Divinelor

Standard

De ce doar intr-o zi sa fim noi omagiate,

Sa cante serenade, cadouri, flori, pupici…?

De vrem, pe piedestaluri stam zilnic cocotate

Strivind doar cu un zambet barbati ca pe furnici.

Sa fie ziua noastra in fiecare zi!

Ca doar sa fii femeie e cel mai greu in lume!

Din primavara vietii in toamnele tarzii

Cu tocuri si-n corsete e greu sa urci o culme.

Dar astazi ne prefacem c-ar fi mai sarbatoare

Si ridicam spranceana mirate de-orice dar

Si daca esti o floare primeste inc-o floare

Si visuri cu dobanda la visul tau hoinar.

Parfum de lasi in urma, priviri de se intorczana

Si lumea, carcotasa, mereu iti cauta vina

Traieste-ti viata liber, cu ei nu face troc

Tu doar o vina ai: femeie, esti divina!

42 de răspunsuri »

    • Nu, multumesc, de-astea cu sfinti nu servesc, n-am aureola sa-mi acopere cornitele! dar cu divina sunt de acord!:)
      Dupa asa o dedicatie ma ia cu lesin, mai ales ca n-am apucat nici sa mananc…Imi iu revansa de ziua Barbatului, cica ar fi pe 5 mai.:)

  1. Wow, fain ce ai scris. La mulți ani. Cred că e a a treia oară când te citesc, n-am știut că scrii atât de fain. Știi, mi-ar place să fie ziua femei în fiecare zi, îți dai seama câte cadouri am primi de la bărbați?:)))

    • Sa vezi a patra oara ce fain o sa fie !:)
      Daca ar fi ziua noastra mai des ar intra barbatii in faliment(desi ieri imi spunea o patroana de magazin ca a avut cele mai slabe vanzari de cand face ea comert)

  2. La Mulți Ani !, doar zile fericite și pline de iubire îți dorim, alături de cele mai calde și sincere urări de sănătate și împliniri în viața profesională și socială !
    Acesta este un mesaj „clasic” pe care nu numai bunul simț ci și aprecierea pe care o simțim în ceea ce te privește, transformă „corvoada” și „rutina” trecerii prin astfel de aniversări într-o plăcere reală și sinceră.
    Dar dacă, din motive independente de voința ta și-a noastră, urările noastre nu te vor găsi în cea mai bună dispoziție sau stare sufletească, dacă feluritele și de multe ori nemeritatele amprente ale vieții nu te-au atins în ultimele zile într-un mod tocmai fericit, te rugăm să crezi, și să speri că TREBUIE să existe o lege a compensației, o lege care va face să vină și o zi începând cu care, toate anotimpurile să îți devină calde primăveri, învăluite în parfum de flori de câmp și începând cu care toate zilele să îți devină fericite și pline de iubire zile de „8 Martie”.
    Cu drag, Diana și Dan.

  3. Am ajuns cam tarziu, dar daca ma gandesc mai bine, ziua divinelor este in fiecare zi, asa ca iti spun linistita: La multi ani, fata divina!
    Adelina, iti dai seama ca „divina” rimeaza cu „jivina”? :))

Lasă un comentariu