Leapsa cu optiuni

Standard

urlMa gandisem initial ca cel mai potrivit titlu e „Ori ca-ca, ori ca-ca”, dar nestiind sa scriu cu diacritice parca nu suna a optiune, parea mai mult incontinenta de sfincteri anali.Si e leapsa, nu analiza, ce naiba!

Am primit-o de la Probiu, daca vreti sa stiti pe cine sa injurati!:)Aproape ca nu mai stiu cum se face, de cand n-am mai primit de-astea…

Ca tocmai vorbeam ieri de independenta si de alegerea unei optiuni!:))Sa va arat ce independenta sunt:

1. Creier sau inima? mai putin creier, sa nu fac risipa si mai multa inima, ca ea poate sa lucreze si tahicardic, la viteza maxima.De-asta n-am luat nici un Nobel pentru fizica…

2. Club sau parcuri?  de cand nu mai exista Casa Pionierilor n-am mai fost la nici un club!As prefera parc, Jurasic Park!

3. Cioran sau Coelho? care din ei are blog?n-am nici unul in blog-roll…

4. Drame sau comedii? daca e haz de necaz e drama sau comedie?Cu lacrimi sa fie, ca fac ochii frumosi…

5. Dragoste sau prieteni? cum dragoste intre prieteni nu e fair-play, prefer prietenia in dragoste.

6.Exteriorizare sau interiorizare? interiorizare cu masca! adica „afara luceste gardu’, inauntru jeleste leopardul”…

7.Pix, creion sau stilou? normal ca pix, se roade mai bine la celalalt capat!Doritorii de autografe sa vina cu stiloul lor!

8. Pe caiet sau direct pe calculator? scrie tu pe caiet cu un singur deget!:)

9.Romania sau oriunde altundeva? avand in vedere ca strugurii ii par acrii vulpea va spune ca Romania!(dar minte, e cu gandul la Shambala!)

10. Ponta sau Antonescu? Antonescu, evident! Maresalul Antonescu!!

 

Si leapsa merge mai departe catre…toti amatorii!!Hai, ca nu e greu, exteriorizati-va!(haideti, mai, nu va caliciti la un amarat de linck!:))

20 responses »

  1. Pingback: “blog of the year 2012″ award | DANAP.RO

  2. Pingback: topul celor mai frumoase cântece de Crăciun (5) « Colţu' cu muzică

  3. Pingback: Ploaia de stele « Colţu' cu muzică

  4. Am mai primit-o dar am declinat-o. Am raspuns la intrebari pe blogul ce mi-a pasat-o si a fost toata lumea multumita :)) N-as face decat sa ma repet. Nu prea ma omor cu lepsele fiindca nu-mi plac. Cu toate astea, foarte rar, mai fac cate una😐

  5. Am primit si eu leapsa de la Probiu. Ma voi ocupa de ea. Totusi, trebuie sa iti spun ca ma enerveaza la culme aceste intrebari miorlaite: drama sau comedie, alb sau negru, dulce sau sarat…, de parca nu ar exista si alte variante.
    Tu ai simtul umorului dezvoltat si reusesti sa le transformi in ceva „misto”.

    • Daca ar fi sa le iau in serios ar trebui sa-mi duc pistolul la tampla dupa fiecare leapsa.Noroc ca nu le iau, ca nici pistol n-am…:)Si cu de-ala cu apa nu trag, ca-mi intra apa in urechi si fac otita.

Lasă un răspuns

