Biletel matinal

Standard

Un biletel matinal, plin de satisfactia muncii indeplinite…

O noua dimineata zgaraie la geam. Peste o ora predau tura si plec acasa. N-am taiat frunza la caini ci am facut cuib la berze ; e drept ca erau niste cuiburi batatorite bine, unul cu sase pui, altul cu trei, n-a prea fost nevoie de mare migala…

Asa ca am constiinta impacata, natalitatea e in crestere, o sa aiba cine ne plati pensii peste 20 de ani (sau o sa aibe cine sa ni le suteasca din portofele…) Imi pocnesc tamplele , pocnesc caloriferele de tropaitul agentului termic, agentul Ene imi face farmece pe la ochi, imi cam pocnesc si varicele de atata verticalitate. As pocni si eu pe cineva dar ma abtin…

Mai am o ora si dau „delete” si la berze si la spital si la stres: intru in concediu! Nu mult, nu cat as vrea dar e o pauza bine venita. Zece zile nu vreau sa aud de serviciu! O sa dorm (somn de frumusete, desigur!), o sa citesc (sau macar o sa stau cu ochelarii pe nas cat sa par intelectuala si sa nu mi se vada cuta dintre sprancene), o sa fiu harnicutaaa ( mai minte omul dar nici chiar asa!), o sa ma joc ( ia mahjongul, neamuleee!  ), o sa va citesc pe voi (normal, ca nu pot sa va las nesupravegheati!), o sa dooorm…🙂 Se anunta un concediu de vis. Adica o sa visez mult.

Gata, mai am 48 de minute si…Go, Planet! Somnic si relaxare!

Spor la treaba, voua! Somn usor, mie!

 

Sculati, voi, oropsiti ai sortiipisici_somnul_69

Dati fuga condici sa semnati!

Noi, ce-am vegheat in crucea noptii

La asternut pica-vom lati! 🙂

30 responses »

  1. concediu placut!!!
    Sa te odihnesti, sa iti incarci bateriile, si sa te bucuri de frumusetile toamnei!! Mai ales, sa vii cu poze, sa ne incanti, mai ales pe cei ca mine, plecati departe de muntii romanesti.

    • Imi iau ccediul in rate, cate 5-10 zile odata ca nu vor astia sa inchidem spitalul si sa plecam toti in august si de Craciun!
      Pai barza mai adusese 6 pui la beneficiara, era cuibul bine batatorit.🙂

      • Aaaa… deci nu erau fraţi tăţi şase, nu ? Io aşe înţelesesem şi d’aia făcui ochii cât cepele.

  2. Nu-i rău! 10 zile sunt mană cerească uneori. Aş da şi eu delete dar n-am cui: berze nu, servici…nu se pune, la vreo grijă …parcă. Da, da…că tocmai mi-a venit factura de lumină 516 Ron, şi nu-mi revin din uimire…

  3. ai mai zis odata ca dormi:)) na si ca sa-ti fac in ciuda, eu m-is in concediu de vreo saptamana si dorm cat vrea muschiul ochiului meu.
    apoi 10 zile nu-i putin, eu ma multumeam si cu doua zile, daca le-as fi avut asta vara.
    Atunci, somn usor si vise fara berze!

  4. Daca barzoi e cainele ala rusesc, poate sa vina ca n-am nimic cu patrupedele, cu zburatoarele am eu ce am…🙂 Puteai sa-mi dai adresa de la casa aia a ta de vacanta din Ibitza sau Tenerife sa sed si eu la umbra de palmier. :))

Lasă un răspuns

