De ce-mi place…

Standard

De ce-mi place Bruce Willis?

Fiindca nu-i slinos ca Brad Pitt si cu privirea vitelina ca Di Caprio!

Fiindca incaseaza mai multa bataie decat Van Damme si Stalone la un loc si tot ii mai vine a rade.

Fiindca n-are plete-n vant ca Banderas. De fapt nu mai are plete deloc, dar asa e mai aerodinamic in cazaturi…

Fiindca e mai inalt decat Tom Cruise si se descurca mai bine decat el in orice misiune imposibila.

Fiindca e mereu erou dar niciodata vedeta.

Fiindca e fraier, iese mereu in paguba de bun samaritean ce e si, daca salveaza omenirea, nu-i zice nimeni „merci”.

Fiindca vorbeste mult si vorbeste singur.

Fiindca are un zambet fermecator care ii intinde ridurile. Si fiindca are riduri!

Fiindca imbatraneste cu gratie, imbatraneste lent, ca orice highlander greu de ucis.

Fiindca fosta nevasta a fost atat de fraiera incat l-a inlocuit cu unul cu vreo 15 ani mai tanar si anost ca un bibelou chinezesc.

Fiindca e ora doua dupa miezul noptii si vreau sa fac un moment abstractie de toti masculii feroce din jurul meu dar care nu depasesc trei kilograme cu ambalaj cu tot.

…si fiindca nu se mai fabrica Zburatori!

 

Voua de cine va place? Liber la visare!(doar sa nu aud de Elena Udrea sau de Stefan Banica jr.)

3fd629c18c4a60fa32ac5fdc9c2773d5_large

59 responses »

  1. M-ai făcut să zîmbesc de-a binelea şi pentru asta îţi mulţumesc.🙂

    Întîmplător şi mie mi-e simpatic Bruce Willis, a întruchipat cu măiestrie cam toate personajele care i-au fost desemnate.

    De neveste şi amanţii lor n-are rost să discutăm, lumea e mare şi cred că fiecare dintre noi ăştia mai trecuţi prin viaţă ştim cum stă treaba.😉

    Aş putea spune că – pentru mine – undeva pe un plan echivalent stă Mel Gibson, pentru seria ‘Mad Max’ şi apoi seria ‘Lethal weapon’. Un respect deosebit combinat cu admiraţie am pentru Robin Williams care se identifică întotdeauna cu personajul pînă la ultimul atom.

    Dacă vrei femei, aş spune în primul rînd Meg Ryan cea de odinioară, „femeia cu o mie de zîmbete” aşa cum i se spunea pe atunci, apoi Heather Locklear pentru ochii ei albaştri şi lumina pe care o împrumuta serialului „T J Hooker”, Sandra Bullock, Marisa Tomei, Kate Beckinsale (în seria ‘Underworld’ sau ‘Serendipity’) şi de ce nu Mila Kunis. Sau dacă vrei, Marion Cotillard din filmul meu de suflet ‘Jeux d’enfants’ care a făcut un rol mare şi cu ‘La môme’ (viaţa lui Edith Piaf).

    Ar mai fi unii şi unele care mi s-au pierdut prin lapsus, dar cred că e de ajuns.😉

    • Si la mine Mel Gibson e pe locul doi (cand ma plictisesc sa suspin dupa Bruce!🙂 ). Pacat ca s-a prostit la batranete si a renuntat la o casnicie de peste 20 de ani si 7 copii ca sa ia o pitipoanca rusoaica… Iar ca regizor e prea… sangeros. In rest, asaa, pe langa casa omului, merge.🙂

      • Încerc să nu amestec viaţa lor privată cu meseria pe care o practică, cele două n-ar trebui să aibă vreo legătură.😉

  2. Liam Neeson si Anthony Hopkins sunt Zburatorii mei . Si daca s-ar putea as clona si combina cate ceva din fiecare pentru a fi doi in unul . :)))

  3. Îmi place Bruce pentru zâmbetul lui care spune mai multe decât o mie de vorbe (şi îţi dai seama cât îmi place dacă îi spun pe numele mic!). Şi îmi mai place Johnny Depp pentru nişte roluri de excepţie ce mă fac să privesc unele filme a n-şpea oară cu aceeaşi plăcere. Şi pentru că are o vârstă la care arată ca un puştan (bine, pentru asta îl cam urăsc…cum naibă să arăţi aşa la 51 de ani??) de-ţi lasă senzaţia că din bun simţ trebuie să se deghizeze, să mai pună câte un accesoriu să pară şi el ceva mai matur.

