Hai cu ura!!!

Standard

Desi (mi)-am pomis ca nu mai discut despre politica, azi nu ma pot abtine.Ca azi e zi mare, a ziua iubitului conducator.

Oricat de carcotasa as fi, tot trebuie sa indemn lumea sa-l uram(folositi diacriticele cum credeti de cuvinta) cum se cuvine pe marele carmaci, cel purtator de Biruinta.

Asa ca …La Multi Ani, din toata inima!Cu executare, desigur…

14 răspunsuri »

  1. Desigur ca nici eu nu ma pot abtine sa nu te comentez….
    Cat puteti fii de rai! Bush a fost unul din cei mai mari criminali si poporul lui la sustinut pana în panzele albe! Voi? „Dumnezeu dac-ar venii prim ministru într-o zi, L-am manji si i-am gasi cazier la SRI”…….
    Cu dedicatie speciala pentru Adelina!

  2. Din istoria Romaniei nimeni niciodata nu a facut atata rau Romaniei cat nemernicul asta de basescu si cu mafia lui. si nimeni nu a furat atatia bani in timp asa de scurt ca MRU, au fost ca un cuib de termite care au rontzait tot ce s-a putut fara pic de nerusinare…

    Dracu sa-i ia de nemernici si de hoti !
    Pe timpul lui Iliescu pensiile erau pensii si nimeni nu cauta prin gunoaie
    si astia cu traitul bine ne-au dus la sapa de lemn !

    Nastase a facut macar programul ala ” Cornul si laptele” ca sa aibe copii ce manca la scoala… lepra de basescu in 7-8 ani de guvernare nu a facut nimic cu nici un prim ministru marioneta pe care l-a avut doar au furat tot ce avea tara asta, apoi s-au imprumutat de un tren de bani de la FMI si i-au furat si pe aia… pe viata sa putrezeasca in inchisoare cu toata familia si mafia lui si tot ar fi prea putin !

    • Da, Ninule, ai mare dreptate si cred ca ai simtit pe pielea ta cum e cu reformarea statului basescian.Deci daca incepe jihadul suntem deja doi care pleaca la atac.:))L-ai invatat pe Frodo faza cu „ia de la Basescu”?Sau macar sa ridice piciorul la afise…

  3. Asta cu politica e complicata rau. Si eu mi-am propus de 2-3 saptamani sa nu mai scriu despre mocirla politica. Sper sa si reusesc. Dar la cate rahaturi debiteaza si la campania care bate la usa … Complicat rau.

Lasă un răspuns

