Si votul meu conteaza?

Standard

Dupa indelungate framantari, insomnii, indigestii, analize si statistici ,Yeti si-a decis optiunea de vot: Victor Ponta Presedinte! IMG_4436

De ce?

Fiindca e „pisic” de-al lui!

Fiindca e mai familiarizat cu viorelele, are si el in gradina, nu crede in efectul miraculos al plantelor exotice!

Fiindca el e foarte vorbaret si nu-i plac necuvantatoarele!

Fiindca el vrea sa se uneasca cu toate pisicile din cartier, nu doar cu cele din zona rezidentiala!

Fiindca nu are incredere in ciobanestii germani; oricat de sobrii ar parea si  ei tot alearga dupa ciolane!

Fiindca nu-i plac oamenii care nu-si privesc interlocutorul in ochi!

…sau poate fiindca asa e el, motan prost de la tara, si nu are viziuni europene. Dar, in ignoranta lui de matza care nu se pricepe decat la strategii de prins soareci, crede ca e mai bine ca toti prostii sa voteze un destept, decat ca toti desteptii sa voteze un prost. Asa miorlaie Yeti, nu eu.

 

PS. Fiind un motan pacifist ,Yeti n-o sa raspunda la provocari, nu vrea sa zgarie niciun obrajor simandicos, dar va roaga totusi sa nu-l calcati pe coada, e si el cetatean european si are drepturi.Chiar si dreptul de a nu se ridica la inaltimea asteptarilor celor mai inteligenti…

 

23 responses »

  1. Păcat!

    Ne-am fi putut încuscri. Eram în stare să-mi iau și mâță de dragul tău și-al lui deși nu le pot suferi tocmai pentru că nu te privesc decât atunci când vor ele în ochi.

    Cine te minte cu cuvinte pregătite dinainte în minte, te minte și-n simțăminte. Am citit pe-un șervețel.

    Asta este! Iti sunt recunoscătoare că mi-ai spus că la așa nepotrivire de convingeri rămâneam cu mâța nemăritată pe cap!

    Hai la vot oricum și să iasă cel mai potrivit pentru poporul acesta ciudat care suntem.

  2. Intre mâţele…torcătoare şi ciobăneştii germani prefer ciobăneştii.🙂
    Mi-am adus aminte acum de o glumă. ,,Care este asemănarea între un politehnist şi un câine? Amândoi au privirea inteligentă dar nu ştiu să se exprime.,,🙂

      • Nu mă supăr Mirela, deloc.🙂 După cum ştii e greu să mă supere cineva, asta mai ales când vorbim despre politică, unde zău nu mă pricep prea mult. Dar, din moment ce doreşti o analiză a ciobănescului cu Iohannis, îmi voi da silinţa să-ţi răspund aşa cum mă pricep eu mai bine.
        1. Câinii se ştie că sunt animale oneste. Iohannis e căsătorit cu aceeaşi femeie de mai bine de 20 de ani, ceea ce spune ceva…cred.
        2. Câinii au fost asociaţi mereu cu…vatra. Iohannis ar fi putut să plece dacă dorea, dar a rămas.
        3. Câinii aleargă după un ciolan doar dacă sunt prost dresaţi, cei care sunt bine dresaţi, poţi să le fluturi ciolanul pe la nas şi tot nu-l vor apuca. Dresajul lui Iohannis e mândria şi bunul simţ specific saşilor.
        Mă opresc aici….cu toate că aş putea să mai adaug, dar nici nu doresc polemici şi ştiu sigur că nici nu-mi voi schimba părerea până duminică.😉

      • Nici eu nu vreau polemici, ti-as putea demonta analiza dar mai bine nu…. iti spun luni, daca o sa mai avem chef. Acum ne uitam la ce se petrece si cam atat…. asa ca iti doresc o seara buna si sa stii ca imi place sa interactionez cu tine, ceea ce sper sa facem si de acum incolo😉

      • Mirela dragă, am învăţat un lucru în viaţă. Mă supăr doar dacă văd o nedreptate. Asta mă scoate din minţi.😉 În rest…politica e doar un mod de a…interacţiona cu ceilalţi. Nu sunt şi nici nu voi face parte din nici un partid politic, asta pentru că nu-mi place să mi se impună nimic. Eventual pot fi convinsă că ceea ce fac sau spun e greşit, dar să mi se impună ceva….eeeiii atunci să mă vezi.🙂🙂 Sau mai bine…nu!😉

  3. Adelină, nu băga-n seamă răutăţile sau obrăzniciile spuse de unii-alţii. Sigur că votul tău contează ca or’ş’care altu’, al f’un(u/e)ia ce se crede dăştept să facă glume cu rase de câini, ingineri etc. Când îţi ziceam io că nu-i bine să te bagi cu băsiştii…
    Acu’ să mergem duminică şi să vedem luni ce-om putea vedea! Auzi, 9! De ce nu paişpe?

  4. Chiar nu băga în seamă părerile celorlalți, votul este personal.
    Dar, dacă tot ai ajuns la „Ferma animalelor”, nu crezi că Max se simte nedreptățit ?

    P.S. 1 – Chiar așa, Max face parte din diasporă deoarece doarme afară ? Ham, ham !!!
    P.S. 2 – Și totuși, Yeti nu e porc, adică personaj principal conform Orwell. Sau ” micul Titulescu ” seamănă mai nou cu ” Napoleon” ?

  5. Din voturile trimise pe Internet, pentru o simplă statistică, 68% dintre votanți au votat pentru Iohannis și 31% pentru Ponta. Să vedem dacă această tendință se va reflecta și în voturile reale.

  6. Yeti multumeste tuturor pentru opinii. Le respecta pe toate si se bucura ca oamenii pot fi asa diferiti, nu inregimentati intr-o singura tabara. Dar nu va raspunde nimanui individual, doar va fac o plecaciune, cu gratia lui de pisica siberiana. Si va roaga sa va mai uitati si pe Animal Planet, ca acolo sunt multe pisici dragalase si prietenoase.🙂

Lasă un răspuns

