Ce se spune, ce se vede

Standard

puzzled-puzzled-befog-bewilder-smiley-emoticon-000670-facebookIa sa fac un sondaj de opinie pentru un studiu sociologic „adelinescian”.

Sa ridice mana sus cine se considera un om cu scaun la cap! Chiar toti, mai modestilor? Hai sa va cred…

Acu sa recunoasca cati isi iau picioarele la spinare daca ii pandeste un pericol! Doar atati? Si restul ce faceti, infruntati inamicul, muriti cu el de gat? Ca nu prea v-am vazut facand pe ninja pe strada…

Si o ultima intrebare: cati recunoasteti ca sunteti mana sparta? Ma gandeam eu ca destul de multi, de-aia dau bancile faliment, ca in loc sa economisiti dati banii pe prostii, nici n-am loc de voi prin mall-uri, cumparati toate margicile inaintea mea!

Sa trag linie si sa analizez.

Sunteti defecti rau, nici nu cred ca mai aveti speranta de insanatosire, prognosticul e mai rezervat decat al lui Bradisteanu dupa ce l-a consultat pe Cioaba (ma scuzati, nu m-am putut abtine sa nu-l pomenesc pe personajul principal al ultimelor zile, mai celebru mort decat viu!)

Am invatat in scoala ca scaunul se elimina prin capatul de jos al tubului digestiv dar daca la voi s-a urcat la cap e ciudat. Plus ca se pune problema pe unde introduceti materia prima daca cea finita urca in loc sa coboare… Sa va duceti, maica , la doctori, poate se mai poate face ceva! Sau macar sa mergeti in maini, poate se inverseaza circuitul…

Aia sprinteni si cu picioarele la spinare probabil ca ati avut de-a face cu maestrul Iozefini care v-a sectionat si a parasit scena inainte sa va re-asambleze. Asa ca v-ati luat  inventarul asa, pe bucati, carat in spinare. Sa incercati cu superglue sau cu niste surubele, poate tine daca nu topaiti prea tare…

Astia cu mana sparta va remediati cel mai usor, am vazut cu ochii mei ce minunatii face chirurgia plastica; daca dintr-un deget mare se poate face un deget mic atunci si dintr-o mana sparta se poate face una carpita! Si daca nu, n-aveti decat sa va purtati cu manusi! La propriu, nu la figurat…

In concluzie : cam multi mutanti si ciopartiti in jur, cam mult de lucru pentru medici! De-aia le dau dreptate cand cer dublarea salariilor…:))738726236

Si? ce alte defecte de-astea mai aveti?

44 responses »

  1. Vai, dar eu n-am niciun defect, cum să am? De ce? 😀

    Apropo de pericol și fugit din calea lui am început să mă gândesc serios la cât de lașă sunt abia după ce nepoțelul meu care avea doi ani și jumătate a deschis o ușă și m-a tras puternic de mână ca să mă salveze din brațele lui Zombi (unchiul său) care urma să mă taie în două cu fierăstrăul. Păi dacă el a pus iubirea față de mine în fața fricii față de monstru eu de ce mă tem să-mi înfrunt vecina care mai are puțin și-și întinde rufele la mine în balcon? (asta cu vecina e un exemplu. Faza cu Zombi e reală. :D)

    • La faza cu „capul in nori” nu m-am gandit, probabil ca se accepta numai la cei cu respiratie superficiala, ca nu prea e aer pe acolo…Sau poate e cineva care s-a dus sa carpeasca gaura din patura de ozon.:)

    • Asa grav e? Si crezi ca o mana taiata o sa-i fie celeilalte de exemplu sa fie mai stransa?Nu degeaba se spune ca cea mai fierbinte parte dintrupul unei femei e palma:cum ii pui un banut in palma, cum se topeste.:))

      • Las’ să ştie ce-o aşteaptă în caz că împrumută obiceiul🙂 Dar nu cred că asta doare cel mai rău…Doare că nu mai e loc pentru brăţari…🙂 şi asta chiar devine un caz🙂

  2. cu mana sparta, cu scaunul la cap, cu picioarele in spinare, cu ochii beliti, durandu-ma in cot de Cioaba, vin pe blogul adelinescian ca sa mai rad de-o glumita🙂

  3. te ţii de şotii?😀 hai că mi-am intrat în rolul de pisic, s-a gătat vacanţa şi vin să te întreb cum stai cu cănile de apă. offtopic adică…

  4. Tocmai vroiam să spun că nu-s mână largă decât câteodată, când văd comentariul lui pisic…cel cu…. cănile de apă. Şi gata! Am plecat! Tocmai ce am făcut promisiuni publice şi eu vorbesc la mine despre roşii şi altele de mâncat. Sigur n-am scaun la cap!

    • N-am patit nimic iar la capitolul spart ma descurc si singura. Doar ca eu sparg numai globii oculari, ca am unghiile cam ascutite. Ma gandeam asa, la ciudatenia expresiilor din limba romana si cum ar fi sa le traduci mot-a-mot…Sa-ti dai foc la valiza, nu alta!:))

    • Mintea? Ce e aia? Cica fiecare celula are inteligenta si memorie proprie, ori eu, avand asa de multe celule, cred ca am imprastiat-o uniform in organism.Capul e doar asa, sa nu ploua-n gat!:)

    • Dar te rog, dezamageste-ma! Ca tocmai asta era intrebarea finala:ce alte defecte mai posedati? Atatia oameni cu scaun la cap s-au adunat aici ca deja incepe sa miroasa.:)A creier incins, desigur…

  5. 1. depinde la ce scaun te referi, moale, tare?😆
    2.de ce-aș muri cu infractorul de gât? Nu mai există poliție, oameni instruiți să moară pentru patrie?
    3. care te-a lăsat fără mărgele de te-a supărat în halul ăsta?😆
    4. Nu o fi altul motivu pentru care ești de acord cu dublarea salariilor, știu și eu… poate pentru că ești și tu medic?😆

    • 1)moale sau tare tot asa ar trebui sa coboare, ca doar nu suntem in imponderabilitate!
      2) in nadejdea militianului pregatit sa moara la datorie o sa mori tu nespovedit, neimpartasit si fara lumanare, ca nu te apara nimeni. Deci apuca-te de karate!:)
      3)nu-i nici o suparare cu margelele, sunt pentru toata lumea,Si daca azi n-am gasit ce voiam inseamna ca maine voi gasi ceva si mai frumos!
      4) dau o bere pentru avansarea in functe dar sunt doar asistenta. Si nici nu simt nevoia sa le plang medicilor de mila ca nici ei nu ne-au plans noua.:)

Lasă un răspuns