  4. Si adaug : pentru ca are niste ochi albastrii-verzi de cred ca te ia cu tremurici daca te-ar privi in ochii…recunosti?😀
    De cine-mi place mie?
    Momentan imi plac : Paul Bettany , Mads Mikkelsen si Michael Fassbender…..iar dintre ai nostrii Marcel Iures.

  5. Sunt mulți care-mi plac. Dustin Hoffman e unul dintre ei, deși n-am văzut multe filme cu el. Al Pacinom, ca personaj. Și poate Morgan Freeman ca narator:

  6. Eu am o grămadă de preferinţe, cinefil înrăit😉 Da’ ca să nu fac un comentariu „kilometric” mă rezum la un „top five”, (în ordinea pur întâmplătoare) alcătuit la repezeală, cu ce-mi trece prin minte la prima strigare.
    Aşadar, încep cu doamnele (c-aşa-i politicos): Ingrid Bergman, Monica Bellucci, Sharon Stone, Meg Ryan, Jane Fonda. Echipa domnilor: Al Pacino, Robert de Niro, Sean Connery, Clint Eastwood, Steve McQueen.
    Nah, acum îmi dau seama că eram inspirat dacă făceam „top zece”, dar tot aşa ajungeam la top, 20, 25, 50 etc. de ajungeam să-ţi transform blogu’ în cinematecă online😉 Îi puneam şi pe Bruce cu a lui Demi😀

    • Imi place topul tau, mai ales ca e unul cu accente retro, fara topi guni, fara avalansa de muschi sau plete blonde. Eu as mai adauga un Nicolas Cage si o Catherine Zeta Jones.🙂

      • Ehhh, păi, dacă-i p-aşa, bag şi eu rezervele în teren (trei, ca la fotbal, că tot suntem în plin Campionat Mondial)😀 : Audrey Hepburn, Romy Schneider, Elizabeth Taylor, Robert Redford, Harrison Ford, Pierce Brosnan (nah, să ai încă un 007, că pe Sean Connery l-am nominalizat deja)😉

  7. Eu sunt deosebit de curios cum se va descurca si cum va arata Andrej Pejic in rolul uneia din surorile Micii Sirene, sora nr 4, in viitorul film despre Mica Sirena in regia dnei Sofia Coppola ! De cand am citit asta azi in ziar numai la el in rolul unei mici sirene ma gandesc !
    http://www.glam.com/andrej-pejic-cast-in-sofia-coppola-the-little-mermaid/

    Asa re sa fiu eu fan al cuiva actor nu pot sa zic pt ca actorii astia mentionati mai sus sunt oameni seriosi profesionisti cu experienta, ce naiba sa indraznesc eu sa fiu fanul lor ? Nu ca Andrej Pejic nu ar fi si el profesionist serios insa nu are experienta decat in modelling si aia e alt fel de meserie decat actoria. Dar fiind totusi un deut, am devenit curios, asa ca imi pot permite sa ma gandesc la mai multe variante, si daca o sa-mi placa si daca poate n-o sa-mi placa, sau ce ma fac daca mi-e indiferent sau daca nici nu apuc sa vad nici filmul asta, etc, atatea variante posibile mi se par mai interesante decat sa stau sa astept viitooruul film in care joaca nu stiu ce mare actor star recunoscut X, si sa stau sa-i numar ridurile de pe fata sau sa vad daca a mai pierdut 1 kg sau a mai pus 2…asa ceva mi se pare cam jignitor de fapt si pt acel eventual actor dar si pt mine re pierderea timpului. Eu daca e sa imi fac fantezii, trebuie sa fie ceva demn de o fantezie, ceva inedit, in legatura cu care sa pot fi surprins, (preferabil placut, desigur). Dar eu nici nu am imaginatie ca sa tot brodez diverse in legatura cu o singura persoana, ori imi place din prima si asa cum e si se descurca, si atunci nu-mi pasa cat de des o vad sau nu, insa devin curios daca incearca si alte chestii decat tot alea de baza gen mereu Mission Impossile 1,2, 7, etc, sau ba caracter,ba comedie gen dl De Niro, ori nu-mi place si gata putin imi pasa ce mai face.

