Delir canicular

Standard

Doamne , apara , pazeste ,

Pe-ala de-n calduri munceste !

Pe-al de sta acum cu sapa

Si-n bidon ii fierbe apa

Cine-i cocotat pe schele

Si-a belit un rand de piele ,

Cine toarn-acu beton

In bocanci si pieptul gol ,

Cine sta langa furnale

Transpirat si rupt de sale ,

Cine sapa put sau sant

Ca un condamnat in lant …

Chiar de nu mi-e drag deloc ,

Ca prea am de el noroc ,

Umbreste-l pe prea-stimabil

Fluierici pe carosabil .

Da un vant , o adiere ,

Pentru cei de pe santiere

Si o umbra de copac

Pescarului de pe lac .

De nu duci un nor degraba

Moare baba la taraba

De nu dai un strop de ploaie

Moare si-un magar si-o oaie .

 

Vara asta-i criminala

Arsita ne baga-n boala

Trece miting de salvari

Cu infarct , lesin , cacari …

Doamne , vrei sa ne-arati iadul ?

Trece ora , creste gradul

Pe la pranz deja-i cuptor

Dati-mi bere , altfel mor !

De canicula-s drogata

Ochii vad doar inghetata .

 

Doamne , da ploaia sa vina,

Din baltoci sa-mi fac piscina

Si sa toarne pan” la noapte ,

Sa ma spele de pacate .

Iarta-ne  , scurteaza cazna ,

Ca deja am luat-o razna !

Si plec dupa Paparude

Le dau spaga sa ne ude

Fac eu rost de-un Caloian

Si-o sa tina ploaia-un an !

Eu ma rog si pentru voi

Cotizati un leu sau doi

Daca vrei sa ai racoare ,

Marca banul , fratioare !

15 responses »

  1. Te-am trimis pe twitter, sa te vada si prietenii mei, te voi trimite si pe fb, poate ajungi la ziar.😉
    Ma gandesc la amaratii care indraznesc sa se urce in masinile uitate la soare, mai ales daca nu au AC. :))

  2. Pingback: Vai mama mea … « O zeama de cuvinte

  3. Pingback: Ca in povesti « O zeama de cuvinte

Lasă un răspuns

