!  La naiba, mai bine cresteam paianjeni, ca astia prind insecte!…

Ieri m-am trezit cu niste ciupituri pe picioare dar n-am gasit vinovatul. La inceput m-am scarpinat discret apoi am ajuns sa-mi frec picioarele unul de altul ca un copil isteric. L-am pedepsit pe Yeti cu o baie zdravana  cat sa-i mai inec insectarul ambulant. Ce jale a mai fost la noi in baie! A renuntat repede sa se mai impotriveasca celor patru maini care-l tineau zdravan dar la insulte si amenintari n-a renuntat nici o clipa. Nu stiu daca pisicile injura de mame, de morti sau de sfinti, dar Yeti cred ca a blestemat „sa va ude si pe voi cineva asa, pana la piele, cum mi-ati facut voi mie”! Si tocmai s-a primit avertizare de cinci zile de ploi abundente si vijelii. Bai, Yeti, cred ca ai exagerat, ca noi te-am spalat intr-o singura repriza .Si nici n-am pus foeunul pe tine!…

Weekend senin va doresc, dragilor.Sa nu uitati, de ziua mea nu mai vreau bratari si coliere, prefer o zgarda anti-purici. Hai, pa, ma duc sa ma mai scarpin.:))

29 de răspunsuri »

  1. Yeti :)) ce nume haios! la fel de simpatic ca si patania pe care ai relatat-o! :)))
    Sper sa scapati de ploi – adica de blestemele lui Yeti, cat de curând :)) Poate ajuta o portie buna de Royal Canin ;))

    • Il cheama asa din cauza rasei(siberian), a aspectului (alb-cenusiu si stufos) si a faptului ca jucam foarte des joculete cu Yeti asa ca asta mi-a venit in minte si lui i-a placut, a raspuns din prima.:)
      De niste canini roiali tocmai a avut parte, ca e proaspat compostat!:))

  2. Aşa, dă vina pe mâţă! Că de pe secţie nu puteai să-i iei, cu atâta lume aleasă pe-acolo! ;))
    Sau din alte locuri.
    Îmi vin aproape zilnic la cabinet copii pişcaţi de purici, provenii din familii care nu ţin animale (copiii adică). Singura explicaţie e că-i iau din parc, de pe scara blocului sau din alte părţi pe unde mai umblă ei.

    • Sa spun drept am mai luat purici si de la spital, odata cu lenjeriile proaspat spalate , ca se aciuasera niste matze prin spalatorie. Dar acum e sigur Yeti vinovatul, l-am prins in flagrant de port ilegal de purici pitici.:)
      Haios e ca in Oltenia la purici li se spune tantari asa ca acum am o matza cu tantari!:)))

    • Pai daca-s de pe centura…casei! Mai exista matze podiste, ale de cotorogesc prin pod si matze gradiniste, care stau in gradina.Plus o matza perena, care sta intr-un par!:)
      Nu-l tine mult spalatul, cred ca trebuia centrifugat mai bine!

  3. Ei in loc sa apreciezi ca a venit acasa cu un suvenir l-ai certat ,bietul pisoi,trebuie sa te bucuri ca
    s-a intors, motanul nostru a plecat la fete rafinate( in vecin avem un preot ,un medic)si de atunci tot asteptam sa vina, dar nu stiu daca dupa 10 zile se mai intoarce. Silvia

    • Yeti e cumintel din fire, nu prea pleaca de acasa. Dar predecesorul lui, Tiger, era un pui de lele, nu-i ajungea satul cand pleca dupa fete. lipsea cu zilele.Cred ca a lasat cateva generatii de tigruti in urma.:)

  4. Mda eu sunt in plin razboi al capuselor, desi Zoe e cuminte si nu umbla creanga, nu-mi dau seama cum de se umple de bestiile astea mici. Culmea e ca Sasha care traieste fix in aceleasi conditii nu are asa ceva.

  5. Ce pacat ca nu locuim in aceeasi localitate! Poate asa scapam si eu de ciupituri si mancarimi… Iti dai seama c eu indur mai multe decat tine, locuind intr-un oras mai mare, cu mai multe ganganii care ma indragesc? :))))

Lasă un răspuns

