Vise contra vise

Standard

somnAm citit ieri un lucru interesant. Cica, daca nu poti sa dormi noaptea inseamna ca esti treaz in visul altcuiva! Magulitor, nu?

Dar , cu toata gadilarea de orgoliu, va rog, mai oameni buni, nu ma mai visati! Sau, ca sa nu fiu foarte egoista, rog sa fiu visata numai de cetateni de pe coasta de vest a Americii, insulele Kiribati, Hawaii si Alaska! Ca la ora la care ei viseaza eu sunt in plina activitate, nu ma deranjeaza. Ba chiar poate imi dau un impuls mobilizator.

Cetatenilor de pe acelasi fus orar cu mine care nu ma pot scoate din visele lor (la unii cred ca am si abonament!) sunt rugati sa viseze in timpul somnului de frumusete de dupa masa de pranz si sa ia seara un sedativ. Ca altfel trebuie sa le iau eu pe toate…

Sa semnati de luare la cunostinta si sa va conformati ca altfel intorc foaia si va visez de-or sa va sticleasca ochii-n cap dimineata!:))

 

52 de răspunsuri »

  1. Atunci trebuie sa descopar si eu cine nu are de lucru si ma viseaza între 3 si 5 dimineata! E teroare! Nu mai pot închide un ochi în acest interval….. deci tu nu esti! Vine o fii?! 🙂

  2. Și tu vrei să ne distrugi visele și să ne pui interdicții? 🙂 Asta seamănă a dictatură. 🙂 Pe mine nu cred că mă visează cineva. Dorm tun. 🙂

  3. De unde sa încep ?

    King Kong cu Godzilla ? apropo de filmul de aseara și de urmele din gradina ?

    Pentru Diana si Dan _Bântuie , bântuie , dar ar mai ușor … prea multe coșmaruri în jud Prahova.

    De asta nu dormeam eu noaptea. sic .???

    • Vezi de ce nu poti sa dormi? ca esti prea seducator si amabil si cred ca te viseaza cel putin un batalion de subordonati! Plus cateva babute care suspina cand te vad trecand ca fulgerul pe bicicleta…:)

  4. Comentariul de mai sus îi aparţine lui Dan, cum altfel? Eu am ceva pe suflet şi musai să îţi spun că altfel o să trăiesc cu apăsarea asta şi ştiu sigur că aşteaptă la coadă alte „apăsări” şi trebuie să le fac loc. Postarea ta cu iarba şi betonu’ care m-a trimis la postarea cu Mamare care m-a dus la iele, mi-a amintit de o experienţă care şi pe mine m-a traumatizat. Bine, fără efecte de „uşurare” ca în cazul tău 😛 😀 dar a fost aproape. La mine a fost cu vărcolaci. În noaptea aia m-am tăt zvărcolit în pat şi am rememorat seara cu pricina. La un moment dat am cedat nervos şi am adormit. M-am trezit râzând în hohote. Ce am visat exact nu ştiu dar eram la ţară în curte, asta îmi amintesc. Acu dacă avea legătură cu tine, cu mâţele în călduri, cu foamea sau cu iele ţopăind în horă şi din cauza asta nu ai dormit, apăi io te rog să mă ierţi da ce să fac dacă mă tot nimereşti cu postările tale? Ştiu, nu îţi doreai să auzi asta, te aşteaptai la un Don Juan, un Fernando Alonso, un Banderas ceva dar acum asta e, acceptă cruda realitate, eu am fost. 😳 Numa stai liniştită la mine a fost numai atunci, dacă au fost alte dăţi de nesomn, poţi bănui pe cine îţi convine

    @dorufr63, dacă le mutăm în alt judeţ, nu-i bine? Sau aşteptăm să se mute judeţu’?

    • Eu n-as baga mana in foc ca a fost cu varcolaci. Dupa descriere si dupa cum radeai de fericita la final sa nu fi fost vreun „Zburator cu negre plete”…:))
      Nu m-ai nimerit cu Fernando sau Banderas, nu-mi plac muciomenii, eu ii sunt fidela lui Bruce Willis, ca el e cel mai greu de ucis!:))

  5. Eu oricum nu te-as putea visa, asta ar presupune sa dorm eu, ceea se intampla rar si prost. Dar pot sa te ajut impartind cu tine visatorii 🙂

    • In sfarsit o tovarasa de suferinta, un suflet care ma intelege! Ca restul n-au nici un stres, dorm bustean.:))Cat despre visatori ii impartim, nici o problema, dar intai trebuie sa le facem recensamantul si repartitia pe fuse orare.:)

  6. Luat la cunoştinţă, semnat şi evident mă conformez ordinelor (aşa-s centurionii, disciplinaţi), nu vreau să am pe conştiinţă nopţile tale albe… Acu’ să nu înţelegi că până acum te-aş fi visat, noaptea dorm tanc sau TAB (să nu mă repet cu tun şi mitralieră), pe mine m-apucă visul în cel mai nepotrivit moment, foarte aproape de momentul când sună ceasul deşteptarea… şi nu-ţi inchipui cât de frustrant este să mă rupă brusc de pe vreo plajă tropicală, din valurile mării ori dintr-un superb peisaj montan, sau….da nu mai zic că cine stie cine mai citeste p-aci 😛 😉 😀

    • Bine, ma fac ca te cred ca misunai singur pe plaja aia tropicala, scot blonda bronzata din peisaj!:))plus ca daca o visai tu inseamna ca si ea avea insomnii undeva, in lume…Eu urasc ceasul desteptator si de-asta nu vreau sa-i dau satisfactia sa ma trezeasca, asa ca il pandesc toata noaptea sa ma dau jos din pat inainte sa-si faca el datoria.:)

  7. Bag seama ca dupa spusele acestui studiu eu bantui visele multor concetateni de ai mei, rubedenii sau vecini sau mai stiu eu cine. pentru ca de insomnii am avut parte de cand ma stiu (si ma stiu de ceva vreme) . Curiozitatea mea e alta acum: ce or avea frate de visat atata despre mine, ca asa interesanta nu ma recunosc sa fiu. iar orele in care stau si numar oi sau pesti, dupa caz, sunt destul de numeroase.
    in alta ordine de idei, sper sa nu iesi prea curand la pensie, nu de alta dar ti l trimit pe Dante (fiu’miu adica) sa intre ucenic la tine la mosit. ca se pregateste temeinic de pe acum ( nu stiu daca ai prins penultima mea postare, dar daca nu te invit cu drag sa citesti. poate te recunosti si tu de cand erai mica :)) sa inteleg si eu daca e drumul pe care apuca batatorit .
    pupici si somn linistit asta seara :d.

  8. Aaa, deci tu erai aia de azi din visul meu, la care dadeam la buci pana am transpirat….de-adevaratelea….si m-am trezit cu mataranga care aproape im exploda la cat de tare era dimineata…

  9. Iotete! Deci acesta este motivul pentru care dorm doar 5 ore pe noapte? Trebuie sa angajez un detectiv particular care sa va spioneze, sa aflu cine imi face mie bucuria asta! Daca vor sa ma viseze in continuare, eu nu am nimic impotriva, dar sa imi mai cumpere din cand in cand cafea, sa pot tine ochii deschisi ziua.

    • Esti sadica dar practica! Insomnii contra cafea? As face si eu asa dar in sens invers: le-as da eu cafea sa nu mai doarma si sa nu mai poata visa!.Te vaiti cu 5 ore pe noapte? Sa vezi cum e cu doua…:)

Lasă un comentariu