    Cat despre Ashton Kutcher drept bibelou…ha ! ha ! Pai are 2 metri si zvon de un p..is deosebit de mare. Asa s-a lansat acum nu stiu cati ani, ca e unul care e inalt, (ca asta e important la noii actori Hollywood care incearca sa se impuna ca june prim), dar care, spre deoseire de altii doar inalti, asta are si pe…ul disproportionat de si mai mare, plus nu are prejudecati legate de diverse, e sincer, onest, cu simt al umorului, relativ echilibrat mintal, etc. Efectiv au existat destule persoane producatoare care au fost curioase daca poate fi adevarat. Si cand s-a verificat si confirmat, l-a cumparat si dna ex Willis, cat era in crestere, (pretul), inainte sa-i creasca pretul si mai mult. E o chestie de shopping, nu mi se pare ceva deosebit de misterios sau neobisnuit. Probabil se potriveste si la bibelouri, dar alea sunt mai fragile, si cer maintenance mai mult, trebuie sa le feresti sa nu se sparga, sa le stergi de praf, etc, chiar ma si intreb care femeie in toata firea, plus care deja jucase nu numai in A Few Good Men, dar si in GI Jane in plus de altele plus care deja avusese experienta de a se lupta cu 3 fete in crestere ff dinamic rapida, cum era dna ex-Willis la vremea acelei optiuni, s-ar fi legat la cap cu un bibelou ! Mai ales ca locuia la mama naibii in Idaho la o ferma. Avea nevoie de un cowboy adevarat, dar totusi echilibrat mintal, nu de un valet de casa de gen bibelou, de care ti-ar fi si frica sa-l intebi ce mai face sau sa-i zambesti, astfel incat sa nu se simta ofensat sau, mai rau, deprimat. (Ma rog, am si eu fanteziile mele legate de diversi valeti. Dar efectiv nu am gasit unul char asa optim, care sa fie potrivit si pt zilele noastre, iar aia ff priceputi, zau, nu seamana a star de cinema, de fapt nici nu stii cum arata, asa de discreti sunt de nici nu-i observi cand iti pregatesc baia sau chiar si daca iti fac si masaj pe spate si iti citesc si o poveste in aealsi timp ca sa adormi mai linistit, sunt ca niste zane, probabil…dar nu stie nimeni cum arata…

    • Pe „micul siren” ala nu-l stiu, iar Ashton o avea ceva calitati fizice pe care eu nu le-am remarcat dar calitati interpretative chiar nu cred sa aiba. Si, bine, nu e bibelou, e ditamai statuia, na!🙂

      • Pai tu daca ai fi fost in locul dne Demi Moore, ti-ai fi cautat un partener de real life cu calitati interpretative sau un partener cu atribute fizice utile sa te ajute sa cari o mobila sau ceva de genul asta ? Adica,mai ales daca e vorba de diverse fantezii, ce naiba are S cu P, si sa nu amestecam totusi viata particulara a lui Bruce Willis cel parasit cu viata profesionala a faptului ca dl Bruce Willis nu a prea reusit sa impresioneze publicul cu mare lucru decat ca stie sa dea ochii peste cap si sa se sacrifice asa uneori pt binele omenirii. Adica dl Tom Cruise, de exemplu, macar mai face o acrobatie pe sarma, se mai regaseste ba in underwear cantand de mama focului, ba in scaun cu rotile, ba pe post de seducator al lui Faust (interpretat memorabil de dl Jamie Foxx in Collateral), ba de seducator al dnei Bridget Jones-Zellweger, ba chiar si de Dracula sexy…zau, nici nu le pot mentiona pe toate…numai roluri si roluri si toate de caracter…dar dl Bruce Willis ce naiba a facut ? Joaca asa rol de detectiv sau politist tot timpul, care uneori se mai sacrifica asa pt bunastarea mondiala, te salveaza doar de la distanta plus alaturi de o gramada de altii/altele, nu asa personalizat pe tine, si in nici un caz asa ca dl Tom Cruise care te salveaza (sau te jecmaneste de ultimul strop de sange), asa mai explicit si in mod special pe tine personal ! Pai care din ei, ca actor, e mai meritoriu de o fantezie, Willis cel Blajin si Plicticos care iti zambeste oficial politicos si pe urma pleaca la culcare, sau Cruise cel Nazdravan care te ia de gat asa direct ? Zau, am zis si eu asa mai pe sleau, cum imi inchipui eu ca ar trebui sa fie vorba despre fantezii legate de actorii profesionisti. Ca una e sa fii la ferma ca dna Moore si sa ai nevoie sa sape unul un sant sau ceva de genul asta, si alta e sa vrei sa stai cu ochii la luna si sa-l asteptii pe dl Willis sa se trezaesca si sa-si bea cafeaua ca sa se dezmeticeasca. Iti trebuie unul mai tanar si mai capabil, eu asa cred, daca ar fi vorba de real life, spre deosebire de o fantezie, asa ca Ashton Kutscher a fost si el bun la ceva cat a fost pe acolo, pt dna Willis cel putin, daca nu si pt noi, ca public spectator, pe cand dl Tom Cruise ramane al nostru,al spectatorilor pt totdeauna, chiar si daca in viata lui personala nici nu-i plac femeile cu care a fost asociat, si nici nu le-a bagat in seama prea mult, in schimb ramane la nivel chiar obiectiv meritoriu un posibil artist al fanteziilor unui intreg popor ! Zau, cred ca nu stii sa-tii faci fantezii ca lumea, asta e problema, trebuie sa mai exersezi !

        P.S. Glumesc. Prin definitie fiecare e liber sa-si faca fanteziile chiar cum vrea, ca intra la drepturile universale ale omului, inclusiv la forma, continut si aplicatie, insa eu, functionar fiind chiar prin chemare nu in lipsa de alt fel de oportunitati de job, tin totusi sa fie asa clar corect birocratic descrise si aplicate asa mai strict riguros,fiecare in maniera potrivita, de gen fantezia potrivita pt omul potrivit, chiar daca desigur sunt asa principial de acord si cu idealul comunist ca fiecare om sa produca si sa utilizeze fantezii dupa puterile lui personale, plus fiecarui om sa ii revina fanteziile pe care le doreste asa dupa nevoi ! Ma rog, a iesit gresit, a iesit ca s-ar putea interpreta de cineva ca eu as vrea sa zic cum ca tu ai fi mai sarca cu duhul referitor la fantezii…dar nu asta voiam sa zic, plus chiar si daca ar fi asa, pai ar fi asa tocmai pt ca tu esti mai spirituala si bogata cu duhul in real life, si de aia ai fi teoretic poate mai saraca cu duhul la fanteziile propriu-zise, adica tot cea am scris era de fapt un compliment pt tine, unul real, nu unul legat asa de diverse fantezii despre Tom Cruise !

        P.P.S. Inca o data se demonstreaza cat se poate de clar ca efectiv NU ma pricep sa ma exprim in propozitii si fraze astfel incat sa reiasa corect ce vreau sa zic.

  8. …wow, mă unge pe suflet articolu ăsta pentru că sunt cativa actori care nu m-au atras niciodată şi tu i-ai descris perfect, cum ar fi : Asthon ăla, Di Caprio sau Tom Cruise. În rest sunt prea mulţi ce îmi incântă sufletul şi i-am găsit in comentariul lui Dragos aproape pe toţi, cu excepţia lui Robin Williams, care oricât de bine ar juca mie nu imi place fata lui.

    • Eh, nimeni nu-i perfect!🙄😛😀

      Ai văzut ‘What dreams may come’ (Robin Williams, Annabella Sciorra, Cuba Gooding Jr.)? Fascinant, o metaforă a iubirii dincolo de graniţele lumii tangibile!

      • Nu, nu l-am văzut, dar sigur o voi face curând, mai ales că aveam nevoie de o recomandare pentru un film bun. Mulţumesc, Dragoş.

      • Cu plăcere!🙂 Depinde de gusturile personale, desigur. Cineva – nu spun cine, persoană importantă!🙄 – ar spune că recomandările mele sînt dezastruoase. Acum… la noroc.

        Vizionare plăcută!🙂

  9. Ce chestie, dom-le! Când eram tânăr aveam un coleg, cu mare succes la gagici, care începuse să chelească. Dom-le, a cheltuit băiatu’ ăsta o avere pe fel şi fel de tratamente, doar, doar şi-o păstra podoaba capilară. N-a reuşit şi a ajuns de râsul nostru, că era păros rău, pe tot corpul, mai puţin pe cap! De la noi veneau fel şi fel de propuneri, să-şi facă transplant de pe piept, de ziua lui îi cântam în loc de Mulţi ani trăiască!, Ş-avea un păr strălucitor, da’ nu pe cap ci pe picior! etc.
    Dac-ar fi ştiut el atunci că uite, unu’ Bruce Willis, care se piaptănă cu chelie, a ajuns idolu’ femeilor, ce să mai zic, ar fi avut o viaţă mai suportabilă, nu l-ar fi apucat depresia!😉🙂

    • Salut, Claudiu, bine ai revenit! am vazut ca ti-ai deschis casa noua, sa-ti fie cu noroc! noroc de-ala porcesc, nu doar de 50 de bani.🙂
      Si esti primul care vorbeste si despre defuncti, nu doar despre vietuitori.

  10. Pingback: De ce-mi place | Me, myself and the whole world

Lasă un răspuns

